2.251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Flytning af billeder på Samsung glaxy s 2 Flytning af billeder på Samsung glaxy s 2

Kan det da virkelig passe at på sådan en telefon som skulle være sådan en vild verdens telefon at man ikke kan flytte billeder rundt eller noget, det er sku da utroligt hvis man virkelig ikke kan det eller få et billed program hvor man kan smide alle billeder i eller noget for det er fanme godt nok for dårligt alt bare skal ligge så rodet.. Håber godt nok der er nogen som kan hjælpe mig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning af billeder på Samsung glaxy s 2
  • #1   6. maj 2012 min virker sku fint uden div programmer og kan fint flytte rundt på filer. såå det er vist en fejl 40 hehe smiley

• #2   6. maj 2012 prøv evt og holde fingeren 3 sekunder på den fil du vil flytte og se hvad der sker hihi det er faktisk ret nemt hvis man lige læser brugermanualen en gang smiley

• #3   6. maj 2012 virker det ik hehe du skriver nemlig ikke her inde smiley

• #4   6. maj 2012 Jamen jeg syntes ikke jeg kan lave mapper og sætte ting iorden på den måde som man normalt altid har kunnet på andre mobiler førhen og så flytte dem som man har taget over i en anden mappe sammen med nogen man måske har modtaget.. Det er sådan jeg mener det.. For de ligger jo bare fast i de mapper som den selv bliver lagt i når man tager. modtager mms og modtager bloot... håber du forstår for ellers skal jeg nok forklare det bedre.

• #5   6. maj 2012 den fil/billede du skal flytte holder du fingeren på og trykker flyt når der popper valgmugliheder op

• #6   6. maj 2012 og er det en ny mappe du vil oprette til noget så trykker du bare på den nederste tutsh knap til venster og vælger opret ny mappe smiley

• #7   6. maj 2012 virkede det ellers ved jeg ikke lige hvordan jeg skal vise det for det er faktisk ret nemt men nok der for det er svært for andre mobiler skal man ind i alt muligt (men her tænk lidt som når du bruger en pc) håber du kan bruge det til noget smiley

• #8   6. maj 2012 nu har jeg lige prøvet det for 1000 gang bare for at være med og der kom de samme ting frem igen.. Når jeg holder fingeren på det billede jeg vil flytte står der i toppen fra venstre af .. Vælg alle - 1 Element - Fravælg alle... Men i bunden står der fra venstre .. Del via - Slet - Mere og der står ikke flyt nogen som helst steder heller ikke under nogen af de mange menuer .? Og det er en Samsung Galaxy S2 jeg har..

• #9   6. maj 2012 du skal ikke åbne billedet men ind i mappen mine filer og finde dem der smiley

• #10   6. maj 2012 kan måske hjælpe over skype hvis du har det for det er sku en fee mobil har haft den siden den kom på markedet her i dk smiley

• #11   6. maj 2012 Sådan så fandt jeg ud af det.. Hold da kæft hvor dejligt nemt når man ved det.. Ja fik også min lige da den kom på gaden Men har bare aldrig været inde i den der for har altid bare været gået ind i Galleri fordi det virkede mest logisk at det var der og manualen læser jeg aldrig.. hehe.
    Men tusind tak for det.. Nu blev den telefon lige mere værd for mig.. Tak for hjælpen.. Den var virkelig stor og dejlig..

• #12   6. maj 2012 hehe det er jo det jeg siger det er så nemt det faktisk er svært smiley og ja den fon her sys JEG bestemt er den bæste mob jeg har haft smiley og måler sig helt klart over de skide dyre i phoen´s

smiley

Kommentér på:
Flytning af billeder på Samsung glaxy s 2

Annonce