992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 94 Svar

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Anmelde pizzaria for fusk Anmelde pizzaria for fusk

Idag da jeg var på et pizzaria så jeg chefen(tror jeg, fint tøj osv) kom kørende i sin bil og parkerede helt oppe i biksen til sit pizzaria.. Han åbnede bilen og straks kom der 2 gutter og hjælp til med at bære 10 kasser dåse sodavand ind i butikken..

Jeg tør godt vædde min højre hånd på, de kasser er fra tyskland af, og ikke fra det lokale supermarked.

Jeg tog billede af det med min mobil, og kunne godt tænke mig at gi skat et anonym tip om dette her + mit billede. Så kan de vælge og tjekke op om det og se om der er noget i det eller ej.

Synes at have kigget skat's hjemmeside igennem. Eneste jeg fandt var et tlf nr, men ingen email.

Nogle som kan hjælpe her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmelde pizzaria for fusk
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#1   30. apr 2012 Og lige for god ordens skyld så tager dette pizzaria 10kr for en 33cl dåse sodavand!

• #3   30. apr 2012 Www.ondtirøven.dk

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #4   30. apr 2012 hvis der er pantmærke på dem, så er det ok.
    Han skal jo ikke købe hans sodavand i det lokale supermarked, han kan købe hos grossisten

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#5   30. apr 2012 rasmus P: Er du snot hamrende dum eller hvad? Du er godt klar over det er os ALLE sammen som bliver snydt ved de IKKE betaler for danske varer, men faktisk giver tyskland ALLE pengene?

Så ved ikke hvem af os 2 som er den dumme her.

Fjols

MR X: På de dåsesodavand som er i køleskabet hos dem er der IKKE pant på. Tjekkede det selv da jeg ventede på min mad.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#6   30. apr 2012 JulesBaby: Man må gerne købe til eget forbrug. Men så snart det er en virksomhed som gør det, er det hamerende forbudt på den måde smiley

• #7   30. apr 2012 Ring til stikkerlinjen snitch.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#8   30. apr 2012 Awe P: Fjols. Så du har det ok med at de lokale mujaffere boller dig i røven? Rent teknisk set. Dvs du er en af dem som har det OK med de store sigøjner familie (f.eks. den fra KBH af, kan ikke huske navnet på den) som suger løs på vores skattepenge?

• #9   30. apr 2012 der er folk der ikke fatter en skid ang. den måde folk bliver taget i røven af folk som dem i pizza butikken svindler og fusker.

Feks. Awe P og Rasmus. Men ja meld dem da bare.

• #11   30. apr 2012 Hold da helt kæft..... Hvad med bare at passe dig selv og lade være med at stikke næsen i andre folks ting...

Og hvorfor poster du det herinde i stedet for bare at henvende dig til skat ? Skulle du lige have et skulderklap og lidt opmærksomhed med på vejen ?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#12   30. apr 2012 JulesBaby: Hah! Køber heller aldrig hos dem mere efter jeg så det smiley Håber de ikke tjener godt.. De har deres kontanthjælp (familien) at gøre godt med smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#13   30. apr 2012 thomas S: Læs hvad jeg har skrevet til de 2 andre bøvhoveder. Er det for svært for dig at læse det? Læs HVORFOR jeg opretter tråden og du vil få svar på det.

• #14   30. apr 2012 ja det er ulovligt .. med mindre de forære dem væk .. men som du siger 10 kr pr dåse . så forære de dem nok ikke væk ..

for har set mange steder .. som på værksteder når man venter på sin bil elelr noget .. har de gratis sodavand .. fra tyskland af .. men det må de gerne fordi de forære det væk .. men hvis du har ondt i røven af dem . så meld dem .. hvis de havde solgt dem billigt havde jeg været ligeglad og tænkt arrr billige cola'ere til min pizza .. men 10 kr ej det for galt ..

men jeg har ikke set det så det din Kamp .. og det er helt klart forkert i danmark så du kæmper bare vider . og fortæller os løbendne hvad der sker smiley

• #15   30. apr 2012 Mener bare du skal henvende dig på dit lokale skattecenter, og syntes for øvrigt at det er et skide godt initiativ, gid der var flere som dig!

