1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 59 Svar

Glæden ved penge :D Glæden ved penge :D

Hvor lækkert! Lønningsdag og så blev der brugt penge smiley

Kender i glæden ved at trykke gennemfør betalingen og så kan det bare ikke gå hurtigt nok før tingene dukker op smiley

Bestilte lige en ny tattoo maskine og lidtreservedele/opgradering til den gamle maskine!! Totalt nice!

Det sådan en følelse ligesom lidt sommerfugle i maven og sådan i ved smiley

Hvad har i bruge af penge for nylig og fået samme følelse over ? smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæden ved penge :D
  • #1   27. apr 2012 8,5 k på noget VVs arbejde.. Det kildede ikke så meget i maven..

• #2   27. apr 2012 Nej det var så den forkerte vej må man sige smiley Men så vend det til noget positivt, så skulle det du er igang med gerne fungere fremover smiley

• #3   27. apr 2012 Elsker at bestille ting og få pakker haha!
    Især gode tilbud.. its the best!

• #4   27. apr 2012 Ja det totalt lækker følelse smiley det fedeste er når pakken kommer og man pakker det ud og tænker NEEEEEJ LAD MIG PRØVE smiley Så nu skal jeg bare finde nogen og misbruge med den nye Rotary tattoo maskine smiley

• #5   27. apr 2012 Holgalinse, reverse lens macro ring og et pol filter.

• #6   27. apr 2012 Ikke tosset smiley Vulapyk i mine øjne, men ordet Macro, gav mig en ide om fotoudstyr smiley

• #7   27. apr 2012 Åhhh jaaah pakker ! LOVE IT ! smiley man bliver som et lille barn når der kommer legsager med posten smiley

• #8   27. apr 2012 Det var mit eget valg, så jeg er glad for det smiley

Købte ny Pc skærm for en ugen tids siden! Det var sweet!

• #9   27. apr 2012 Så kom der penge! Så tager jeg til Madrid i nat! Wuuuhu!

Ses bb'ere!:D

• #10   27. apr 2012 Har købt et ur, en af mine passioner.

Mange penge, men det giver nu en dejlig fornemmelse i maven.

• #11   27. apr 2012 skal betale en masse regninger, så det er ligemeget med lønnen smiley

• #12   27. apr 2012 købte ny computer . så jeg var up to date igen . lige 7,5 kg der smiley og så nye bremser på trolden smiley

• #13   27. apr 2012 Mit nytårs fortsæt gik ud på, at jeg skulle holde op med at købe så meget tøj, sko, værkernes osv da mine skabe er proppet:-\. Så skal bruge noget af det jeg har i stedetfor. Det går også rigtig godt, bortset fra at jeg så er begyndt at købe tøj til kæresten og bonus søn som kompensation:-\. Købte et helt sæt a cykel tøj og en løbe trøje til kæresten og lidt legetøj til knægten. Uh det kilder også i maven, at se hvor glade de blev:-).

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #14   27. apr 2012 Sæt jer ind i hvad det monetære system er og hvem der styrer det.

At du har råd til at en ny tattoo maskine er ikke alene pga. din arbejdsindsats. Det koster liv i den 3. verden. Vi har bare vænnet os til at lukke øjnene for det.

Så i det du har behov for at lave en tråd om hvor "dejlige" penge er herinde, det viser hvor lidt du i virkeligheden ved om noget som helst og hvor stor en ignorent du er..

Sandheden er derude. Vågn op.

• #15   27. apr 2012 A U : Kald mig gerne det smiley Men jeg er sikker på hvis du får en lønseddel med +30 klik på, så overfører du ikke 18k til nødhjælp fordi du mener det har mere brig for det.. morale er godt min ven.. og resten af sætningen kender du vidst smiley

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #16   27. apr 2012 En stor procentdel af de penge man donere til nødhjælp går tabt i administration og lønninger. + Mange af de helt store nødhjælpsorganisationer er ejet af bankfolk, så det kan man ikke stole på.

