{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

13 timer og 42 minutter tilbage.,. Yes man :) {{forumTopicSubject}}

Ja blir sku nødt til at dele min glæde smiley 13 timer og 42 minutter.. Så får jeg sku nøglen til mit hus.. Gal jeg glæder mig man,, Tvivler stærkt på jeg får sovet i nat smiley
Ja det virker nok dumt at skrive sådan som jeg gør, men er sku så glad og spændt, at jeg blir nødt til at dele det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  13 timer og 42 minutter tilbage.,. Yes man :)
  • #1   13. apr 2012 Iiih hvor er du heldig smiley

Jeg flytter d. 1 juni, jeg kan knap vente!

• #2   13. apr 2012 jeg fik mit til 750000 smiley 120 kvm bolig og næsten 1000 kvm gundt.. Står med et hus fra 1976 smiley

• #3   13. apr 2012 Tillykke med huset.

Os der bor på Sjælland har med sikkerhed ikke lyst til at høre prisen og størrelsen smiley

• #4   13. apr 2012 Synes os selv jeg er heldig.. har 2 biler, eget hus fra i morgen, og alt andet hva jeg ku ønske mig.. Det eneste jeg mangler nu er en sød pige under samme tag som mig selv ? smiley hehe

• #5   13. apr 2012 Dejligt tillykke med det smiley

• #6   13. apr 2012 Desværre martin.. den står længere oppe smiley hehe

• #7   13. apr 2012 Mange tak skal i have smiley Er simpelthen helt oppe at køre lige nu smiley

• #9   13. apr 2012 Har du så betalt det kontant? smiley

• #10   13. apr 2012 Jeg gav engang det dobbelte for en lejlighed på 80 kvm.

• #11   13. apr 2012 Nej.. det har jeg dog ikke SHN.. Meget muligt nogen af jer kan gøre det, men det er sku nok os kun et ½ procent af dks. befolkning der kan det.

• #12   13. apr 2012 øhhhh Hvorfor? Det er da bare godt hvis man har pengene. smiley

• #13   13. apr 2012 Har du så valgt et godt lån? smiley

• #15   13. apr 2012 Baboom's Røvhul. Øhhhh nej?

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #16   13. apr 2012 Købte sidste år et hus på 95 kvm fra 1991 til den netto sum af 950.000 i en mindre flække udenfor Sorø.

Så synes ikke det er vildt dyrt herovre ( kommer selv fra Jylland).

• #17   13. apr 2012 Fordi jeg vil høre hva lån han har lavet og om han fik det til en god kurs smiley

Du er bare skide hurtig til at bedømme folk hva de direkte mener fordi du føler lige du skal gøre mig opmærksom på et eller andet du er blevet stødt over (Typisk janteloven). Men fint du lever i din luksus hotel i Silkeborg (Host teknisk skole). Med udsigt til industrien og med fantastisk billigt mad. smiley

Ja selv i USA låner de til op over skyerne. Ligesom derfor vi røg ind i en finanskrise smiley

Hvorfor skal du kommentere min økonomi? Huse i malibu koster også en del mere end mit hus smiley

• #18   13. apr 2012 Tjaa.. min første tanke var os at du bare ville blære dig SHN. Er sku os ligeglad.. Jeg har mit hus fra i morgen, og er pisse glad og stolt over det. ! smiley Mit lån sku være udmærket.. de 80 % kredit lån, står standby indtil banklån er betalt ud smiley 4% lån, og så er det banklånet / det dyre lån jeg starter med at betale ud smiley

• #19   13. apr 2012 Mit 80 % kreditlån står stanby de næste 10 år, hvor banklånet blir betalt ud, og derefter starter jeg op på det andet lån.. Har dog mulighed for at indbetale ekstra som det passer mig smiley

• #20   13. apr 2012 Nå men som jeg skrev mangler jeg kun damen nu ;D Er der nogen damer som vil flytte ind sammen med mig smiley hehe ?