• #16   30. apr 2012 Karakter-Giveren .
    ja helt enig

hvis alle var ærlige . og det kørte som det skulle . kunne vores samfund måske have kørt bedre .. flere penge i omløb . og så længe der er penge i omløb . er der mere og lave smiley ville jeg mene :;D

• #17   30. apr 2012 Morten P
    Jeg har ikke noget imod det, hvor mange danskere tror du ikke tager øl med over grænsen til videresalg hver eneste dag ?
    Synes seriøst du har for lidt at gå op i, hvis det irriterer dig så meget, men som sagt ring til stikkerlinjen hvis du har så stort et problem.
    Udover det så er det også fuldstændigt ligegyldigt om de hedder Hassan eller Hansen til efternavn, du er ikke et bedre menneske fordi du åbenbart er mere "raceren" en "mujaffere".
    Pas nu på du ikke bliver for hellig.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#18   30. apr 2012 Ringer imorgen tidlig til dem og fortæller hvad jeg ved. Håber de tager min henvendelse seriøst og gerne vil have mit billede smiley

Tak for det drenge. Sørgeligt der findes tumper som thomas S, rasmus P og Awe P smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #19   30. apr 2012 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1807083

husk at du kan være anonym hvis du ønsker det.

hvis du vil sende mail til dem, så er det bare via deres hovedmail, den finder du på www.skat.dk/kontakt og i emnefeltet skriver du jo bare din overskrift<b>Anmelde pizzaria for fusk

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#21   30. apr 2012 kan sq godt forstå at man føler sig taget i røven når de fusker med sodavand osv.

har 2 gange prøvet at få andre størrelser end 1,5 L, den ene gang var det en 2L og den anden gang en 1,25L begge uden pantemærke samt til kr. 35 - se det er sq at tage folk i røven - ringede til dem og brokkede mig hvilket resulterede i at de kom med 3 stk 1,5L vand MED pantemærker på bare for at smørre så det ikke gik vidre i systemet smiley

• #22   30. apr 2012 Det er da utroligt så små sko du må gå i siden du skal nedgøre andre.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#23   30. apr 2012 Henrik A: Mens jeg venter på min mad, og ser andre udnytte mine skattepenge DIREKTE foran næse for mig? Nej faktisk ikke så.

• #24   30. apr 2012 Awe P - Du er da en klaphat at høre på...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #25   30. apr 2012 Rigtigt godt initiativ.
    Mere af det tak.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#27   30. apr 2012 Cathrine L: Det er vel bedre end at sidde og kigge ud i den hvide luft eller i et eller andet skod blad fra 2010 af?

• #29   30. apr 2012 det fanme da heller ikke første gang man ser sådan nogen kebab bikse der svindle. bare når skat laver stikprøve kontroller så har de ikk styr på hvem der arbejder der og hvor mange timer osv. self er der nogle ærlige butikker i landet. men garanteret over halvdelen de svindler og fusker så det driver..

• #30   30. apr 2012 Hva satan, babooms egen lille politi-betjent..

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#31   30. apr 2012 Jonas Andreas Nielsen :: Tro mig. Du er ikke den eneste som griner højlydt over hvor dumme folk kan være ved at råbe løs med "stikker svin" osv når man er så fucking dum til ikke at kunne indse at det rent faktisk går ud over en selv?

Så du griner når folk tager dig i røven? Satme flot tankegang at have smiley Og ja alt hvad du siger kan man næppe tage seriøst når det kommer fra en som dig som ser SÅDAN ud her:

(link fjernet)

Seriøst.. Øreringe.. og i BEGGE ?! omfg - Vi griner ja smiley

• #32   30. apr 2012 Jeg vil sku også anmelde forretninger for at snyde i skat..

Man ska sku ikk bare være ligeglad med sådan noget..
    Det er penge der bliver trukket op af vores lommer og ryger ned i deres (snydernes)

Har ikk noget imod hvis folk laver lidt sort arbejde engang imellem.. Men der ska være styr på tingene i ens forretning..

Dobbeltmoralsk.. Måske.. So what..

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#33   30. apr 2012 Brian O'Conner !: Samme holdning her. <b>Lidt</b> sort arbejde kan jeg godt se igennem fingre med. MEN når det er sådan noget her specielt, og når det foregår DIREKTE 1 meter foran mig, så nej sgu.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#37   30. apr 2012 Jonas Andreas Nielsen: <b> Snuppede lige din ip bare for en safety skyld smiley </b> Kom frisk kom frisk. Hvad er min IP så Mr. Nice Hax0r ! Du spiller så skide smart smiley

Mener det, post den ENDELIG her. Please?

