1.231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Ear Stretches :) (Hjælp) Ear Stretches :) (Hjælp)

har været ved piercer igår og syntes sku faktisk bare de er så pisse arogante der smiley og han stod og havde travlt med og læse i en bog osv så nu der vil jeg sku høre her inde smiley

HER KOMMER DET SÅ smiley

1. hvor lang tid går der før jeg kan få 6-7mm? og det kan da ikke passe jeg skal vente 1 fucing månede pr mm?

2. Skal man have den der pis spiral i hele tiden eller kun om natten eller om dagen eller hvordan ?

3. kan man ikke bare fx få lavet hullet også sætte en "tunnel" i stedet for til det heler ? også bare "tvinge" øret lidt større smiley det brude man da kunne gøre på 1 lille uge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ear Stretches :) (Hjælp)
  • #1   15. mar 2012 HeHe.. du kan sagtens tvinge et plug i øret og kommer op på 6mm på ingen tid... MEN du risikere blowouts og en smerte som slet ikke er rar og kan give dig en satans hovedpine.. du kan stretch ca 1mm på 14 dag... brug Vitamin-E olie hverdag efter bad... du skal have stretcheren i øret hele tiden til du evt kan sætte et smukke i med tilsvarende diameter.. når du tager den ud vil det jo trække sig sammen igen.

Lad endelig være med at rushe det! lad det tage den tid det tager og nyd at dine stretches vil være pæne og huden sund og uden ar.. smiley

jeg piercede selv begge mine ører med 2mm nåle, stretchede med det samme op på 3 og så hoppede jeg ellers op med 1mm pr 14 dag eller alt efter om jeg kunne sætte størrer i uden problemer! har 10mm nu som er lige under PNR..

Der er ingen smerte eller blod ved et ordenligt stretch!

• #2   15. mar 2012 but why? :s

• #3   15. mar 2012 Why not? smiley

• #4   15. mar 2012 http://exploreplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2009/03/plastic-surgery-repair-of-ear-gauging-indianapolis-dr-barry-eppley.jpg

Call me crazy , men kan ikke se hvad der er fedt ved det der smiley

• #5   15. mar 2012 HeHe nu er der jo et stykke vej fra det billede du sendte i forhold til 6mm stretch!

http://imageshack.us/photo/my-images/216/6mm.jpg/

• #6   15. mar 2012 Just saying, Ear rings are for women smiley

• #7   15. mar 2012 Michael W : 1000 Tak for hjælpen det var sku noget jeg kan bruge til noget og ikke det der arrogante pis jeg hørte på i butikken smiley

Tror jeg får det lavet også ja så sætter jeg spiral i til den er 3 mm. så kommer der en tunnel i til det er heelet helt også kan jeg så bare gøre som du siger med 1 mm på de 14 dages tid så må jeg sku lige holde ud de 2 måneder det tager smiley syntes bare det så pokkers grimt med de spiraler,

Men alle har jo været der og man skal jo starte et sted smiley stopper dog ved 6mm

Hvad betyder PNR ?

Thor M : fordi jeg syntes det fed nok smiley og det jo ikke alle som har det så ville være sjovt ikke og ligne alle andre som du sikkert gør smiley

Prøv noget nyt og nej det ikke kun piger som har øre ringe smiley er du så typen som også siger der forskel på pige og drenge farver ?

• #8   15. mar 2012 Tryk her . - Du kan med fordel også købe almindelige tapers som disse http://shop.bodymod.dk/klar-gennemsigtig-stretching-taper/

Der er lidt mere diskrete imo smiley

Denne tråd skal lige gemmes! Skal selv igang til sommer smiley

• #9   15. mar 2012 Kom lige i tanke om det faktisk også er muligt at stretche via BCR

(link fjernet)

Dog kunne jeg forestille mig det er en smule mere besværligt smiley

• #10   15. mar 2012 PMR = Point of No Return! Det vil sige at ens stretches bliver så store at hullet ikke kan trække sig sammen igen naturligt, det ligger lige omkring 10-12 mm og derfor er jeg ikke gået større en 10mm

Du kan jo evt bare købe nogle tapers i stedet for spiraler og så nogle plugs eller tunnels i de forskellige størrelse indtil du når ønsket mål.. Husk endelig at bruge stål eller glas da det heler hurtigere og er mere rent! Der er større risiko for infektion med fx akryl og andre materialer, Rema1000 sælger også antibakterie dræbende sæbe, bare lige inden man skal igang smiley

Brug også Vitamin-E olie når du stretcher, det får det hele til at kører glat og hurtigere.

