828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nieis K
Nieis K
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51

Farvet tattoo...? Farvet tattoo...?

Hej alle:) Nogen der har erfaringer med farvede tatoveringer? Mister de hurtigt den skarpe farve? Flyder det hele sammen og ligner en stor blækklat efter 10 års tid?
Og nogen der ved, om de er ´farligt´ i nogen forstand? Man hører nogle gange om folk, der har haft ´bivirkninger´ ved dem i farver...endda en, som har fået amputeret kropsdele pga farverne og folk som får snittet huden af...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvet tattoo...?
  • Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #1   29. mar 2012 Efter min opfattelse er der sket meget på farveområdet gennem de sidste mange år. Jeg fik for snart en menneskealder siden en lille rose der var farvet rød. Den er i dag hudfarvet, min krop har "ædt" farven. Jeg har en der er farvet mørkblå der er 11 år gammel nu. Farven er fin men kanterne er blevet noget utydelige, sådan lidt udflydende.
    Den jeg har på hånden er også i mørkeblå og er ca 5 år gammel, den er også begyndt så småt at flyde lidt i kanterne.

• Gud .
    Gud . Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 49
    #2   29. mar 2012 Syes ihvertfald du skal finde en prof, der evt blander sit eget blæk. For ved at noget at det billig blæk du kan købe har nogen af de samme stoffer som autolak. Altså pænt giftigt.

• #3   29. mar 2012 Jeg fik en for to års tid siden, som dengang var blodrød. Den er lidt fesen bordaux-lilla i dag smiley

Den blev dog heller ikke farvet op efterfølgende, fordi jeg er en kylling.

• Nieis K
    Nieis K Tilmeldt:
    okt 2011

#4   29. mar 2012 Det ville ikke gøre så meget, at farven blev mindre skarp...Det er mere, om stregerne (optegningerne, omridset) bliver utydeligt....

• Gud .
    Gud . Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 49
    #5   29. mar 2012 Hvis du får de tegnet op igen efter noget tid, burde det ikke være et problem. hvis du altså finder en der kan finde ud af at tusse.

• Nieis K
    Nieis K Tilmeldt:
    okt 2011

#6   29. mar 2012 Så det vil holde sig bedst og ikke flyde ud, hvis man får tegnet op..?:)

Kommentér på:
Farvet tattoo...?

Annonce