• #21   13. apr 2012 Nick det er også fornuftigt. Hva kurs fik du dit 4% til? Hvorfor ikke et 3.5%? Var det noget du selv valgte eller en anbefaling fra din bankrådgiver?

Baboom's Røvhul. Det har du aldrig set for det har jeg aldrig sagt smiley

Den eneste grund til jeg spørger er fordi jeg interessere mig for invistering. smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #22   13. apr 2012 mon ikke det er noget med fastforentet til 4% ?
    jeg tegnede for et år siden et lån på 5% loft og med variabel ellers.
    Håber dog der kommer 3,5% loft med variabel, så skifter jeg mit lån ud.
    Men syntes det er en jungle når man skal låne penge.
    Og Ts må da have en ganske udmærket indtægt når han kan have 2 biler, og sit eget hus med kun en indtægt.

• #23   13. apr 2012 Baboom's Røvhul .

Wow, tror det er en af de første gange, du har tude tage en diskussion med nogen i en andens emne, her hjælper det jo ikke at du kan smide folk på filter..

Hvorfor blander du dig egentlig i samtalen mellem Nick og SHN? Der bliver bare spurgt om han har købt det kontant, og straks farer du op

• #24   13. apr 2012 rene w-- Brokker mig ikke smiley Indtægten er fin.. ligger på små 10000 hver 14. dag efter skat. Den sidste var dog på 12000. har det jeg har brug for smiley den 4 % var en fast rente hvor jeg fik min afdragsfrihed. og hvor jeg kun ska bekymre mig om banklånet de næste 10 år. Derefter starter jeg på de 80 % kreditlån. har valgt at lave det sådan, så det dyre banklån kommer ud af verdenen først smiley

• #25   13. apr 2012
    Martin.. .

Der må jeg sku holde med babooms røvhul.. Den første kommentar fra SHN lød nu mest som en der bare sku blære sig og tro han var lidt mere end andre smiley

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #26   13. apr 2012 vores huslån var fastforrentet 4 % og det er vi glade for.
    Betaler så de næste år af på al vores anden gæld i banken og til den tid ( om 5 år ) begynder vi at betale på huset osse. Vi vil hellere "nøjes" med lidt afdragsfrihed i starten og senere hen se om vi evt skal bruge lidt luft i økonomien og tage et par år mere. Men desværre max 10 år. Kunne ellers have været fedt med 30 år afdragsfrihed ( men urealistisk, i know)

• #27   13. apr 2012 Nick

Det er jo et definitions spørgsmål smiley Personligt ser jeg det ikke som om han lige skal spille smart eller noget, det kan jo være han gik ud fra at du måske havde fordi du skrev at du også havde to biler, plus du nu har købt hus, så kunne det jo være du bare havde en rigtig god indtægt, og så havde sparet lidt sammen smiley

• #28   13. apr 2012 ja det er ikk lige så nemt hvis man har gammel gæld med sig.. Er glad for at alt står som det står nu.. Har små 7000 efter skat til mig selv pr. måned når alt er betalt. Benzin til bilen er os med i beregningen, så alt i alt de små 7000 til mig selv smiley

• #29   13. apr 2012 Det var sådan set bare et spørgsmål.

For jeg har da på ingen måde sagt mit eget hus et købt kontant. Så ved ikke lige hvordan jeg skulle blære mig?

3,5% variabel med loft det kommer det aldrig ned på. Jeg tror ikke vi ser renten falde meget mere. Hvis et 3% 30 år skulle åbne. Så bliver det med en latterlig kurs. Også tror jeg det begynder at vende. Så kan det snart ikke blive meget værre.

