{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Anne G
Anne G
Tilmeldt:
28. apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Extacy, ketamin, krydser, amfetamin, kokain, osv. {{forumTopicSubject}}

Nu spørger jeg af ren nysgerrighed - men er stoffer ved, at være "umoderne"?

Alt er svært at få fat i efterhånden (udover amf og coke), så jeg ville lige høre, om I også oplever det? smiley

Det er måske en farlig "debat" at oprette - men ja, I kan bare lade være med at kommentere, hvis I ikke har noget fornuftigt at sige..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Extacy, ketamin, krydser, amfetamin, kokain, osv.
  • Anne G
    Anne G Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   28. apr 2012 Er man junkie, fordi man tager stoffer engang i mellem? smiley

  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #5   28. apr 2012 gas * Skrevet: 28-04-2012 13:08:22

    Det er vel lidt en individuel definition.

    Folk som tager narko (også selvom det ikke er hver weekend) vil altid være junkier i mine øjne.

    i second that opinion........


  • #6   28. apr 2012 Man bør ikke se ned på folk som behøver den slags virkelighedsflugt.. De er også mennesker..




    MEEEEEN.. HAH!!!! Det er sgu da svært.. Personligt så syntes jeg det er ynkelige mennesker og jeg får næsten lyst til at give alle de der tiggende junkier en 500 mand og sige "Husk at skyde dig i armen mens det er varmt".. I håb om at det de kan få for 500kr er så urent at jeg ikke støder på dem igen..
    Min grænse mellem "forbruger" og "Junkie".. Den er sgu hårfin.. Tager du narko er du junkie..! End of story..

    Hvad folk gør når jeg ikke er der eller kan se og høre det.. Det er deres egen hovedpine..
    Men JEG gider hverken se eller høre om det..


  • #7   28. apr 2012 "Hold dig da fra sådan noget, også specielt ketamin!!!!
    Ryg noget hash det ved man sku hvad er."

    ^^ Der har vi så resultatet af en hashryger, mine Damer og Herrer! *Klap klap*


  • #8   28. apr 2012 Men for at svarer på spørgsmålet.. nej det ikke svært at få fat i overhovedet.. jeg ved ikke lige hvorfor jeg tiltrækker den type, men jeg var i byen igår og blev tilbudt det forskellige op til flere gange af diverse mennesker.. Så du kommer bare de forkerte steder smiley

  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #9   28. apr 2012 Gas*

    Du lyder som en der drager sine konklusioner ud fra tekst og udsagn fremfor at tage sagen på egen hånd.

    Det du siger er, at man er junkie fordi man ryger en joint hver 2. weekend?
    Come on... Det er jo nonsens og efter min mening uintelligent at sige sådan.

    Det svarer til at en der spiser kød siger det er forkert at være vegetar.


  • #10   28. apr 2012 Doggy Dog . : Typisk udsagn fra en der ryger for meget (: Der er en grund til det ikke er lovligt.. end of story bro

  • #11   28. apr 2012 Er enig, det eneste stof der måske er acceptabelt, I MEGET SMÅ MÆNGDER. Er canabis.

    Hvis du ryger nogle joints en aften, så går der 4 måneder så er alt ude af kroppen på dig ( Det for dine hjerneceller til at blive lammet, de vågner igen efter 4 måneder)

    Derimod er et overdrevet forbrug på fx, at ryge hver uge, noget pis! Fordi det bygger mere og mere op inden i hovedet på dig og til sidst vil de hjerneceller der skulle være vågnet i måned 4. dø..

    Det er der det farlige ligger ved canabis, og det går som regelt ud over hukomelsen, træthed, evnen til at blive glad, og livslysten.
    Med andre ord bliver du dement hvis du har et misbrug..