En side jeg handler meget på er www.bodyjewelleryshop.com da de har stort udvalg, lave priser og sender gratis hvis man køber for over 100,- hvilket er utroligt nemt når man ser deres udvalg smiley

Sig endelig til hvis i har flere spørgsmål! Jeg brugte LAAAANG tid på at finde ud af hvordan man gjorde tingene rigtigt inden jeg gik igang og giver dig helt ret, jeg kan også godt li at skille mig ud fra flokken og gider ikke ligne alle andre og fordi de ikke har mod eller lyst til at være anderledes.

Jeg forstår heller ikke hvordan man idag kan være så inddelt på hva det er for piger og drenge? Næsten alt idag er for begge køn!

• #11   15. mar 2012 Og det hedder så PNR og ikke PMR HeHe

• #12   15. mar 2012 Når du når fuld størrelse og det er helet fint så kan du bruge stortset lige hva du vil af smykker smiley dog er ting med nikkel frarådet da det er de færreste mennesker der kan tåle det.

Fortsæt gerne med at bruge vitamin-e olien ofte selvom det er helet, det er sundt for huden og vil få dine øreflipper pæne og sunde ud, HeHe og 6mm var også mit mål engang smiley man bliver hurtigt grebet...

Jeg kan også anbefale at køre eg sæt silikone plugs/tunnels når du når ønsket størrelse, det er mere behageligt at sove med og er utroligt behagelige, blandt andet dem som hedder Kaos earskin er nice da de er så tynde at ens huller virker større når man har dem i smiley

• #13   15. mar 2012 Og IHHHH!! Hvor laver man mange stavebrølere når man lige er vågnet og skriver på iPhone HeHe!

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 13
    #14   15. mar 2012 jeg havde ikke en "1mm pr uge" jeg ventede til at stretchen var healet godt (nogengange gik der 2 uger --> andre gange måneder), men i princippet stretchede jeg 2mm af gangen.

Point of no return som Michael også skriver ligger på en 10-12mm, men det er meget forskelligt fra person til person, og om hvordan du har gjort det, hvor hurtigt osv.
    Bare husk at bruge en god Vitamin-e olie så går det hele meget nemmere smiley
    Og ik tænk på de fjolser med kommentarene, jeg er super glad for mine nu 24mm (-:

( www.Crazy-factory.com er også en utrolig fed hjemmeside, og billig!)

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#15   15. mar 2012 Jeg bruger også Silicone stretches til daglig brug (de flottere og mere "ubehagelige" er mere til specielle tidspunkter), dog har jeg sommetider mine stretches ude om natten, men gør kun dette når du når op på din ønsket størrelse og den er helet fint smiley

• #16   15. mar 2012 Simon . og Michael W i bliver lige gemt som mental note så jeg kan skrive til jer når der skal stretches ^^

• #17   15. mar 2012 Tryk Her - jeg ha min egen stil. Behøver ikke øreringe (originalt til kvinder) for at se "anderledes" ud. Kan godt se hvorfor du må ha den lyst til det. Du ligner jo hveranden person man ser på strøget med Canada Goose (i Danmark?) og timberlands. Just saying smiley men fred vær med det. Held og lykke med de store ører smiley

• #18   15. mar 2012 Jeg har nu ikke timberland smiley Ja har CD ting smiley men det mere fordi jeg har set på så mange andre jakker og de ser så billige ude, har også north face jakke og veste osv smiley gider da ikke rande i det samme hver dag og gider ikke ligne en som ikke har råd til en skid

jeg syntes sagtens mænd kan have øreringe smiley lige som jeg også godt mener at på de sidste 200 år så har vi også lært og lave mad og vaske tøj selv og det behøver vi ikke kvinderne til længre !

