{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Nyt design! NOOOO {{forumTopicSubject}}

Læste lige det her på rcgalleri...

RCGalleri.dk
Administrator 23. maj kl. 11:32
Tak for jeres tilbagemeldinger. Det nye design kommer på alle sider, men vi modtager meget gerne konstruktiv kritik, så vi kan se på, om vi kan gøre noget bedre. Så fortsæt endelig debatten

Danny R: Vi siger tak for forslaget, som vi vil tage med videre

Med hensyn til at tilgå siden fra smarthphones/tablets, så arbejder vi mod at finde en løsning, der fungerer optimalt. Det er dog ikke noget vi kan sige, hvornår kommer til at ske.

Mvh. Rikke/RcGalleri

Det der lorte design kommer på alle siderne! NOOO! jeg firsvinder nok her fra!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt design! NOOOO
  • #1   27. maj 2012 Det nye kønsløse design er MEGA ringe.. jeg smutter også fra siderne når det kommer derpå.. har været på rc og bilgallerie i over 6 år og VIP på bilgalleriet, men det er godt nok slut.. giver ikke penge for det lort og gider ikke spilde min tid på det...

• yo f
    yo f Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 33
    #2   27. maj 2012 det er fandeme løgn. for var jeg en god bruger af boliggalleri, det bruger jeg ikke mere efter det nye design. når det nye kommer hertil, siger jeg sku også forvel herfra.

• #3   27. maj 2012 Det noget pis

• yo f
    yo f Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 33
    #4   27. maj 2012 hold da op en masse stavefejl! undskylder!!

• #5   27. maj 2012 hold da op en kedelig søndag aften du må have, hvis du gider at kigge efter det.

synes også det grimt

• #6   27. maj 2012 Jeg er også modstander af det nye design. Ved ikke hvorvidt jeg vil blive ved med at bruge gallerierne, når det kommer hertil. Har ellers været 5år på BG, RCG og fra første dag på Baboom ;).

• #7   27. maj 2012 ret gay

• #8   27. maj 2012 Hold da kæft hvor folk tuder!
    Det er anderledes? Ja, så slap dog af. Man skal vel vænne sig til det, ligesom alt muligt andet. Der er mange forbedrede funktioner i det nye. Så giv det da en chance for helvede.

• #9   28. maj 2012 Sjovt som folk altid hyler op og jamre sig lige så snart der kommer lidt forandring... Tænk hvis der aldrig skete lidt fornyelse hvor kedelige mage websider så ville være ;D Og det er det samme hver gang der er blevet lavet noget nyt her på gallerierne så er der et hylekor uden lige og folk truer med at smutte og alligevel bliver alle her... Og i løbet af 14 dage har folk vænnet sig til det nye og kan dårligt huske det gamle design og ville sikkert brokke sig lige så meget hvis det skiftede tilbage igen...

• #10   28. maj 2012 Thomas --> det er ikke korrekt.. nu det nye "design" er så pisse ringe og roddet er der ingen grundt til at omstrukturere et velfungerende produkt SÅ meget.. Facebook har været REN downhill siden de begyndte at opdatere det..

Jeg har ikke været på de gallerier som er blevet opgraderet siden jeg så lortet..

• #11   28. maj 2012 Jeg synes nu faktisk ret godt om det nye design. Jeg kunne godt bruge nogle lidt mørkere farver, da de hvide og grå nuancer er lidt hårde mod øjnene i forhold til det vi har nu, men derudover så synes jeg godt om de nye funktioner. Jeg var selv en smule skeptisk da det først kom på GG, men efter lidt tilvænning så er det faktisk rart at man kan blive holdt opdateret med hvilke debatter der sker noget i, samt når der sker noget nyt på gallerierne. Så synes da i burde give det en chance inden i begynder at brokke jer over det. Det kunne jo være at i rent faktisk ville synes om det med tiden smiley

• #12   28. maj 2012 Folk gider ikke have det nye lort, for nogle af os herinde, har snart været her i 5 år, hvis ikke mere. So.... Yea, det nye design er lidt gay

• #13   28. maj 2012 Jeg synes det kunne være genialt hvis man selv kunne vælge farver, rykke lidt rundt og hvis de fjernede de der skide udfordringer fra siderne smiley

• #14   28. maj 2012 I ved ikke om det kommer til smartphones, men menuerne ligner i bund og grund 'indstillinger' tabben på en iPhone. Det er ikke længere links med tekst, det er en stor ramme hvor man kan sætte sin fede finger.

Det design er lavet til touch, ikke til en brugbar hjemmeside.
    I stjæler en idé fordi den er brugt meget, men det er slet ikke et design til desktop computer miljøet...

Lær at forstå jeres mål. Designet er ikke dårligt - til navigation på en smartphone. Men det har tydeligvis ikke været jeres plan, og den er udelukkende bygget til tastatur og mus-miljøet hvorfor en eller anden der træffer nogle administrative valg på denne side må antages at være enten stor Apple fanboy (eller en smartphone sucker generelt), og ikke have en skid forstand på hvordan man når sin forbruger bedst.

Nyt design har siden da brug for, bevares... Men hvad med noget originalt?

• #15   28. maj 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Nyt design! NOOOO

Annonce