    Så jeg vil sige, det er i orden hvis du har en grænse ( 1 - 2 aftener i året MAKS, fx at ryge en bønne på din fødselsdag for at fejre det hvert år, det er tradition og er helt i orden.. )


  • #12   28. apr 2012 Baboom's Haj : Ja du har sgu nok ret smiley Genere mig nu heller ikke.. folk kan sgu gøre hvad de har lyst til, bare jeg ikke bliver blandet ind i deres problemer smiley

  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #13   28. apr 2012 Mennesket har røget cannabis, plukket psilocybinsvampe og taget ayahuasca længe før år 0. Det ligger den dag i dag stadig dybt i visse kulturer udenfor den vestlige verden. Det handler om selvudvikling.

    At i klart afviser ethvert kendskab og enhver åbenhed til alle "ulovlige stoffer" (som ikke engang har været udlovlige i 80 år), så er det fordi i er blevet manipuleret til at tro de skader og det kun er såkaldte "junkier" der gør sig i den slags.

    Psykedeliske stoffer er i stand til at give dig et andet syn på eksistensen, da vores underbevisthed får større ansvar under rusen og derved åbner nogle døre i sindet der gør at man starter en selvudvikling.

    Undersøg andre kulturer og i vil lære. Det nytter ikke noget at stole blindt på hvad man får smidt i hovedet og derved drage en konklusion ud fra det.


  • #14   28. apr 2012 Mammi

    måneder så længe går der ikke, det er ude på ca 20 dage... Og du mister heller ikke hjerneceller fordi du ryger flere gange om ugen og det vil altid gå tilbage til normalen når du stopper med at ryge... At der så går lidt længere tid før alt er normalt igen hvis man ryger rigtig meget er noget andet, men man mister ikke noget...


  • #15   28. apr 2012 Babooms Haj

    Nu er der jo altså også andre en HA der står for salg af den slags rundt omkring i landet...


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #16   28. apr 2012 Mammi;

    Haha, det er nok det sjoveste indlæg jeg længe har læst.

    Giv mig kilder smiley


  • #17   28. apr 2012 A U

    Har fået det forklaret af potjens da jeg var inde til noget praktik så kan desværre ikke give dig kilder..

    Det er hvad JEG har fået forklaret, og ærlig talt tror jeg sku lidt mere på dem end nogen der måske sidder og tror noget herinde smiley


  • #18   28. apr 2012 Tror de ved noget herinde *

  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #19   28. apr 2012 Doggy;
    Cannabis var medicinen mod alle smerter i gamle dage.
    I dag fylder vi os med piller og præparater der hverken er naturlige eller har en dokumenteret effekt.

    Samtidig er der den ene skræmmenkampagne efter den anden mod dit og dat der gror i naturen.


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #20   28. apr 2012 Mammi;
    Det er fint du tror mere på ham end du gør på folk herinde.

    Men lad vær med at give den information som du har fået af din ellers så troværdige kilde videre, fordi det er løgn.

    Gør noget research, tænk selv og lær inden du belære andre.


  • #21   28. apr 2012 Doggy Dog .
    Potjens = Politi..

    Jamen der er jo i virkeligheden ingen der ved det? Hvem har forsket i det? Jeg tror ikke på noget før jeg får det at vide, men ham politimandens kilder virkede troværdige..
    Og tror mere på ham end jer desværre smiley


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #22   28. apr 2012 Mammi;
    Som jeg skrev, det er fint du tror mere på dem, men research og få styr på facts før du belære andre. Alt andet er idioti.


    Havde du selv forestillet dig at en politimand havde noget positivt at sige om cannabis, når det er imod loven?

    Du er sku for naiv. Og naive mennesker skal ikke belære andre viden, når de ikke engang selv har researchet i emnet!


  • #23   28. apr 2012
    Doggy Dog .

    Det er ikke det jeg mener, jeg mener der ikke er nogen der forsker i om hjernecellerne rent faktisk dør hvis de er lammet for længe:)


    A U

    Han sagde da heller ikke noget negativt om det? Han sagde da det var i orden 1-2 gange om året..

    Men hvor har du dine kilder fra om jeg må spørge???


