585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Producering af egne designs Producering af egne designs

Hej Alle Sammen

Jeg har gået med en drøm længe om at jeg vil skabe de perfekte stiletter/sko.

Min ide er at skabe de helt rigtige sko som en hver pige ønsker eller bliver nød til at have i sin garderobe. smiley Til at starte med udføre jeg mine egne ønsker om hvordan mine drømme sko ser ud.

Efter jeg har gået med drømmen om mit eget mærke inden for sko har jeg kastet mig ud i at lave et par skitser og ideer til hvordan de kunne se ud.

Jeg er strandet lidt fordi jeg ikke ved hvordan man kommer videre med sin ide.

Jeg ved ikke hvordan man får disse sko produceret og hvem der gør det. Der skal vel først laves nogle prøver så man kan se hvordan de ser ud i virkeligheden og om det viser sig at der er salg i det.

Jeg håber at der er nogle af jer her inde som ved hvordan man gør og hvordan man kommer videre. Jeg har tegningerne til at ligge, men mangler den virkelige sko foran mig. smiley

På forhånd mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Producering af egne designs
  • #1   27. maj 2012 Hvis du vil starte din eget skomærke, skal du ha nogle investorer (staves) nogle som tror på dig, nogle som vil poste penge i dit projekt..

Derfor skal du jo ha matriale du kan tage med ud når du skal sælge dine ideer.. billeder/digitale tegninger,stofprøver,prototyper osv.. evt kontakt en skomager, det kan være at i kan lave en prototype.. Du skal villig til at spendere egne penge, have en masse tålmodig, Du skal nok osse ha mere end en sko;D

• Jensen .
    Jensen . Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 32
    #2   27. maj 2012 Kontakt en skomager og få lavet en prototype,, når du har en prototype klar kan du begynde at finde en fabrik som kan producere dine sko (her ville jeg nok anbefale en producent i Kina) du kan evt. tjekke www.alibaba.com der kan du sikkert finde nogen som kan lave dem efter dit eget design.

Men vil klart anbefale dig at tage et kig på amino.dk og oprette en bruger. Det er et iværksætter forum, der kan du helt sikkert få meget mere hjælp end du kan her på baboom.

Kommentér på:
Producering af egne designs

Annonce