496 visninger
|
Oprettet:
hjælp til opgave lille spørgsmål {{forumTopicSubject}}
når man har lavet en powerpoint og man i sit første dias har lavet punkter over hvad man ville komme ind på.
hvad hedder det som overskrift i en powerpoint
Jeg har selv skrevet dagsorden
men hvad er det mest rigtige at skriver har også overvejet indholdsfortegnelse men det sådan noget man skriver i en rapport osv.
nogle der har et godt FIF.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 211 Svar: 791
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
Det er det ord man normalt bruger, men du vælger jo selv
For min skyld kan du skrive
"Velovervejet tidsinddeling der gør, at jeg når omkring alle de basale emner i det jeg nu fremlægger om, forhåbentlig uden at spilde jeres dyrebare minutter"
Dispositon bliver brugt i gym/hf/uni osv...
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 211 Svar: 791
nov 2009
Følger: 54 Følgere: 51 Emner: 2 Svar: 68
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 216
Men det er jo kun din fantasi der sætter grænser, du kan jo skrive ting som:
"Indhold", "Fremlæggelse om XXX", "Navn på emnet", "Fokusområde" (hvis det er noget specielt inden for et emne du snakker om), "Opgavens indhold", "Indtroduktion til emnet" osv..
hjælp til opgave lille spørgsmål