• #38   30. apr 2012 Syns sku det er at gå i for små sko. Rende rundt der og lege politibetjent..
    Han kan da købe alle de vand han vil i tyskland og sætte pantmærker på herhjemme..
    Ringer du også og melder dem der går over for rødt? Eller dem der cykler og taler i håndholdt mobil?
    Men hvis ik du har andet og give dig til, så fair nok..
    Jeg som borger ved at vi betaler til så mange andre latterlige og ligegyldige ting. Så vil jeg hellere støtte den lokale pizza-gut..

• #41   1. maj 2012 Vi køber sgu alle sammen ved grænsen én gang imellem, så lad vær med at være så hellig, Morten.

• #43   1. maj 2012 Morten P

Man må åbenbart kun skrive i den her tråd hvis man har tænkt sig at klappe dig på skulderen og fortælle dig hvor god du er ? Det siger sgu mere om dig end os andre at lige så snart man ikke er enig med dig begynder du at kalde folk diverse navne og om man ikke kan læse og hvad ved jeg...

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#45   1. maj 2012 Jonas Andreas Nielsen: Kom nu med den. Please ?? Giver dig hermed min fulde tilladelse til at poste den her.

Anders | V.A.G smiley .: Der er STOR forskel at købe som privat person og så som VIRKSOMHED til vidersalg. 2+2 = 4, you know?
    Tænk nu lige lidt før du begynder og belære mig om at være hellig.

• #46   1. maj 2012 Morten

jeg ved sgu ikke hvor du er vokset op siden du syntes det er underligt at Jonas har ringe i begge øre ?? Det har sgu da været helt normalt i hvert fald de sidste 20 år..

• #47   1. maj 2012 Vin Diesel !

Hvis du tror det kun er indvandrer der svindler med det, så er du da både dum og naiv. Vi kender vel stort set alle nogen, som kender nogen, som kan skaffe billig øl og sodavand hentet i Tyskland. (og ja jeg køber selv billige øl af vennerne, hvis de har været ovre grænsen for nyligt, endda selvom jeg er dansker, og de også er det)

Morten P

Iøvrigt tror jeg du er fuld af lort.. Først tør du vædde på at de var fra tyskland, og ikke det lokale supermarked. Da der bliver sagt at de er lovlige hvis der er pantmærker på, så havde du pludselig stået og kigget på dem, og set at det var der ikke? De kan sagtens være fra tyskland, det er der faktisk mange pizzariaer der gør, så har de dem i baglokalet til eget forbrug.

• #48   1. maj 2012 Abe 2 - Vi er til grin på så mange større områder alligevel. Og pengene kommer jo ind, hvis de altså sætter pant mærkerne på. At bryde loven, er nu engang at bryde loven. Så at overhovedet at udsætte sig selv for den fare, der kan koste os andre dyrt hvis der sker noget. Plus at det går ud over andre på stedet. Det synes jeg er værre end manglende pant hos et pizzaria. Men vil give dig ret i at det er helt forkert, det kommer vi ikke udenom. Men det er der bare så meget der er.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#49   1. maj 2012 Thomas S:

Hold da helt kæft..... Hvad med bare at passe dig selv og lade være med at stikke næsen i andre folks ting...

Bare alene dette, at du kan skrive sådan noget der, giver mig alt ret til at kalde folk for hvad fanden jeg så end vil, for i mine øjne skal personer som dig, JA DIG, væk fra samfundet af. At du ikke formår at kunne se hvor stor effekt og skade det har på os ALLE, DU, din mor, din søster, din chef, din eks kæreste og enda mig og ALLE andre, ja det er mig en KÆMPE gåde.Og det giver mig stor ret og grund til at kalde dig for snot hamrende dum. Faktisk bare godt og gammeldags dum - og det er sgu sørgeligt for en gut med din alder, 32år at være så dum. Føj. Det er tilladt at åbne øjnene op engang.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#50   1. maj 2012 Martin: Så det er normalt at købe +10 kasser dåse coca cola til eget forbrug og opbevare dem i deres forretning? Og de har et køleskab som sjovt nok er FYLDT op til randen med dåse sodavand?