• #19   15. mar 2012 Michael & Simon smiley 1000 Tak for alle de gode råd, se ikke 1 af de ting som i siger det sagde ham pierceren til mig, og det skulle forestille og være noget semi fint sted,

Det sku nice med alt den info det lige noget jeg kan bruge til noget smiley
    Må så nok hellere se og komme igang så nu i lokker sådan smiley
    MEN stopper sku ved 6mm jeg har små øre i forvejen så skal ikke have noget som for dumt ud

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#20   15. mar 2012 Super! Held og lykke, skriv bare hvis det er mere smiley

• #21   18. mar 2012 smiley fik "skudt" hul i det ene øre,
    også fik jeg udvidet det hul jeg havde i det ene øre til 3mm på en gang og fik en tunnel i som jeg så lader heele nu og gør jeg self også med det nye hul også får jeg ned og får det lavet til 3 mm også smiley

• #22   23. mar 2012 Så kom jeg igang med stretchingen smiley

• #23   23. mar 2012 Jeg også godt igang smiley

• #24   23. mar 2012 smiley jeg skal til at stretch min septum engang i weekenden! en noget mere smertefuld affære men det bliver nice at komme op på de 5mm smiley

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#25   23. mar 2012 5mm stretch i næsen? ser din næste stadig 'normal' ud?
    jeg har selv septum, dog kun den 'normale' størrelse.

btw, cool!!

• #26   23. mar 2012 min næse er blevet en meget lille smule bredere men det er ok da jeg har en meget smal næse i forvejen så det har faktisk gjort min næse lidt pænere i form HeHe.. så slap jeg for plastik kirugi

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#27   24. mar 2012 haha, jeg overvejede selv en periode at gå op på 3mm i næsen, men jeg synes det er ubehageligt og det føles helt 'underlig' indeni når jeg prøver på at stretche den, så droppede det hurtigt igen... og samtidig er jeg også nervøs for at jeg bare begynder og ikke kan stoppe igen, ligesom ved mine øre smiley

• #28   24. mar 2012 Michael W - Nu du har en septum kan du så fortælle mig hvordan det føltes at få den lavet? Har virkelig længe overvejet at få en, men er lidt nervøs for det kommer til at føltes underligt at have en i.

Har sjovt nok aldrig haft problemer med at få piercinger, har været oppe på 8 i alt smiley

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#29   24. mar 2012 Jeg synes den var forfærdelig at få lavet, dog var det også min første piercing....
    Men er 100 på at alle mennesker har en forskellig opfattelse af hvor 'træls' eller 'ondt' det gør.
    Jeg fortryder den ikke det er en af de fedeste piercinger ((:

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    feb 2009

#30   24. mar 2012 Jeg fortryder det ikke*

• #31   24. mar 2012 Nu har jeg fået lavet intim piercing og piercing i brystet og den i brystet gjorde altså nuller! Men nogle siger også det er værre for kvinder end for mænd fordi vores bryster jo bevæger sig en del mere end mænds smiley

Men hvis den gør lige så ondt som brystet skal jeg fandme ikke have den smiley

• #32   25. mar 2012 jeg mærkede ikke min, tangen de sætter på var lidt irriterende men selve piercingen mærkede jeg overhovedet ikke.. sørg for at finde en piercer der har lavet en del septums og så sørg for at de ikke laver den igennem cartilage... den skal sidde under cartilage og over næsebåndet.

Det er den fedeste piercing og man kan nemt skjule den, jeg har en veninde der har 2 septums på en gang.. den første mærkede hun slet ikke.. den anden var den værste piercing hun har fået lavet og hun har mange..

men lad det ikke skræmme dig! det tager jo kun et sekund og så er det overstået.. det kan man vel lige holde til for at få en piercing man vil blive superglad for smiley Stretch er en BIAAATCH!!! har lige fyret min fra 4mm til 5mm og SHIIIIIT! HeHe kunne godt mærke jeg havde en næse de første par timer efter, nu er det ved at falde til ro smiley

• #33   25. mar 2012 Stretching i næsen skal jeg ALDRIG igang med smiley Syntes min næse er helt perfekt som den er, men har længe gerne ville have en septum smiley

Men det heller ikke så meget det at få lavet en piercing jeg syntes der er slemt, helingstiden syntes jeg er værre, øv hvor kan det gøre ondt altså!

Må vidst bare få nosset mig sammen.

Men nej den skal bestemt heller ikke laves i brusken, det er jeg ikke hardcore nok til smiley

Kommentér på:
Ear Stretches :) (Hjælp)

Annonce