• #30   13. apr 2012 Martin.. .

det er rigtigt martin.. Men igen.. Jeg opfattede det som pral. Kommer jo an op hvem der læser det alt efter hvordan det blir opfattet smiley Har skam ikk betalt kontant.. Har bare styr på mine penge, og ved ha det vil siges at bruge dem fornuftigt.. smiley Men altså nu er det jo heller ikk bil til ½ mil. pr. stk jeg har stående.. eller jo efter nypris er det da smiley hehe.. Har min bmw e36 og en pug 406.. Arbejder jo os nat, så der er jo samtidig lidt ekstra at hente, os derfor økonomien slet ikk er noget problem lige nu,, Alt er renget ud så jeg os ka sidde i huset selvom jeg ryger på fagforening smiley

• #31   13. apr 2012 SHN .

Det lød bare lidt som pral med den første besked.. Men what ever smiley

• #32   13. apr 2012 Mne på den anden side ku man jo os sige mit indlæg bare er pral med at jeg har fået hus osv. smiley kommer igen an på hvordan man læser og forstår det.. har dog kun oprettet emnet fordi jeg er så pisse glad og os stolt over mit fremskidt i livet at jeg blev nødt til at dele det.. Der er sku ikk mange på min alder i dag som bruger hovedet og tænker længere ud i fremtiden.. Ku da os tænke mig en bil med 500 hk, som er møg lækker.. Men det er jo ren idioti at købe sådan noget.. så helllre et hus man ka bygge sin fremtid på, og som samtidig er en opsparing smiley

• #33   13. apr 2012 Nick. Næææ men man får hurtig brændt nogle penge af når man bliver husejer. Har selv lige brugt en masser penge på renovering denne her uge. Det løber alt for hurtigt op når det skal være som man gerne vil ha det. smiley

• #34   13. apr 2012 Jeg har købt mit hus fra 71' for flaske pant...!

• #35   13. apr 2012 Tillykke med huset.

Der er ikke noget federe, i mine øjne. End at eje sit eget..

Så det sku lige meget om pengene er lånt eller ej.
    Bortset fra det, er dit valg af lån meget fornuftigt.
    Altid bedst at komme af, med de "dyre" Banklån. smiley

• #36   13. apr 2012 Nick. Om det er idiotisk med sådan en bil ved jeg nu ikke. Jeg har tabt meget mere på min første bil (Fiesta ST).

• #37   13. apr 2012 Ja billigt er det ikke.. jeg ka da i hvert fald bruge de første 50000 bare på vægene i huset da jeg gerne vil have sådan noget sten på mine vægge smiley noget i stil med det som i linket.

http://totalstone.dk/sider/index.php

og så vil jeg have troltex loft op med spot i smiley haven alene runder nok os de føste 150-200 tusind når jeg ska i gang med den smiley

• #38   13. apr 2012 Kåre V
    Mange tak smiley Ja synes nu os selv jeg har gjort det meget fornuftigt.. Er sku meget tilfreds med mig selv og mine fremskridt.. Og så ka jeg endda snart se frem til lønstigning på nok 10 kr. ekstra i timen smiley super lækkert.. Så render jeg til små 200 i timen snart smiley

• #39   13. apr 2012 SHN .

Hvis man har pengene så nej.. Men en bil ka ALDRIG blive en invetering som ka indbringe penge i sidste ende.. Lige fra man køber den, er den allerede faldet i værdi.. Med boligpriser lige i tiden, ka du kun tjene på dem med tiden som boligpriserne stiger igen.. Bil er kun udgifter og intet andet smiley

• #40   13. apr 2012 Nu når alle tror jeg har betalt kontant.

Så kan jeg sige jer at jeg har 3% fast over 15 år. Så nej mit hus er ikke betalt. Har jeg heller aldrig påstået det har været.

Jeg havde et 5% fast over 30 år før og skiftet over til et 3%.

Skal ikke af med meget mere pr månede for at kunne betale huset af på den halve tid. Man afdrager meget hurtigere. Mindre penge til renter og mere til afdrag. Det var min grund til at skifte over. Det burde du måske også se på hvis du kan undvære en 1000 kr mere om måneden smiley

• #41   13. apr 2012 Nick. Det kommer godt nok an på hva bil man køber. Men ja som regl er bil den dårligste invistering man kan gøre.

