{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Skat tilbage {{forumTopicSubject}}

Ja nu kan der snart ikke komme flere spørgsmål. Men jeg formår at stille et mere selvom emnet snart er blevet tæsket igennem herinde nok..

Men jeg fatter det simpelthen ikke. Har 2 forskellige årsopgørelser. En der hedder "Marts 2012" og en der hedder "kørselsdato 23 marts".

Marts 2012: Der står jeg skal have 3173 tilbage.
Kørseldato 23 marts: Der står jeg hverken skal betale eller have tilbage.

Dette fatter jeg absolut intet af overhovedet!! Midt på året fik jeg tilrettet min skat så jeg i hvert fald ikke skulle betale tilbage, da jeg har stået med ørerne i maskinen de sidste 2 år! Jeg har bevidst sat mit rentefradrag/fagforening og a kasse lavere. Jeg har fået en regning fra biblioteket på en gammel bog. Så jeg var klar over at de 200 kr ville blive trukket fra mit overskydende skat. Men hvad er chancen lige for at man får af vide at man skal have 3173 kr tilbage - og efter deres "undersøgelse" rammer man lige præcis 0 kr. Det virker jo ufattelig usandsynligt at jeg LIGE PRÆCIS skulle skylde 3173 kr til det offentlige, hvilket jeg ved jeg ikke gør..

Yes. Jeg kunne kontakte skat. Har prøvet at ringe til dem. Det er umuligt at komme igennem. Har sendt dem en mail, men de er jo så skide langsomme til at svare. Nogen komme med en åbenbaring! Helst positiv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skat tilbage
Kommentér på:
Skat tilbage

Annonce