SRO - problemformulering {{forumTopicSubject}}
Hej I er sikkert trætte af at lege lektiecafé, men jeg er virkelig på bar bund så nu prøver jeg alligevel Håber ikke i spiser mig levende
Situationen er den at jeg sidder og er midt i mine skrivedage til min studieretningsopgave, SRO som er den store opgave der er i 2.g. Jeg er generelt en ret selvstændig elev, men er blevet i tvivl om noget der egentlig er ret væsentligt for min opgave. Jeg har allerede skrevet en besked til min lærer men hun har ikke svaret endnu - og jeg føler ikke rigtig at jeg kan komme videre med opgaven før jeg har fået svar.
Mit spørgsmål lyder følgende: Jeg skriver i fagene engelsk og samfundsfag, og min lærer har udviklet 4 problemformuleringer til 3 forskellige emner, hvoraf jeg har valgt det emne der hedder "Bowling for Columbine" med tilhørende problemformulering. Jeg er en smule i tvivl om det redegørende spørgsmål da jeg ikke synes, at det passer til min studieretning. Spørgsmålet lyder sådan: "Med udgangspunkt i Michael Moores film "Bowling for Columbine" skal du redegøre for forskellige typer af dokumentarer."
Det er ikke fordi at jeg ikke forstår formuleringen, men jeg føler på nuværende tidspunkt at den side jeg har skrevet er ren mediefag. Jeg valgte at tage udgangspunkt i medieforskeren Bill Nichols teorier om dokumentarismens fire grundformer, men jeg kan virkelig ikke se hvad det har med engelsk eller samfundsfag at gøre, så jeg frygter at jeg er helt gal på den
Har brug for nogle andre syn på det inden jeg går helt kold, så håber der er en der har lyst til at hjælpe
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 37 Svar: 188
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 37 Svar: 188
SRO - problemformulering