Hjemmelavet hårkur? Hjemmelavet hårkur?
Hej Alle Sammen
Jeg vil have en forkæl dig selv dag i dag.
Derfor tænkte jeg at jeg ville gøre noget ekstra godt for mit hår i dag.
Jeg har ikke behandlet det så pænt her det sidste stykke tid. Jeg fik den geniale ide at det skulle være hvidt efter at jeg havde haft det brunt i et par år.
Det lykkes da også til sidst at få det lyst, men ikke uden at det kostede mig halvdelen af mit hår. ;(
Nu har jeg farvet det brunt igen og vil bare have mit gamle hår tilbage.
Det er virkelig blevet ødelagt. Jeg har tabt halvdelen af mit hår og det bliver ved med at knække og jeg fælder helt vildt. Det er blevet RIGTIG RIGTIG tørt og slidt at kigge på.
Jeg har prøvet et par forskellige købe hårkurer, men syntes ikke at det hjælper.
Nu vil jeg præve at lave min egen da jeg har hørt at de skulle være super gode.
Så mit spærgsmål til jer er om i kender en opskrift på en rigtig god hårkur til mit hår problem. Hvad der skal i og hvordan man gør.
Eller om i kender nogle gode råd og om i har prøvet det samme som mig.
Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.574
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 32
Vil helst ikke tabe håret.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
Tror den eneste løsning er at klippe håret i en kort frisure og lade det gro ud igen .. Det nægter jeg dog .. Så jeg putter troligt hårkur efter hårkur i ..
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 32
Den tanke har jeg også tænkt, men jeg kan ikke få mig selv til at få klippet det af. Jeg er glad for det lange hår og det har taget mig flere år at få. Jeg har allere mistet rigtig meget af længden, så vil helst ikke have klippet for meget af.
Du er velkommen til at skrive til hvis du finder noget der hjælper.
Hjemmelavet hårkur?