• #42   13. apr 2012 Tilykke

• #43   14. apr 2012 Det må være rart at kunne komme af med sit lån på 15 år ved 3%, men det kræver vist at man bor i Jylland eller på Lolland. Hehe

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#44   14. apr 2012 nick så har du også en god sjat timer smiley jeg ligger normalt på 40-50 overtimer ud over de normale timer i en måned, og ligger tæt på 200 og jeg har knap 10000 udbetalt hver 14 dag. ca. 21000 om måneden.
    Men hvis man vil ligge lidt timer i det så kommer pengene som regel også.
    må man spørge hvad du arbejder som?

• #45   14. apr 2012 Kan godt være at huse er billigere i Jylland, men de er osse det sværer at komme af med, self alt efter hvor huset ligger... Men prisen følger jo markedet og hvad efterspørgselen...

• #46   14. apr 2012 Ahhhh det er ikke mig. Det må være en anden du har hørt om smiley

• #47   14. apr 2012 Jeg er frisk smiley haha

• #48   14. apr 2012 Tja det kommer jo an på hvor man bedst kan li at bo.

Altså jeg ved jeg ikke kan få det jeg har her i KBH.

Har et 164 m2 hus

57 m2 garage

92 m2 værksted.

Hvis man kan tør jeg ikke engang se på prisen. Så heller leve her. Blive gældfri hurtig også ha en masser af penge til fornøjelser efter.

Men det er jo hva man syntes der er mest værd i sit eget liv smiley

• #49   14. apr 2012 Rene W >>

Enten tjener du ikke 200 kr i timen ellers får du ikke meget for dit overarbejde.

For 40-50 overarbejdstimer ville da den gang jeg gik til 200 i timen give omkring 15.000 ekstra om måneden oven i de godt 32.000 kr for din faste løn.

• #50   14. apr 2012 Jeg vægter min familie og venner ret højt og ville sgu ikke bytte det ud med et hus i det mørke Jylland.

Nu tjener vi jo også noget mere herovre smiley

• #51   14. apr 2012 Martin J.... Det kommer da helt sikkert an på hvad du laver... smiley

• #52   14. apr 2012 Så kan man bare spørge sig selv. Går man mere op i familien ved at klemme dem inde i et lille hus måske uden noget have hvis vi snakker lejlighed? Betale overpris så man aldrig har plads til at lave noget sjovt og ta ud og rejse.

Men fair nok der er andre der prioter på en anden måde. Bare ikke sådan jeg vil gøre smiley

Ja lønnen er vel lidt højer generelt. Men den opvejer vist ikke huspriserne. Så det sluger din rente på boligen hurtigt smiley

• #53   14. apr 2012 Ja sådan er der jo nogle der har det, men nu er mit hus så minimum lige så stort som dit, så det bliver ikke mit problem.

Charls >>

Ved i hvert fald at alle håndværkere tjener en del mindre derovre, hvis jeg bare kunne slippe med at betale svendene jydelønninger så var jeg glad.

• #54   14. apr 2012 Nu har jeg så heller ikke tænkt mig at stifte familie i det hus jeg har her. Selvom man nok godt kunne smiley

• #55   14. apr 2012 Ja det kan du sgu da sagtens.

Jeg har fire værelser, to badeværelser og det hele. Det er rigeligt.

• #56   14. apr 2012 Ved self ikke hvad svende får øst på, men jeg holder selv en timeløn på ca 260...

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#57   14. apr 2012 Martin j. Jeg får nok også lidt mere, ligger ikke så meget mærke til det, og løn er 187 og betaler 52% i skat.

• #58   14. apr 2012 Charls >>

Hvad laver du da?

• #59   30. apr 2012 Rene W

Arbejder som Laseroperatør. Maskine som skærer ting ud af stålplader smiley

Kommentér på:
13 timer og 42 minutter tilbage.,. Yes man :)

Annonce