565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

At blive snydt her på Baboom At blive snydt her på Baboom

Jeg føler mig voldsomt snydt i en handel er på sitet.

Jeg har købt et par hvide sko herinde til 220kr inkl porto. Da jeg modtager dem er den ene hæl flosset temmelig voldsomt og dette er IKKE oplyst. Skoene er ikke pæne og ikke pengene værd.

Jeg skriver her til aften til sælger der mener der er gjort opmærksom på at skoene er gamle i annoncen. Det er vi så ikke enige i men under alle omstændigheder er der forskel på om de er gamle og om de er slidte/ødelagte.

Sælger svarer mig nu ikke længere, da jeg krævede handlen gik tilbage. Sælger mener jeg skal sælge videre hvilket jeg absolut ikke vil da jeg ikke vil snyde andre/tabe penge.

Kan det virkelig passe at det er sådan man opfører sig herinde?!?!?!?!?!
Sælger har diverse til salg herinde og tænk hvis flere blev snydt!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blive snydt her på Baboom
  • #1   2. okt 2007 er gjort

• #2   2. okt 2007 Troels: hvem siger 220kr er "kun" for mig. Og hvis alle tænker det "kun" er x antal kr så er det måske meget i længden hvis alle snydes i handler med personen

• #3   2. okt 2007 Ej hvor irriterende! Ja mn skal være meget påpasselig med hvad man køber herinde.. Har hørt flere som er blevet snydt, eller skuffede efter et køb.. x(

• #4   2. okt 2007 Troels K nu findes der mennesker hvor 220 kroner er mange penge for dem, så synes det en forkert måde du sætter det op på

• #5   2. okt 2007 Kan banken seriøst bare trække pengene tilbage sådan uden videre?

Må jeg oplyse navnet uden at jeg så bliver frosset?

Vil nogen vide det kan de sende en PB evt.

• #6   2. okt 2007 - Maria i min bank kan jeg ikke trække pengene tilbage når de bank overført

og oplyser du navnet i forum vil du blive frosset el slettet

• #7   2. okt 2007 220 kr, det kan godt være det ikke lyder af meget, men stadig man kan få mad nok til en dag eller to i hvert fald, og det er jo som sagt også en princip sag.
    Men der er jo ikke noget at gøre ved det, du er jo sådan set blevet snydt, sælgeren har jo ikke fortalt at den var flosset i hælen, hvis man ikke siger sådan noget svarer det til at sige at alt er som det skal være.

- Men det er noget pis at folk gøre sådan noget, men du bliver vidst bare nød til at finde dig i det, der skal vidst et større menneske til at give pengene igen og sige undskyld, og det hænger slet ikke særlig godt sammen med at det kun er små mennesker der snyder andre.

• #8   2. okt 2007 Banken trækker ikke pengene tilbage når du selv har overført dem.. Hvis de skal trækkes tilbage skal du have betalt med kort.. Og når du har fået varen kan du slet ikke trække pengene tilbage...

• #9   2. okt 2007 nej, men jeg må gerne oplyse om det i en PB. For det er ikke at hænge folk ud offentligt dine beskeder ikke er offentlige

• #10   2. okt 2007 Det er sq trælst der er sådan nogle idioter, der skal snyde og lyve overfor andre, også ødelægger de det for os andre som prøver og sælge noget.

• #11   2. okt 2007 ja, lige præcis. Til sidst kan man jo ikke stole på andre end sig selv! Og hvem tør så handle et sted som det her

• #12   2. okt 2007 Maria, hvis du ville være fræk så kunne du lave et fotoalbum med et screenshot af personen der har snydt dig =) , der er ikke nogle regler om at man ikke må hænge folk ud i et album, hehe =)

• #13   2. okt 2007 Til lars: Men det er der jo næsten ingen sansyndlighed for?! Øv hvor snyd x(

• #14   2. okt 2007 Ej hvor irri! Så kan andre jo også blive snydt af den person! x(

• #15   2. okt 2007 Hvis flere bliver snydt af samme person skal personen da bare slettes

• #16   2. okt 2007 XXXL : det giver ingen mening at hænger personen ud hvis jeg selv bliver frosset jo

• martin v
    martin v Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #17   2. okt 2007 Når man har lavet en bankoverførsel, så kan banken ikke trække dem tilbage, så er det bare sur røv med de penge(tænk på dem der havde gjort det med de Alfa Wiev skærme)
    Men hvis man havde betalt med dankort så kan banken godt annullere handlen

• #18   2. okt 2007 Ja, det hjælper jeg også gerne med men indlægget bliver jo slettet så et giver ingen mening. Så længe indlægget stadig er her kan flk falde over det og skrive til mig privat og få af vide hvem jeg er snydt af

• #19   2. okt 2007 http://kinagrill.dk/

tør øjnene main du er sku ikk den eneste der er blevet sndyt jeg er oss et par gange og mange andre er oss, ja jeg tror det generelt bare handler om at tjene penge for folk heeh smiley thats true

• Nanna s
    Nanna s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #20   2. okt 2007 Nej det kan ikke passe at man skal blive snydt.Dårlig sælger,personen ødelægger det for sig selv,selvom at personen skifter navn herinde osv er der nu blevet advaret imod handel herinde,hvis man ikke selv kan møde personen LIVE og se hvad stand tingene man gerne vil købe er i så lad være.Selvom at det bare er småpenge for en, kan det jo godt være at det er mange penge for en anden og hvis sælger har solgt et par ting herinde og andre steder på nettet kan det hurtigt blive til mange penge.Læste om en her på Baboom der havde købt en mobil for 1500 kr og den levede overhovdet ikke op til lovet standard, oveni var den simlåst.I en gruppe på Mingler ,var der en dame der var gået fra hendes voldelige mand sammen med hendes søn på 12 år.Hun havde fået en ny lejlighed hvor der manglede alt inventar,det strømmede ind med ting og pengebeløb,men desvære fandt de folk der afleverede tingene til hende ,det blev til en del læs,udaf at hele historien var purre opspind.Da de meldte det til politiet var kvinden kendt af dem i forvejen,det var pegene hun gik efter og tingene der var noget værd solgt hun vidre.Sørgrligt at den slags mennesker ødelægger det for andre der virkelig har brug for hjæp.Men desvære,sådanne mennesker findes der også.

• #21   2. okt 2007 er der ikk noget med at banken kun kan trække beløbet tilbage, hvis der er betalt med dankort?

• #22   2. okt 2007 kasper: er det ok at snyde når man ikke er den eneste der snyder? VÅS!

• #23   2. okt 2007 maria er det en hentydning til at jeg snyder ? får det gør jeg sku ikk!!!!!

jeg har ikk sagt det var okai at snyde folk jeg sagde hun ikke var den eneste der var blevet snydt ,
    så prøv lig engang

• #24   2. okt 2007 "hun" er mig...

Jamen som jeg læser det skriver du at man bare skal lade sagen ligge?? men hvorfor finde sig i at blive snydt??

• #25   3. okt 2007 ja sorry glemte lig du havde oprettet inlægget,
    man skal ikek bare lade det ligge enten må du opsøge personen face to face, elelrs kan du ikk gøre så meget coke snifferne (politiet) gør ikk noget alligevel

Kommentér på:
At blive snydt her på Baboom

Annonce