Okay.. De dåse sodavand i køleskabet er selvfølgelig købt i Danmark ja, og ikke i tyskland. Dem de har stående ude bagved er til efter fyraften og IKKE til køleskabet.

Selvfølgelig.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#51   1. maj 2012 Martin: Og jeg skrev også længere oppe at jeg netop tjekkede disse dåse sodavand FRA køleskabet i det jeg rent faktisk købte en (pizza manu) og så der IKKE var pant på.

Der er grænser for hvor naiv man har lov til at være altså.

Og hvis jeg tager fejl, jamen så fred være med det. Det må være op til skat at finde ud af jo?

• #53   1. maj 2012 Nu har jeg rigtig mange gange siddet ude i baglokalet og hyggesnakket med den lokale kebabsnedker når jeg lige skulle have noget at æde på vej hjem fra byen. De har LOVLIGE! Dåser ude i forretningen, og i baglokalet har de et køleskab stående, som altid er minimum halvt fyldt med dåsesodavand, de drikker dem i arbejdstiden, og ja så sidder jeg og drikker en med dem engang imellem (og nej jeg betaler ikke for den) så ja det er meget normalt.

Men godt du kan generalisere den til at de der indvandrer de svindler med alt. Du er vel også den type som kan se nyhederne og høre om en person som er blevet overfaldet, og du vil straks sige "Det er garanteret en perker der har gjort det"

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#54   1. maj 2012 Dit navn: Morten P - IP: 95.1x6.112.xx4

Kom frisk Jonas Andreas Nielsen! 3 sølle tal du skal løse.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#57   1. maj 2012 Martin: Selvfølgelig har ALLE pizzariaer i Danmark det. Hvad fanden tror du selv ?! Omfg altså.

Vor herre bevars, et pizzaria som rent faktisk følger reglerne? Bravo, fint! Flere af dem så. Fint du har fundet dig nogle som er ærlige og følger loven. Perfekt! Godt for dig champ.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#58   1. maj 2012 Anders C: Løbe nøgen rundt i byen med en blok papir hvor på der står min IP adresse mens han råber "Jeg har hans IP !!" smiley

hehe

• #61   1. maj 2012 Jeg citerer lige mig selv

"det er der faktisk mange pizzariaer der gør,"

Hvordan får du det til, at jeg siger ALLE pizzariaer?

Du er da seriøst dummere end dum at høre på.

Du snakker jo også udenom, jeg sagde at det faktisk var normalt at de havde en masse stående til eget forbrug, og den drejer du så over til at der stadig nok er nogen som svindler med det? Klaphat

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#62   1. maj 2012 Martin: Mig som er dummere end dum at høre på? Tror vidst lige du skal vågne op til virkeligheden engang champ. Eller endnu læs hvad jeg skriver for du fatter åbenbart intet af det jeg prøver at fortælle dig.

"jeg sagde at det faktisk var normalt at de havde en masse stående til eget forbrug, og den drejer <b>du</b> så over til at der stadig nok er nogen som svindler med det?"

Ja det gør jeg. Og problemet er?

• #63   1. maj 2012 Igen vender du den, og svarer ikke på mit spørgsmål, hvor har jeg sagt ALLE pizzariaer?

Problemet er at du virkelig er lige så dum som da din mor fødte dig! Du vender jo tingene, du vil ikke indse et nederlag, og så er det nemmere bare at sige "jamen der er stadig nogen der gør det"

Nu tager vi lige et andet eksempel (Det er rent fiktivt, for du er jo så pisse moralsk, så ved godt du aldrig ville køre for stærkt)

Du kommer kørende i en bil, på landevejen med en fartbegrænsning på 80 km/t, du kører 120 km/t lige bag dig kører en bil med ca. samme hastighed, du bliver stoppet men betjenten får ikke stoppet den bagvedkørende, betjenten siger så til dig "Du får en bøde og et klip" Her er du så bare typen der ikke vil erkende dit usle nederlag at du blev stoppet men den anden gjorde ikke, så du vil nærmest med gråd i stemmen prøve at forklare betjenten at hvis du skal have en bøde, så skal den anden ihvertfald også

• #64   1. maj 2012 10,- for en cola. Det var satme billigt! Lad da være at buste dem. Så kommer du bare til at betale 19,- for en dåsecola.

