603 visninger
|
Oprettet:
Kørerlærer med egen vogn , arbejder for andre skol {{forumTopicSubject}}
Godaften,
Jeg sidder her og er lidt i tvivl om jeg skal bliv kørerlærer eller ej. Jeg håber der sidder nogle folk her som ved lidt om kørelærer branchen og kan vejlede mig.
Jeg er desværre ikke en person, som kan står foran mange mennesker og undervise. Men jeg har fået vide, at jeg EFTER blevet lærer ikke behøver undervise, men bare købe en vogn og køre som underlevandør for andre køreskoler,..så undervise i prakisk.
Mit spørgsmål mål er, når man arbejder for andre skoler, kan man når køre de 37 timer.. Altså har andre skole så mange timer til overs se de kan bruge mit firma ?
jul 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
Du skal ikke regne med at kunne få job som assistent og kun køre med elever.
Først og fremmest er det kun de meget store køreskoler der har folk ansat og som tilgange af elever er i øjeblikket , er det så godt som umuligt at få job som ansat.
Derfor bevilger Jobcentrene heller ikke en uddannelse som kørelærer mere.Ej heller på revalidering.
Jeg er kørelærer til alt A,B,C,D og E og jeg kunne ikke få et job , selvom jeg godt kan undervise .Så der var kun en måde at udnytte min uddannelse og det var som selvstændig.
Kørerlærer med egen vogn , arbejder for andre skol