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #24   28. apr 2012 Mammi;

    Det er ikke dig der skal spørge mig om kilder.

    Du har fået din information at vide af en statsansat.
    Jeg har researchet på egen hånd og været asien rundt.

    Research dreng.. Og tænk selv!

    Du kan starte med at google "medical facts about cannabis" og se hvad der popper op.


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #25   28. apr 2012 Mammi

    sagde han at det ok 1-2 gange om året LOOOOOOL!!!!!!

    Ud fra dit navn vil jeg gætte mig til du har børn.. Stakkels dem..


  • #27   28. apr 2012 Gider sku ikke diskutere det med jer, jeg tror mere på hvad jeg får fortalt af ham end hvad i har at sige på et offentligt forum Desuden er han også en af dem der tager ud på forskellige skoler og fortæller om det.

    Men i har åbenbart heller ingen beviser jo?

    Alt hvad man får at vide/kan finde på nettet, er det virkelig alt i skal have for at tro på det? No evidence.. case closed..


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #28   28. apr 2012 Mammi er du blevet tabt på gulvet som lille?

  • #29   28. apr 2012 hulubulu my elephant is jumping ! !
    Mange gange smiley


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #30   28. apr 2012 Kan jeg godt se på din udtalelser.. du jo snot dum hvis du spørger mig.

  • #31   28. apr 2012 hulubulu my elephant is jumping ! !
    Så siger jeg mange tak smiley


  • #32   28. apr 2012 Yep blot man i ny og næ røre stoffer så er man i min optik både junkie og total lam.....

    Sorry men i vil alle have den samme holdning når i får børn....


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #33   28. apr 2012 Mik S

    Flot du kan snakke på alles vejne.. Tal for dig selv !!


  • #35   28. apr 2012 Rigtige mænd skyder heroin...
    Alt det andet moderne designer-narko er sku for tøser.

    Ketamin...føj man har vel stil !


  • #36   28. apr 2012 What?.
    Nej alle de stoffer som du nævner er lige så nemme og få som det altid har været.
    Der er bare en smulle færre som tager dem idag end tidligere.

    Jeg laver en griner-kage en enkelt gang om året ca.
    Så kan i kalde mig hvad vil.. Men det ER fandme grineren hver gang :-).


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #37   28. apr 2012 J/L

    Du narkoman nu!


  • #38   28. apr 2012 hulubulu my elephant is jumping ! !
    Først lige nu :-).

    Men anyways.
    Så røre jeg intet af det... Og har ALDRIG gjort.
    Ikke engang noget så skadeligt som smøger.. jeg kan ikke klare røgen fra andre der ryger heller.


  • åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #39   28. apr 2012 hehe Jeps fra nu af smiley hehe er sku ligeglad hva folk gør jeg sys bare det latterligt når folk gør det til en sport med de "hårdere" stoffer som emma og keta osv... Hash ryger jeg selv så det har jeg jo ikk noget imod smiley men så rør jeg heller ikk andet end det, ryger heller ikk smøger..

  • #40   28. apr 2012 Er enig i det A U siger. Lad vaer med at vaere saa skide snaeversynet mennesker. Og desuden er det stadig ret nemt og faa Emma osv

  • #41   28. apr 2012 Hajen

    Det kan du selvfølgelig have ret i smiley


  • #42   28. apr 2012 Hvor er det heldigt for alle i misbrugere at det ikke er jer men nogle af de andre, der får psykoser og livslange alvorlige men af deres sjov med dope... Og sørgeligt for dem der ender som sølle narkomaner... Og ikke jer som kan styre det.. Næ de andre...

  • #43   28. apr 2012 Folk der tager det pis siger mig sgu ikke rigtig noget, syntes det er sørgeligt nogen gør det..

  • #44   28. apr 2012 Jeg hverken ryger hash eller tager noget andet.. Jeg drikker ikke engang i weekenden.. Men for min skyld kan folk sgu gøre som det passer dem og ryge og sniffe lige så tosset de vil !