• #65   1. maj 2012 Jonas Andreas Nielsen

Hahaha du er en af de fjolser der spiller smart ved at kaste rundt med "nu har jeg din ip" og du ved sikkert kun lige prævis hvordan man tænder en computer.. Spasser..

Lad nu vær med at gå længere ud end du kan bunde..

• #66   1. maj 2012 Men jeg ved noget om dig.. At du er født d 2 Juli i 1991.. Muhuhaha

Damn du er en bette dreng..

• #67   1. maj 2012 Martin.. - Betaler du skat ?

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 125
    #68   1. maj 2012 hvorfor går du ikke bare ind i butiken og køber en cola. så kan du du da hurtig se på dåsen om den er med eller uden pant.

• #69   1. maj 2012 Uuuhhh EB feberen har ramt ungdommen, og er flyttet ind på Baboom. Yes send det til alle aviser, skat, statsministeren og politiet. Bagefter kan du gå ud og tjene dine lommepenge på at arbejde sort. Dobbeltmoralen længe leve.
    Og velkommen til stikker samfundet Danmark år 2012. Very very interesting smiley

• #70   1. maj 2012 Karakter-Giveren .

Det har jeg gjort siden jeg var 16

• #71   1. maj 2012 han kan have købt pantmærker af told og skat, så er der ingen problem i at hente dem i tyskland.

• #72   1. maj 2012 HVIS det er det han laver så er det en god fortjeneste

avance på 571.- for 3 kasser gg

gætter ikke på det blir opgivet til skat

• #73   1. maj 2012 Mind your own business. Du skal ikke site at de fusser, når hell landet gør det. Betaler du skat på alt du køber? NEJ, så bare drop det og alle er glade smiley

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
  • #75   1. maj 2012 Nico P, hvis du kører mere end du må i DK på dine tyske plader, så ville jeg sku til hver en tid melde dig, kald det misundelse, kald det jantelov i don't care... Alle biler jeg har haft er der blevet betalt en "kan vi godt blive enige om" latterlig høj afgift på, men ikke destomindre er det nu engang det land vi lever i...

Hvad er det for nogle skod argumenter i kommer med "fordi alle gør det er det i orden" Og stikker... Hold da op, det kan da godt være det er at gå til yderligheder det her, men hvor meget skal de snyde for, før det er i orden at gribe ind? Hvis jeg havde stået i samme situation havde jeg sku også meldt dem... Om pizza branchen går godt eller ej er jeg sku ligeglad med, det er ikke mit problem, så må de tage en uddannelse og lave noget andet, man begynder sku da heller ikke at stjæle fordi ejendomsbranchen ikke går godt, eller er det ok hvis alle ejendomsmæglere begyndte at stjæle? smiley

• akvarie a
    akvarie a Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #76   1. maj 2012 Uden at læse hele tråden, giver det mening hvis trådstarter selv har gjort noget ulovligt - Endelig får han mulighed for at vaske sig ren på andres bekostning ,! Tag dog og bliv strisser ( ell det kan du måske ikke) ?

• #77   1. maj 2012 Hold da kæft hvor må det være kedeligt at bo på Fyn...............

meld lige naboen for at køre uden lys og genboen for at se film på nettet når du er igang... røvsvider af rang hold da op....

• #78   1. maj 2012 Synes det er helt iorden at anmelde en virksomhed til skat hvis der bevist bliver begået snyd i større omfang... jeg er ikke bleg for at anmelde f.eks polakker osv for at køre i deres polsk indregistrede biler her i DK i flere år og tjene penge, det simpelthen bare ik iorden.... eneste jeg vil sætte en finger på er at hvor går grænsen til det alvorlige snyd som der bliver anmeldt og til det vi kan se igennem fingre med....

Mange bække små som man siger..... de små ting bliver hurtigt til rigtig mange penge i løbet af et år..... man kan os vende det hele om og sige jamen hvis man selv snyder i skat jamen i den sidste ende er det jo også en selv man snyder, ved at afgifter stiger, skat stiger osv osv.....

Så go ahead anmeld dem og så må SKAT vurdere om det er noget de gider bruge tid på...... thumbs up her fra...