Jeg er modtaler for vores monetære system.
    Du er et får der tror du ved en masse ting, men i virkeligheden ved du ingenting, for hvis du gjorde ville du aldrig drømme om at lave et uintelligent indlæg som denne tråd.

God fredag. Håber din nye tattoo-maskine gør dig ovenud løkkelig.

• #17   27. apr 2012 2TB Western Digital Green, 120 GB Corsair SSD til spil, Logitech G940, Logitech G19 tastatur og lidt sleeved cables til PC'en blev det til i denne omgang!

Haha. Og glæder mig HELT vildt til at pakke op smiley

• #18   27. apr 2012 nåår ja og så er bilen på værksted.. det lige lidt ekstra oveni

• #19   27. apr 2012 Har håndværker regninger for små 100.000 kr. Det kilder da lidt i dillertjavsen. Men ikke ligefrem noget der er fedt.

Men skal over og se på ny sportsvogn om et par uger. Det skal nok blive mere sjovt og kilde lidt mere. smiley

• #20   27. apr 2012 A U : Istedet for at kaste om dig med fine ord og dumme udtalelser, så kunne det være du skulle høre efter i skolen, for det staves "Lykkelig" smiley Alt andet gider jeg ikke rigtig kommentere faktisk.. men ja.. den gør mig ufattelig lykkelig.. små hjerner, små fornøjelser, er det ikke sådan man siger ? og så kan du jo tænke lidt over hvorfor du vælger og hygge dig med at skrive det mundl*rt du hargang i smiley

Krelle : Se det var også noget lækkert at vente på smiley

Martin S : Godt det ikke er mig smiley

SHN : Ja føj!! Men det med bilen lyder fucking lækkert smiley

• #21   27. apr 2012 tja, det en dyr omgang smiley men bilen skal sælges så kan man ligeså godt lige få lavet det, gider ikke tage røven på folk smiley

• #22   27. apr 2012 A U. Hvorfor er det lige du gider at spilde din tid her?. Du bliver åbenbart forarget over flere trådstartere, så måske det vil give dig bedre kama hvis du smutter ud og krammer et træ.

• #24   27. apr 2012 Ballerina Skum K : Jamen så er pengene måske meget godt givet ud i sidste ende smiley hvis hun altså ikke kun nøjes med at lave mad, men også forkæler andre steder end madlavningen smiley

• #25   27. apr 2012 Tøj... og så skal der også snart ud og kigges på bil da smiley

• #26   27. apr 2012 Får først penge i næste uge.. Jeg har lige brugt det aller sidste af min SU på en ny oplader til min kærestes mac.. Han fik brændt sin egen oplader af og det er jo ikke godt nok at låne min computer.. Den er jo windows, fy føj da.. xD..
    Men det er ok.. Når jeg får penge køber jeg noget nyt, frækt undertøj til mig selv (har jeg haft lyst til længe) Og så har han bare at blive glad for sin nye oplader..

• #27   27. apr 2012 7 klik for nyt golfudstyr, som jeg stadig venter på.
    5 klik for en ny krone på tanden.
    4.5 klik for en sofa.

Så jeg tror at Dankortet skal gemmes væk i Maj måned smiley

• #28   27. apr 2012 A U >>

Så jeg skulle hellere bruge mine penge på den 3. Verden? Haha

Hvad får vi ud af at få en masse mennesker der aldrig kommer til at kunne forsørge sig selv til at overleve lidt tid. Det ville da være de dummeste penge jeg kunne bruge. Og ligesom alle andre så betaler jeg skat og disse ting er lagt derunder.