  • #45   29. apr 2012 Som andre siger, vil man have fat i nogle stoffer så kan man få fat i det på ingen tid...

    Om folk tager stoffer eller ej, ja det er jo deres eget valg.. Nogle tager det for at være "sej" imens andre tager det for at komme lidt væk fra hverdagens problemer...


  • #46   29. apr 2012 Jeg har INTET imod folk der tager stoffer, men en ting er sikkert.. Hest er nok noget af det dummeste at tage.. Og det er i min verden endnu mere dumt at blande Hest med Emma..

  • #47   29. apr 2012 Cathrine L - ja for man kan ikke ha et godt job og tage stoffer. Jeg e ikke en junkie men har taget nogle (coke, Emma) so what? Jeg tjener gode penge. Kører i en Cadilac Cts og har det helt fint. Man kan sagtens være succesfuld selvom man tager narko en gang imellem.

  • #48   29. apr 2012 En panodil er det samme men fordi det er lovligt er der jo intet galt i det vel?

  • #49   29. apr 2012 @thor..

    Det er en illusion... Og virkeligheden vil ramme dig en dag.. Men det er jo det som stoffer gør ved mennesker. Får os til at føre os uovervindelige,glade og succesfulde smiley

    Håber du bliver klogere inden dit korthus vælter......


  • #50   29. apr 2012 Thor M: Jeg giver Mik S ret her, en eller anden dag vågner du op og opdager at du ikke har nogen bil, men at du er en bums der ligger i rendestenen på Istedgade. Og at den computer du troede du var på baboom med, rent faktisk bare er en hundelort du varmer hænderne i.

  • #52   29. apr 2012 gas *: Men det har ethanol, jeg forstår ikke hvorfor i ser sådan en stor kløft mellem lovlige og ulovlige rusmidler. Ikke at jeg siger noget af det er godt, men i er sgu noget dobbeltmoralske.

  • #54   29. apr 2012 På et eller andet punkt forstår jeg ikke helt folk som ser ned på dem der tager stoffer.. Det er efterhånden lige så normalt som alt andet..

    Men på den anden side kan jeg sagtens forstå det, for det ødelægger meget mere end det gavner..

    Og ja jeg vil da hellere end gerne indrømme at jeg tager stoffer en gang i mellem.. Og at jeg har prøvet mere end hvad godt er..
    Det er ikke noget jeg er stolt af at gøre, for jeg ved udemærket godt at det fucker min hjerne helt op.. Men ja, det er nu noget jeg gør, og sådan er det bare...


  • #55   29. apr 2012 gas *: Det er heller ikke min opfattelse at Thor tager stoffer hver weekend. Og hvorfor skulle man ellers drikke alkohol, hvis ikke man vil være fuld?

  • #57   29. apr 2012 gas *: True, men derfor ser jeg stadig intet problem i at nogen drikker sig fulde, eller ryger sig skæve for at få en god aften.

  • #58   29. apr 2012 @Carina.

    "Men ja, det er nu noget jeg gør, og sådan er det bare..."

    fordi du var dum igår betyder det ikke at du også skal være palle lam idag.. tag kontrollen over dit liv ! pludselig sidder du med verdens skønneste unge og kan ikke hjælpe med matematik på 3 kl niveau.fordi der var lidt for mange fester og uheldige fyre..

    Flyt.spark dig selv eller søg hjælp.. GØR NOGET, det behøver ikke være sådan...

    Held og lykke // Mik


  • #59   29. apr 2012 Jantelov? Jeg klare den da fint, jeg har heller ikke taget narko i noget tid saa det ikke fordi jeg er en fucking junkie. Men hvorfor er det en illusion ? det gaar godt, jeg bor ikke I Danmark saa skatten er heller ikke saa hoej. Saa hvad? Folk kan sagtens vaere succesfulde selvom de leger med stoffer

  • #60   29. apr 2012 Hvordan er det en illusion? Har aldrig proevet nogle stoffer som kunne aendre mit syn (du ved lyseroede elefanter og andet vaas) Bilen holder i Garagen, Huset staar her stadig, hunden ligger ude i haven, hvordan er det en illusion? Da jeg gik paa gym var der en pige fra min klasse som fik 10 i gennemsnit tror jeg nok det var og hun legede da lidt her og der. Kig paa nogle af de studier der er lavet, Alkohol er noget fucked shit iforhold til lad os sige Cannabis eller Coke..