• #82   1. maj 2012 Den der "hvis de andre gør det" mentalitet er da noget FIS!

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#83   1. maj 2012 Folk som har ondt i røven over jeg vil anmelde et fucking pizzaria for fusk og bedrag, dem kan jeg slet ikke finde ord for hvor stupide og generelt hjernedøde de er.

At de ikke har evnen til at se at det rent faktisk rammer DEM selv i sidste ende, det viser bare hvor dumme mennesker der findes i vores kære land. Ynkeligt og mest af alt sørgeligt smiley Har virkelig ondt af jer som ikke kan lægge 2 og 2 sammen men kun kan formå at se "OMG STIKKERSVIN !!! "

Har netop lige haft kontakt til SKAT. De var rigtig glade for min indberetning. Jeg fik en email jeg kunne sende mit billede til og min anonymitet skulle de nok sørge for forblev fortrolig. Jeg spurgte så om de allerede godt kendte til dem, og han svarede at det måtte han af sikkerhedsmæssige hensyn ikke fortælle - dog sagde han i en venlig tone at de nok skulle få taget sig af det smiley Jeg fik en kæmpe tak og en masse ros for at hjælpe dem i deres arbejde. <b>Og som han SJOVT nok sagde: Så rammer det os ALLE sammen når folk snyder. Store som små.</b>

Og ud fra den samtale jeg havde med ham lød det til for mig, at de uden mærket godt kendte til dem. Uanset hvad om de bliver busted eller ej, så er jeg glad! smiley

• #84   1. maj 2012 Fuck hvor sejt. Du keder dig for meget

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

#85   1. maj 2012 morten p du er virkelig lam i roen. jeg håber de pitzzari ejer giver dig et lav tærsk. så du kan lære ikke at blande dig i andres ting.

• #86   1. maj 2012 Det var vel nok heldigt at du en masse ros og et skulderklap af den flinke skattemand ! Tillykke med det smiley

Du må sgu savne noget opmærksomhed siden du har behov for at poste det herinde og ikke bare kontakte skat !!

• #87   1. maj 2012 Mon der findes en nation der vil købe Fyn ??

• #88   1. maj 2012 Bo P "7år" Det passer vist meget fint... God kommentar, eller noget...

thomas S - Du savner vist selv opmærksomhed med de hjernedøde kommentarer du kommer med...

• #89   1. maj 2012 Næ jeg kommentere bare på en tråd der er oprettet, det er vel det et forum er til ? Men i den her tråd må man jo kun skrive hvis man er enig med trådstarter og klapper ham på skulderen og fortæller ham hvor god han er....

• #90   1. maj 2012 Tja, det kan du have så ret i, og hver vores mening obviously, men du kommer jo ikke med argumenter, du kommer med tilnærmelser, og det kan jeg ikke se hvad der skal hjælpe noget, fair nok jeg kommer selv med tilnærmelser her til "sidst" for på et tidspunkt bliver man træt af at argumentere fornuftigt til folk der ikke kan andet end at sige "stikkersvin" og komme med besynderlige kommentarer så som provokationer om hvor vidt manden fik ros af skat eller ej... Kom med et godt argument for din mening om emnet, det er noget ganske andet i min optik!

• #91   1. maj 2012 Uanset ens helbred er der nogle der går gennem livet med kronisk ondt i røven....

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

#92   1. maj 2012 om jeg er 7 år elle 60 år har vist ikke noget med sagen at gøre. jeg syntes stadig det han gør er forkert. og at hans grundlag er alt for lille. da han jo ikke engang har gidet at købe en sodavand, for at se om der er pant på dem. han er jo ikke sikker på om det er tyske sodavand, dem han så de bar ind. det er jo bare noget han TROR.det kan jo være at de er købe i metroen (indkøbscenter for erhvervs folk)eller en anden butik i danmark.

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#93   1. maj 2012 fra TS 3. indlæg i tråden......
    <b><i>MR X: På de dåsesodavand som er i køleskabet hos dem er der IKKE pant på. Tjekkede det selv da jeg ventede på min mad.

• #94   1. maj 2012 Det er da et reelt spørgsmål at spørge hvorfor han poster det herinde i stedet for bare at henvende sig til skat ! Men uha det måtte man ikke spørge om så er man lige pludselig hjernedød og meget andet smiley men poster da kun ting på et offentligt forum fordi man ønsker en reaktion på det man skriver og man kan da ikke forvente udelukkende at få positiv respons uanset hvad man poster...

