{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage hurtigt på i vægt!
  • #2   20. mar 2012 Træne med vægte. så du bygger muskler, man behøver jo ikke at blive bodybilder ( staves ? ) ( er lidt ordblind ) men bare lidt markeret.

• #3   20. mar 2012 Styrketræne, tage kreatin eller weightgainer, og så en ordenlig kost. Få et kalorie overskud.

• #4   20. mar 2012 Har selv haft det problem med jeg var tynd og ikke kunne tage på, og åd bare som et svin, så tog jeg 15kg på over et par måneder, og nu træner jeg det hele til muskler.

• #7   20. mar 2012 Muskler og fedt er to vidt forskellige typer celler. Der findes ingen processer der danner fedt til muskler.

• #8   20. mar 2012 niklas kom før mig.. jeg forstår ikke hvorfor den myte ikke snart er afkræftet `?

• #9   20. mar 2012 Jeg omdanner fedt til muskler fordi jeg spiser kreatin smiley

Bullshit.. du kan forbrænde fedt, og opbygge muskler.. opbygning af muskler går præcis ligeså hurtigt når du er lille, som hvis du var stor.. det eneste der skal til er den rette kost.. er du lille, så æd og træn som en okse, så går det meget hurtigere..
    Drop alt kreatin (som iøvrigt bruges til at mindske syre i armene og muskelømhed, og ikke til at blive stor), proteinpulver osv osv.. de fleste mennesker har ikke BRUG for proteinpulver, da du gerneskulle få alt igennem den rette kost..
    Tving dig selv til at spise noget mere i løbet af dagen, og så fedt ned i centeret og træk lidt jern.. alternativet er krudt.. men bare husk, at på krudt skal du altså løfte dobbelt så meget som du eller ville gøre for at få virkning af det smiley

• #12   20. mar 2012 Lasse B : også derfor der står "Skulle gerne få" smiley Alle normale mennesker med normale kost-forhold, skulle gerne få de nødvendige proteiner.. og kan du ikke engang spise korrekt, så kan du heller ikke træne korrekt smiley

• #13   20. mar 2012 Bette !
    Du har simpelthen taget 15 kilo fedt og væske på i den tro at du kan "omdanne" det til muskler?

SUK, men smid da lige et før og efterbillede for du må da have noget af en ølvom

• David&Therese
    David&Therese Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #14   20. mar 2012 Bare et hurtigt side spørgsmål,,
    Hvad er den rette kost vis man ikk har brug for at tage på men bare gerne vil have lidt større muskler og man er lidt kræsen ,? Vis der er en der har styr på det må de gerne sende en privat besked ,,

• #15   20. mar 2012 Større muskler = højere vægt

Sådan er det bare..

Skal du tabe dig skal du ligge 500kcal i underskud i forhold til dit ligevægtsindtag, og skal du tage på, så er det 500kcal over.. og så skal du selvfølgelig træne imens.. du får ikke muskler af at spille World Of Warcraft, uanset hvad level du er..

• #16   20. mar 2012 Nu skal i ikke ødelægge Gangster-Teis' drømme om at blive kæmpe pumper..

• #18   20. mar 2012 Lasse : De nødvendige proteiner til at holde kroppen sund og rask.. skal du blive en buff motherfucker på kort tid, så skal du selvfølgelig omlægge din kostplan så du får flere proteiner.. pulveret er sådan set kun til hvis du ikke kan nå af få nok proteiner igennem kost uden af springe rammen for Kcal også.. jeg vil næsten væde med at ihvertfald 95% af alle herinde kan lægge deres kostplan om så de får et kæmpe overskud af protein samtidig med de holder deres ligevægtsindtag.. og derfor er proteinpulver ikke nødvendigt.. men folk regner med de bliver slanke og buff ved at undlade at æde, og så drikke proteinpulver hele dagen.. det meget forkert og gøre det sådan..

• #19   20. mar 2012 Mirakelkur-kongen har fuldstændig ret, proteinpulver er ikke nødvendigt, men det er det lette alternativ til at få nok protein

• #20   20. mar 2012 Mirakelkur;

Nej det er ikke lige let for alle at opbygge muskler.

Sagen er den, at der findes mange forskellige kropstyper. En generel inddeling er endomorfen (den tykke, store og stærke), ectomorfen (den slanke, spinkle og udholdne) og mesomorfen (den muskuløse og atletiske).

Er du i tvivl så læs: http://www.getbig.dk/article.php?id=131&Hvilken_kropstype_er_du?

• #21   20. mar 2012 Niklas .
    Drop det der med endomorfen, ectomorfen og mesomorfen det er udelukkede en dårlig undskyldning for ens ringe form.