• #29   27. apr 2012 Tjae, lige købt nye caps og sko for mors penge.. så jeg er da fint tilfreds.. og får også lidt sødt fra tyskland efter weekenden.. dejlig uge smiley

• #30   28. apr 2012 Lækkert smiley i giver den gas! Kan slet ikke vente til tattoo grej kommer så jeg kan misbruge lidt flere folk smiley på en rimelig lydløs måde endda smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #31   28. apr 2012 tjah.. leder efter et anlæg jeg vil/kan bruge et lille beløb penge på smiley der røg små 15k

• #32   28. apr 2012 I Really Dont Know : Så er det forhåbentlig også det værd ? smiley

• #33   28. apr 2012 15k er nu ikke meget for et anlæg, men man kommer da et stykke derud af smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#34   28. apr 2012 15k er ingen penge for et anlæg men gider ikke rigtig ofre mere på det smiley er kun 14 så har ikke travlt med at få helicon eller diamond højtalere endnu smiley

vis det var high-end kunne jeg jo ikke en gang få en ht for 15k smiley

men så længe jeg er tilfreds er det sq fint. og da jeg ikke har haft noget vildt (dvs logitech og dvs andet skrammel) er det mange penge at smide efter onget som jeg ikke er sikker på jeg kommer til at få fuldt ud bytte af alligevel smiley

men pyt.... det er hobbyen nu så det går sq nok

• #35   28. apr 2012 Øller.
    Det er noget som man bliver glad ved. smiley

• #36   28. apr 2012 i really dont know : (

14 år? Cadeau for din formulering smiley OG viden om anlæg smiley

Jeg havde en Marantz forstærker og et par Dali højtalere, men manglede en sub, hvilket jeg finder som et godt setup, - hvis man da er til stereolyd, men dybden manglede og magtede ikke at lede efter en ordentlig sub, da jeg sammenlagt havde givet 1700,- for mit gear og et sub lå i samme prisleje. Men skiftede så til Logitec z5500, hvilket jeg ikke har fortrudt. God lyd kontra pris. For du ved ligesom jeg, at man ikke får meget lyd for 15k, medmindre det er brugt smiley

Hvad har du fået for dine 15k, hvis man da må spørge? Drømmer stadig om at smide +70k efter noget ordentligt lyd og ditto for en skærm og div tilbehør til en hjemmebio i mit 30m2 kælderrum.

• #38   29. apr 2012 24-105 F4 Canon L-objektiv.. mmmm smiley

• #39   29. apr 2012 Et par tusinde på manifold og lidt småting. Go pakke at få

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#40   29. apr 2012 tak for rosen nicolai smiley

men jeg har bestilt 2 stk klipsch rf-62 II mk1 ( http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarker-hojttaler/hojttalere/RF62B/klipsch-gulvhojttaler )
    så har jeg bestilt en harman kardon h/k 980 ( http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-hk-3798p.html )
    har også bestilt en cambridge dac magic ( http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/da-konverter/cambridge_dacmagic-100_da-konverter_sort.htm )
    der røg også en cambridge cd30 v2 i kurven ( (link fjernet) ) da jeg har mange cder som jeg tit hører.

og så ryger der lidt penge efter div kabler dog er de ikke hverken bestilt eller købt endnu smiley

• #41   29. apr 2012 Det er slet ikke det ringeste setup:-) Og rigtig fedt at du ikke er en af de der Cerwin Vega fanboys:-)
    Men magler du ikke lidt dybde, nu hvor du ingen sub har?
    Har kun hørt Klipsch med en sub.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#42   29. apr 2012 he he... cv er ikke lige min kop te smiley

og jo der mangler lidt bund men vis der bliver proppet en sub ind på mit værelse kan man slet ikke være der så derfor er det blevet et 2.0 setup smiley så har jeg valgt at smide lidt penge efter en cd afspiller i stedet..

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#43   29. apr 2012 og det lyder som om du har noget anlæg?

• #44   29. apr 2012 Bass er så vigtigt, hvis man ser film. Musik kan det godt undværes, hvis genren er rigtig:)

Haha.. Du griner nu, men solgte faktisk mit Marantz og Dali til fordel for Logitech Z5500. Og har faktisk slet ikke fortrudt. Er virkelig imponeret over egenskaberne. Og med det rette Equalizerprogram, så kan man faktisk få fed lyd ud af dem.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#45   29. apr 2012 jeg ved godt bas er vigtigt men vis du ser på hvad jeg har købt kan du nok regne ud det ikke er film der ses mest af.. det var det da jeg startede med hifi men efteråhnden smo intressen startede for gode anlæg startede glæden ved at lytte til musik også smiley dog har de små klipsch højtalere ekstrem bas ift størrelsen smiley

og ja.. logitech er faktisk et fint anlæg :S har selv et til film brug. dog er det z-906 da jeg helst vil have nyt. dog kræver det man bruger lidt tid på at sætte dem op men det går sq nok.. det gør det alligevel også med de dyere anlæg smiley

når du siger marantz og dali hvad var det så for nogle?? fordi i min verden er det da ikke en speciel god kombi da jeg hurtig syntes det bliver skingert smiley