• #95   1. maj 2012 Synes sgu det er fint du gør noget ved det. De må såmæn gerne fuske for min skyld, men der er en konsekvens hvis de gør det åbenlyst, og den må de tage.

• #96   1. maj 2012 Bo P - Hvad er problemet så? Hvis de er lovlydige borgere der køber deres dåse sodavand i Metro, tror du så skat gør noget ved det?
    Folk kan snyde alt det de vil for min skyld, men så skal man ikke tude når man bliver taget... I dette tilfælde mener Morten at have set dåser uden pant, og det beder han skat kigge nærmere på, hvis der ingen problemer er, er der vel ingen konsekvenser, hvordan kan det så være forkert at melde dem? For tyndt grundlag, hvor går grænsen?

• #97   1. maj 2012 hold da op, baboom er blevet lige som folketinget.

uenige mennesker der begynder at smide mudder efter hinanden, i stedet for bare at køre en sober linie, også rent faktisk enten finde en enighed, eller bare erkende at man er forskellig...... Dybt at synke

3.b mentalitet. Men i det mindste, tak for go underholdning skal i da have.

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

#98   1. maj 2012 jeg mener at grundlaget er for tynd, da han bare har set en, der bære 10 kasser sodavand ind i sin butik. det er der jo ikke noget ulovligt i. det mindste han kunne gøre, var da og se om der var pant på de dåser, de sælger i butiken. men det har han jo tilsyneladende ikke engang gidet at gøre. så i mine øjne, en lidt doven anmeller.

• #99   1. maj 2012 Bo P - LÆS LÆNGERE OPPE, HAN HAR KIGGET I KØLESKABET HVOR DER VAR DÅSER UDEN PANT...

Rasmus S - Velbekomme far...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #100   1. maj 2012 Bo P

Og det du i det mindste kunne gøre, var at læse indlægget. Men det har du jo tilsyneladende ikke engang gidet at gøre. Så i mine øjne, en lidt doven kommentar.

• #101   1. maj 2012 så mangler man noget at lave !!! det er stensikkert.

• #102   1. maj 2012 Martin.. .

Jeg har da aldrig sagt at det kun er indvandre der gør dette ? hvor har du det fra ???

Men om du køber sodavand af vennerne har da intet med dette at gøre ? om de sælger nogen kasser til dig er da nok småting i forhold til hvor mange sodavand en butik sælger. denne pizza butik snyder jo tydeligvis hvor det er muligt. går ud og køber hvor det er billigst og sælger til overpris, de Støtter ikke samfundet. hvis man ikke kan drive en forretning ordentligt så kan man fanme ligeså godt lade være !!

• #103   1. maj 2012 og vil desuden give Karakter-Giveren fuldstændig ret..

Bo P

du skal sku da læse det hele og ikke kun det halve. du sidder jo og skriver en masse pjat..

Fedt at du meldte dem. så kan de lære at drive forretning ordentlig. Så kan det da være at dem der faktisk gør det på lovlig vis de kan have en chance for at konkurrere med !

• #104   1. maj 2012 "det fanme da heller ikke første gang man ser sådan nogen kebab bikse der svindle."

Sådan formulerer du det jo her, ved at sige at det ikke er første gang de svindler, det ved vi jo allesammen godt det ikke er. Men der er jo lige så mange danskere der gør, og derfor er der ingen grund til kun at køre den over på at de gør.

Karakter-Giveren .

Hvorfor vil du iøvrigt vide om jeg betaler skat?

Morten P

Gider du forresten besvare mit spørgsmål?

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

#105   1. maj 2012 okey min fejl. det havde jeg over set .men tager min kritik med oprejst pande smiley . men hvis det var mig der havde set det, så havde jeg ikke gidet at anmelde det.

• #106   1. maj 2012 syntes det fint nok han anmelder det . ret skal være rat .. ligesom når jeg overtræder . frek fart loven .. hvis jeg får en bøde ret skal være ret . jeg betaler .. men er man heldig er man heldig ..

men jeg havde helelr ikke gjord noget ved det . havde vendt situationen. og forklaret dem at det var ulovlig i håb om at de giver mig gratis sodavand til mine pizzere . eller noget ...

men held og lykke med det ..

hvis der er nyt isagen så skriv da lige . smiley

• #107   2. maj 2012 Gays

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 390
    #108   2. maj 2012 Forstår ikke folk kan blive sure over at folk melder andre for snyd.

