634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Efedrin positiv på narkotest? Efedrin positiv på narkotest?

hej Allesammen.

Håber jeg har lagt det her sprøgsmål ind det rette sted smiley
Ja, jeg er igang med en efedrin kur og mit spørgsmål er som om det kan ses i narkotest?
Har søgt på google, men der viser den kun efedrin fra en specielt mærke der kan give positiv i metha amfetamin.
Men kan det ses i en normal amfetamin narkotest? Altså slår den ud ved amf hvis jeg har taget hviket som helst mærke bare det er efedrin?
Håbe nogen kan hjælpe smiley Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efedrin positiv på narkotest?
  • #1   3. maj 2012 Efedrin er i familie med amfetamin, og pseudoefedrin kan ved hjælp af en relativt simpel kemisk reaktion (reduktion) omdannes til metamfetamin. Men nej mener ikke at Efedrin viser sig på en narkotest

• #3   3. maj 2012 Thez du har tydeligvis ikke prøvet rigtig efedrin så.!

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #5   3. maj 2012 Thez,!

Fordi du fuld af lort smiley

• #6   3. maj 2012 Jeg kunne forstille mig at det gjorde, for mange bruger det da når de går i byen fordi det virker på samme måde.

Men vil ikke hænges op på noget.

• #7   3. maj 2012 Kryds dine fingre for ikke at få en blodprop, eller nyresten..

• #8   3. maj 2012 Thez hvis du har taget bare 1 tabelet efedrin ( de sorte ) så har du problemer med at falde ned i 2-3 timer efter? jeg vejer selv 100kg og jeg havde det sådan? smiley Så det må tydeligvis ikke være det rigtige..

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

#10   5. maj 2012 Det bare sådan nogle skills man har når man er sej du ved smiley

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

#12   6. maj 2012 I know.. Det derfor jeg er på baboom der bliver bare holdt sådan et modent niveau i de forskellige samtaler og diskutioner smiley

Kommentér på:
Efedrin positiv på narkotest?

Annonce