• #46   29. apr 2012 Elsker pakker og gerne mange af dem!

Ny tattoo maskine lyder ikke dårligt! Glæder mig til at jeg få få blæk i kroppen igen, men har lige en graviditet der skal overståede først og det er så også det mine penge går til i øjeblikket. Masser af lækkert babytøj og tilbehør smiley

• #47   29. apr 2012 Enig og heldigvis er det fedt med forskellige meninger om setups, for det udvider kun ens viden:-)

Synes ikke der er så mange indstillingsmuligheder ved film, men musik over bærbaren kan justeres med equalizeren.

Dali 450 og Marantz SR4200 eller 4100.
    Gamle sager, men velspillende med en god sub.

Skiftede alene pga 5.1 lyd og budgettet var ikke til udvidelse dengang.

• #48   29. apr 2012 Bruger for det meste penge hos en professionel tatovør smiley

Men det jeg har købt over nettet lige p.t. er 2 gange 1 litre 5W" - 30 olie til bilen!

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#49   29. apr 2012 vis pengene ikke er til andet så er det jo også et udemærket anlæg smiley

og 450 var/er en lækker ht.. dog havde jeg parret den med noget andet end marantz smiley personligt er jeg über glad for harman kardon forstærkere/receiver. kan godt lide den der lidt amerikanske lyd de har

• #50   29. apr 2012 De spiller godt ja. Har ikke hørt det med andet, så kender ikke lyden fra andre forstærkere, men overvejer bestemt at, købe noget igen:-)

Helt enig i at de HC spiller godt og giver en lidt anden lyd:-)

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#51   29. apr 2012 vis du køber det igen så skal du da spænde noget xindak eller lyngdorf foran smiley

• #52   29. apr 2012 Det vil jeg da lige kigge lidt på:-) Ny verden kan jeg se og tak for det:)

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#53   29. apr 2012 he he.. var så lidt da smiley syntes selv det er en rigtig lækker kombi smiley

dog er det lidt halv pebret udstyr men lyden er helt klart også der efter

• #54   29. apr 2012 Ja det er ufatteligt det koster så meget, når gensalgsværdien er ultra dårlig på generelt alt Hi-tech:(

Men omvendt, så kan forstærkere og højtalere holde i evigheder, hvis man ikke tæsker det.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#55   29. apr 2012 folk dertæsker deres ting er jo som reelt (desværre) konfirmand unger som har købt noget cv og noget denon/nad som de så har til de er tyve og flytter sammen med kæresten og sælger deres nu gennem kneppede anlæg...

• #56   29. apr 2012 Hahaha.. Helt enig:-)

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#57   29. apr 2012 har man den mindste respekt for sine ting, støver man det af og renser det ugentligt osv.

• #58   29. apr 2012 Nicolai nu du nævner Z5500.. har du så haft problemer med at 2 af højtalerne slet ikke spiller lige så højt som de andre 2 :)?

• #59   29. apr 2012 Lige præcist:-) Men det hører med til almen rengøring:)

Nej det har jeg ikke Magnus.

Mit går ud indimellem:(

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#60   29. apr 2012 magnus det er formodentlig bag højtalerne ikke?? de spiller normalt ikke lige så højt som de andre..

• #61   29. apr 2012 Det tror jeg nok, men det er altså meeeget lavere de spiller smiley
    Men det går nok.. skal forhåbeligt have et bedre på et tidspunkt smiley Selvom jeg synes suben til z5500 er amazing smiley

Kommentér på:
Glæden ved penge :D

Annonce