1.584 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Navlepiercing? gode steder. Navlepiercing? gode steder.
nogle der kender et godt sted i Odense, som er gode til at lave navlepiercinger, som virkelig har forstand på deres arbejde?
Og når man lige har fået lavet en navlepiercing, er det så noget med at man ikke gå tage sol (solarie) eller gå i svømmehallen?
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 67 Svar: 104
For det kunne jo være meget pænt med navlepiercing her til sommer, og hvis man så ikke kan gå i svømmehallen når man er på ferie, eller stranden for den sags skyld.
Og med Solarie - der vil jeg gerne have noget farve inden sommeren, det kan jeg så også udelukke hvis jeg vælger at få den lavet nu her! det er lidt surt altså
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 481
Men jeg ville holde mig fra sol og klorvand. Jeg undlod at gøre dette sidst jeg fik lavet min navlepiercing hvilket resulterede i at den gjorde ondt og endte med at vokse ud af kroppen
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Han har piercet mig 6 gange, er hurtig, dygtig og har forstand på hygiejnen, derudover er det hans fuldtidsjob så han ved hvad han laver.
(link fjernet)
Så er der piercinghuset som ligger lige over Nemesis tattoo, der er jeg kun blevet piercet en gang, men de er søde, venlige og dygtige til deres arbejde. De er også forholdsvis billige.
http://piercinghuset.dk/
Lars er den jeg nok mest vil anbefale da hans hygiejne råd er dem jeg har oplevet som de bedste.
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.262
det sjovt du siger det renser min søster fik ellers betændelse i sin efter en tur i svømmehallen med en forholdsvis ny piercing
mar 2010
Men man skal helt lade være at pille ved det og sidde og rense det, den bliver automatisk renset når man går i bad og det at man sidder og dupper klorhexidin eller saltvand på kan skabe uro omkring piercingen og skabe betændelse.
nov 2011
Prinsesse Gert: så hvis man får sådan noget til at rense det med, så skal man lade være at bruge det eller hvad?
mar 2010
Det kun hvis den begynder at blive hævet, rød og der kommer pus ud du skal begynde at rense den, ellers skal du bare lade den helt være
nov 2011
- Fik dog afvide at jeg først måtte skifte smykket om 12 måneder, og tage sol og gå i svømmehallen om 3 måneder! Så det er riiimlig langtid
Navlepiercing? gode steder.