• #22   20. mar 2012 David S

For jeg bruger det som undskyldning for min dårlige form? Ville nu mene jeg var l ret god form. Men nuvel.

Nej det er ikke for at folk kan bruge det som en dårlig undskyldning. Nogle folk har rigtigt svært ved at tage på og skal arbejde lidt hårdere for at få en massiv muskelvækst. Andre folk har let ved at tage på og de har også lette ved at få store muskler. Det har man valgt at opdele i nogle kategorier, det har sgu da ikke en skid med dårlige undskyldninger at gøre, det er bare rene facts.

Åben øjene - christ..

• #23   20. mar 2012 Øjnene*

• #24   20. mar 2012 En der er godt buttet bliver større at se på når han træner i forhold til en der er spinkel og træner, og jo kreatin hjælper en del på træningen.

David S . Skal nok smide et før og efter billed her til sommer.

• #26   20. mar 2012 Dannyboy - Tog 15kilo på i vægt ved at æde mad, og nu træner jeg det hele op til muskler smiley

• #27   20. mar 2012 Fat nu, det kan man ikke.

Tag og læs lidt om hvordan kroppen egentligt fungere.

• #28   20. mar 2012 Niklas .
    For det første så er det idiotiske navne. Endo betyder indeni el. indefra, Meso betyder midt eller midterst og Ekto betyder ud af el. uden for. Disse betegnelser bruges primært i embryologien .

morfe (g.) betyder form og anvendes næsten udelukkende om hudelementer.

Så du kan vel godt se at bare navnene er idiotiske?

Og når man sætter et navn på og inddeler i klasser på den måde vil folk bruge det som en undskyldning for deres form i stedet for at gøre det logiske og se på deres træning, kost og søvn.

Bette !
    Kom med et billede vil sgu gerne se 15kg på 2 mdr du må være fuld af strækmærker over maven. Ps du kan IKKE omdanne fedt til muskler, fat det nu

• #29   20. mar 2012 Davis S.

Er egentligt fuldstændig ligeglad med hvad "klasserne" betyder eller hedder, jeg har ikke fundet på dem.

Vi kan ikke komme udenom at, folk er bygget forskelligt - og at nogle har lettere ved at opbygge muskler end andre. Lad den ligge der.

Vi bliver ikke enige alligevel.. Dog forstår jeg godt hvad du mener smiley

Lad os istedet fokusere på det mere interessante.. Før og efter billederne - FREMVIS!

• #30   20. mar 2012 Ja lad os blive enige om at vi ikke bliver enige om de klasser, men vi er enige om at "bette" skal vise hans "gains" smiley

• #31   20. mar 2012 Bette du kan ikke træne noget om til muskler !!! Fedt er fedt og muskler er muskler og sådan er det bare... Og du kan under ingen omstændigheder træne dit hvalpefedt op til muskler !!!

• #33   20. mar 2012 Okay billeder kommer til sommer smiley

• #34   20. mar 2012 BULLSHIT

• #35   20. mar 2012 BobbyDenGrumme

Ja, for fanden da det er også sådan Arnold har gjort i sin tid ;-/ Hvem der bare var født tyk, så kunne man blive den vildeste i centeret på ingen tid med alt det fedt man kunne træne om til muskler..

Bette hvorfor vente til sommer når du allerede har taget de 15kg på nu, så kan du lige så godt poste billeder nu...

• #37   21. mar 2012 Haha, det ser jeg sgu først nu... Den gør jo kun det hele endnu sjovere for vi ved jo allesammen at de farligste rockere er dem der betaler for at få en supporter trøje ;-/

• #38   21. mar 2012 thomas S - Som sagt har jeg ædt mig til 15kg mere på kroppen, og er igang med at træne det hele væk. Derfor billeder kommer til sommer.

• #39   21. mar 2012 Bette !
    Hvorfor har du taget 15 kilo fedt på for at bruge hele foråret på at træne det væk?

• #40   21. mar 2012 Davis S . Fordi han mener du vokser hurtigere hvis du har fedt på kroppen smiley og fordi han mener man kan lave det om til muskler smiley lad konfirmationsdrengen leve i sin drøm smiley

• #41   21. mar 2012 Mirakelkur-kongen !
    Det sjove er bare, at store fedtdepoter nedsætter insulin overfølsomheden, hvilket resulterer i mindre gains

• #43   21. mar 2012 Jamen folk er helt forskruet.. havde det været sådan, så lignede jeg Ronnie Coleman allerede smiley

Kommentér på:
Tage hurtigt på i vægt!

Annonce