Det er de færreste, der ville blive sure over at man meldte naboen for pædofili (Hvis personen var det). Der ville folk synes, at det er godt.

Men når man melder folk for andre lovovertrædelser, så er man en stikker?

-

Jeg ville nok ikke selv melde et pizzaria for det. Selvom jeg synes det er forkert og irriterende, at de snyder på den måde.
    Men jeg synes det er godt initiativ. Det skal dog ikke være på grundlad af, at det er udlænding.

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#109   2. maj 2012 Nico P

Hvis virksomheden ikke snyder, så er der vel ingen skade sket ved at melde dem til SKAT.

Det er nok ikke de eneste 10 kasser sodavand, de har solgt. Og hvis det er de første 10 kasser, så kommer der helt sikkert flere.

Men ja, vi kan godt blive enige om 10 kasser sodavand ikke er særlig meget. Men hvem skal bedømme, hvad der er ret og forkert, det er stadig lovovertrædelse.

Jeg prøver ikke på at spille hellig, men hvis man skal følge loven, så er det, det rigtige at gøre. Hvorfor at jeg ikke mener, at folk kan tillade sig at blive sure.

Men nu sagde topicstarter, at de sodavand der stod til rådighed var uden pant. Så der må man sige, at de rent faktisk snyder ved, at have købt sodavand uden pant i Tyskland til videresalg i Danmark.

Det går i sidste ende udover os alle sammen smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#110   2. maj 2012 Grunden til at jeg tror folk tager så let på det er, at de rent faktisk ikke kan se fysisk, hvad der sker.

Hvis en mand betaler sin skat som han skal, og jeg udnytter systemet og ikke betaler noget selv. Så har jeg uberettiget taget mandens penge. Men han ser det ikke, så han er nok "ligeglad"

Men hvis jeg stod med hånden i hans lomme, for at tage de penge, han ville give til skat fordi, at jeg stod og skulle til lægen selv. Ja så ville han nok blive sur, for dem er jeg sikker på, at han hellere ville bruge på sin egen lægeregning.

Mange af os er også ligeglade med, hvad der foregår i ulande.
    - Men tror der var flere, der ville få øjenene op for det, hvis man rent faktisk så børn, dyr osv. der led udover det man ser i tv. Det er jo nemt lige at slukke for.

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#111   2. maj 2012 Nej pædofili og sodavand er ikke det samme. Det kan vi hurtig blive enige om smiley

Jeg prøvede bare at sige at begge ting er lovovertrædelser.

Men:
    Dem der melder pædofili får et klap på skulderen.
    Dem der melder skattesnyd bliver svinet.

Ved godt, det er firkantet sat op, men overdrivelse fremmer forståelsen smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#112   2. maj 2012 Hvis de sælger ulovligt sodavand, så tror jeg ikke, det er fordi, at de er dumme.

Jeg tror bare at de er ligeglade smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#113   2. maj 2012 Det er desværre også den sørgelige sandhed, at vi betaler til folk, der ikke gider arbejde. Men det er desværre ikke ulovligt, så det er en helt anden sag.

Men vi kan hurtig blive enige om, at det nok er det mest irriterende ved at betale skat. Det er til folk, der ikke gider lave noget.
    (Der er selvfølgelig også dem, der oprigtigt ikke kan lave noget, de er ikke talt med)

Skal jeg minde my own business? smiley

• #114   2. maj 2012 Martin. .

Ja det er sku da kebab bikse. Det er dig der tager ordet kebab bikse og tænker "perker bikse" ?? jeg har ikke antydet på nogen måde at det kun er perkere. der er fanme ligeså mange danskere der snyder. og de skal fanme også bare Meldes !!

Nico P

hvis èn snyder med sodavand, så er der nok også mange andre der snyder med sådan noget. lidt har også ret. og man skal starte et sted. så uanset hvem der snyder, hvor meget de snyder så er det stadig forkert.

Kommentér på:
Anmelde pizzaria for fusk

Annonce