  • #61   29. apr 2012 Mik - Jeg kan sagtens se/forstå det du siger..
    Jeg har dog ikke tænkt mig at det er noget der skal fortsætte for altid.. Tværtimod.. smiley Der er absolut ingen fremtid i det, og det gør som sagt mere skade end det gavner..

    Dog vil jeg så lige sige at jeg har fravalgt det at få børn.. Og at jeg har en fast kæreste.. Og når jeg ikke har ham mere (hvilket jeg da aldrig håber sker), så er jeg ikke typen der knalder fra højre til venstre.. Vil hellere leve som nonne end at kaste mit underliv i grams..

    Jeps det er noget der skal stoppe, og det kommer det også til.. Trust me..


  • #62   29. apr 2012 Thor M

    Det er vist en sandhed med modifikationer at sige at alkohol er værre end Coke !


  • #63   29. apr 2012 troll - like i give a flying f*** about what you think of me..

  • #64   29. apr 2012 @carina.

    Rigtig mange har fravalgt at få børn når de er så unge som dig..dem der VIRKELIG mener det bliver steriliseret (ikke mere p-pille og kondom bøvl) og af alle i andre har 95% børn når i er 35 ( og 3% ville ønske at de havde)

    Så den grund til at fylde og med lort er ikke gyldig..........

    Hvis fyren også tager det lort så stop sammen med det samme. Eller drop ham uanset hvor glad du er for ham, det er så skadeligt for dig......


  • #65   29. apr 2012 Mik - Det er nu ikke pga at jeg har fravalgt børn at jeg gør det..
    Jeg kan sagtens give dig grunden til hvorfor, men det bliver i en pb så.. smiley

    Jeg har dog altid sagt at jeg skal have børn og rigtig mange.. Men nu gider jeg simpelthen ikke have nogle.. Og den beslutning har jeg taget for snart 2år siden.. Og der skal virkelig ske noget meget drastisk før at den beslutning bliver lavet om..


  • #66   29. apr 2012 Ingen grund er god nok til at tage dope....og al respekt til dem der søger hjælp smiley

  • #67   29. apr 2012 Mik - Har aldrig sagt at min grund er god.. For som du selv siger, så er ingen grund god nok.. smiley

  • #68   30. apr 2012 Thomas - Hvorfor det? Er du expert??????

    http://www.themedguru.com/node/41384

    http://www.reuters.com/article/2010/11/01/us-drugs-alcohol-idUSTRE6A000O20101101





    Men drik du dig bare banke lam hver weekend imens andre tager et gram coke Who gives a fuck, sandheden er bare at Alkohol er vaerre for vores samfund.


  • #69   30. apr 2012 Cathrine L - At du generalisere er vaerre.. How sad. Men man kan jo os vende den om og kigge pa dig. Vil ikke sige det jeg for ud af at kigge paa dine billeder (generalisering) for jeg ville nok blive frosset, men regardless. Det en generalisering og du kan sagtens vaere stik modsat det jeg tror du er. Men forstaar du hvad jeg skriver her? Jeg tvivler... How sad.

  • #70   30. apr 2012 Thor M

    Nu skal man ikke tro alle de undersøgelser man kan finde rundt omkring.. Men du vel læst den undersøgelse du henviser til ikke ? Så ved du vel også hvorfor alkohol score så højt at det skulle være farligere end kokain ikke ? Det eneste grund til at alkohol ligger så højt på listen er at de tager den skade med som brugeren forvolder på andre mens denne er påvirket... Hvis man kun kigger på hvad der gør mest skade på brugeren ligger både kokain og heroin langt højere end alkohol.. Så den undersøgelse er ikke meget værd når vi snakker hvad der gør mest skade på dem der bruger det...

