571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

skat- årsindkomst og restskat? skat- årsindkomst og restskat?

Hey baboom.

Jeg har for første gang betalt restskat hvilket skyldes at jeg havde flere job samtidig og jeg gjorde det ene job opmærksom på at jeg havde andet og derfor skulle benytte bikort, det valgte de så at lave være mere, så mit fradrag blev brugt flere steder, så derfor måtte jeg betale en smule tilbage i år,

Anyway: Hvis man tjener har sat sig til at tjene 300.000kr f.eks og tjener mere hvad vil der så ske i forhold til hvis man sætter sig til at tjene 400.000 f,eks, dette er fiktive tal, vil bare gerne kende forskellen og konsekvenserne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skat- årsindkomst og restskat?
  • #2   7. mar 2012 Okay, ville bare vide hvor vigtigt det var om beløbet var sat til ens 37timers ugeløn eller om man skulle påregne overarbejde inden man sætter sit tal, men hvis det ikke gør nogen forskel kan det være ligemeget for har kun et job nu.

• #3   7. mar 2012 Hvis du sætter beløbet du tjener næste år betaler du jo bare for meget i skat og får derfor de resterende penge tilbage, Hellere sætte det lidt for højt og få penge tilbage end at sætte for lavt og skulle betale penge tilbage.

• #4   7. mar 2012 Det skal du ikke! du vil altid kun skulle betale skat af det du har tjent! Du vil derfor bare få penge tilbage hvis det er sat for højt og skulle betale penge hvis det er sat for lavt!.

Kommentér på:
skat- årsindkomst og restskat?

Annonce