1.584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Navlepiercing? gode steder. Navlepiercing? gode steder.

nogle der kender et godt sted i Odense, som er gode til at lave navlepiercinger, som virkelig har forstand på deres arbejde?
Og når man lige har fået lavet en navlepiercing, er det så noget med at man ikke gå tage sol (solarie) eller gå i svømmehallen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navlepiercing? gode steder.
  • #1   18. maj 2012 Navlepiercing? gode steder. - Hvad med i navlen smiley

• #3   18. maj 2012 Der er bare utrolig mange der siger man skal vente 3 månederes tid... og det er altså helt sindsygt!
    For det kunne jo være meget pænt med navlepiercing her til sommer, og hvis man så ikke kan gå i svømmehallen når man er på ferie, eller stranden for den sags skyld.
    Og med Solarie - der vil jeg gerne have noget farve inden sommeren, det kan jeg så også udelukke hvis jeg vælger at få den lavet nu her! det er lidt surt altså

• #4   18. maj 2012 Det er nu kun 3 uger og ikke 3 måneder smiley
    Men jeg ville holde mig fra sol og klorvand. Jeg undlod at gøre dette sidst jeg fik lavet min navlepiercing hvilket resulterede i at den gjorde ondt og endte med at vokse ud af kroppen smiley

• #5   18. maj 2012 Jeg kan anbefale to steder, der er ved Lars Dalgas, han er dog kun i Odense tirsdag og lørdag (Medmindre han har lavet det om)

Han har piercet mig 6 gange, er hurtig, dygtig og har forstand på hygiejnen, derudover er det hans fuldtidsjob så han ved hvad han laver.

(link fjernet)

Så er der piercinghuset som ligger lige over Nemesis tattoo, der er jeg kun blevet piercet en gang, men de er søde, venlige og dygtige til deres arbejde. De er også forholdsvis billige.

http://piercinghuset.dk/

Lars er den jeg nok mest vil anbefale da hans hygiejne råd er dem jeg har oplevet som de bedste.

• #7   18. maj 2012 ! MISS TIGRA !

det sjovt du siger det renser min søster fik ellers betændelse i sin efter en tur i svømmehallen med en forholdsvis ny piercing

• #8   18. maj 2012 Man skal holde sig langt fra klor når man har en ny piercing, det renser helt bestemt ikke. Derimod er det godt at bade i havet, saltvand er godt mod sår osv.

Men man skal helt lade være at pille ved det og sidde og rense det, den bliver automatisk renset når man går i bad og det at man sidder og dupper klorhexidin eller saltvand på kan skabe uro omkring piercingen og skabe betændelse.

• #9   18. maj 2012 Mange tak for svarene alle sammen! Det er hvertfald brugbart det hele...

Prinsesse Gert: så hvis man får sådan noget til at rense det med, så skal man lade være at bruge det eller hvad? smiley

• #10   19. maj 2012 Det er hvad jeg har fået afvide hver gang jeg er blevet piercet ved Lars, den eneste man skal rense er en tungepiercing, der skal man skylle munden med klorhexidin mundskyld.

Det kun hvis den begynder at blive hævet, rød og der kommer pus ud du skal begynde at rense den, ellers skal du bare lade den helt være smiley

• #11   19. maj 2012 Nå jamen så kom den i smiley
    - Fik dog afvide at jeg først måtte skifte smykket om 12 måneder, og tage sol og gå i svømmehallen om 3 måneder! Så det er riiimlig langtid

Kommentér på:
Navlepiercing? gode steder.

Annonce