    Og så er den undersøgelse lavet af en der meget gerne så stoffer legaliseret, så mon ikke hans synspunkter er bare lidt farvet af hans egne holdninger til stoffer ?

    Hvis du læste lidt længere oppe ville du have læst at jeg hverken ryger, drikker eller tager noget andet ;D


  • #71   30. apr 2012 Thomas s - Ham som gerne saa det legaliseret er en Professor med en PH.D, Han er altsaa ikke en eller anden junkie som haaber paa det bliver lovligt. Men han har da ret i det han siger, Alkohol er et LANGT stoerre problem i det vestlige samfund end illegale stoffer nogensinde vil vaerre..

    http://www.healthzone.ca/health/mindmood/mentalhealth/article/883870--why-study-says-alcohol-more-dangerous-than-heroin-cocaine

    Kig der, det kommer fra en Canadier. Kig hvor langt Alkohol score iforhold til Coke, Og det er user based dangers.


  • #72   1. maj 2012 Thor

    Jeg kan ikke se at jeg har skrevet at det var en eller anden Junkie ? Selv en professor med en PH.D kan jo godt ønske at få legaliseret stoffer... Og han er endda blevet fyret som rådgiver for den Engelske regering fordi han mente at nogen stoffer burde rykkes fra klasse A til B eller C ! Og han har også skrevet en rapport hvor han skriver at alkohol er farligere end extacy smiley

    Det undersøgelse du linker til der er den samme som i de andre links fra i går og er ikke fra en Canadier, men en englænder....

    Og når nu du skriver at det er en anden undersøgelse og at den er "user based" som du skriver, så begynder jeg at tvivle på om du overhovedet læser de ting du linker til ?


  • #73   1. maj 2012 Thomas - USER based dangers. 9 punkter hvorimod de samfundsmessige kun var 6 af dem. Men ja okay laeste lige hurtigt der, stadig samme gut, men naar du kigger paa hans liste der vil du saa paastaa at det er ''sundere'' at drikke sig banke lam vs fx at tage X?

    http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/what-alcohol-really-does-to-your-body-516050.html

    http://www.dailymail.co.uk/health/article-87818/How-cocaine-destroy-body.html

    Hvis du kigger paa begge de 2 lister der er der ikke en som er bedre end den anden, men igen jeg snakkede generelt, Alkohol er langt vaerre i vores samfund imod fx Coke eller X. Har en graf et sted paa min harddisk fra min tid i Gymnasiet omkring illegale stoffer og de lovlige stoffers paavirkninger og bivirkninger paa langt sigt. Kan se paa det en gang jeg kommer hjem igen (Men goer det nok ikke da der gaar 3maaneder smiley )


  • #74   1. maj 2012 Alkohol er farligere en X. Og han blev ikke fyret for det han skrev omkring kategorierne , manden blev fyret fordi han begyndte at udtale sig politisk omkring loven hvilket selvfoelgelig ikke kan gaa naar han arbejder for staten.

  • #76   1. maj 2012 Hvis der nu var lige så mange kokain misbrugere som der er folk med alkohol problemer, så er jeg ret sikker på at det ville se anderledes ud... Klart at alkohol er et større problem så længe det er mere udbredt at drikke alkohol end at tage kokain..

    Jeg vil helt sikkert holde på at et dagligt forbrug E er værre end at drikke hver dag.. På kort sigt kan det godt være at alkohol vil give flest problemer, men lad os sige over en periode på 5-6 år så vil jeg helt sikkert hellere være ham der har drukket 10 bajere om dagen, end ham der har snuppet 4-5 piller hver dag...

    Men vi bliver vist aldrig rigtig enige, så lad os stoppe den her ;D


Kommentér på:
Extacy, ketamin, krydser, amfetamin, kokain, osv.

Annonce