Forskellige telefonnumre ringer? Ingen idé hvem? Forskellige telefonnumre ringer? Ingen idé hvem?
Hejsa Baboom.dk!
Jeg har her de sidste ugers tid, modtaget en del opkald fra nogle forskellige numre, men de ringer når jeg er i skole eller på job og når jeg prøver at ringe tilbage, så siger den at nummeret ikke eksisterer.
Nummerene der har ringet:
69 66 92 0*
69 66 92 0*
69 66 92 1*
* Har sløret det sidste tal, for ikke at hænge nogen ud.
De er jo ens, pånær de sidste 2.
Jeg har prøvet at slå dem op på både dgs, krak og på google og jeg kan slet intet finde om det.
Men der bliver både ringet klokken 10:00 og klokken 22:00.
Nogle gange så ringer den nummeret op, men så er der ingen der tager den og ingen telefonsvarer.
Så håber lidt, at der er nogle der kan genkende numrene.
Fordi det undrer mig, at de ikke evt. smider en telefonsvarerbesked, når jeg ikke kan kontakte dem igen.
De har lige ringet igen nu, men den ringede i under 10 sekunder, så nåede ikke at tage den, da min mobil lå i min seng.
På forhånd tak.
Hav' en god dag.
Med venlig hilsen.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Tror jeg skal til at bruge 118.dk fremover.
maj 2012
De har ringet, mens jeg har været i skole og på arbejde og jeg har prøvet at ringe tilbage og der bliver den enten ikke taget eller den siger at nummeret ikke er i brug/ikke eksisterer.
Jeg har jo prøvet både krak og de gule sider uden held. Ellers havde jeg jo ringet tilbage.
Jeg må desværre ikke snakke telefon i undervisningen eller på min arbejdsplads, med mindre at det er meget vigtigt. Hvilket jeg ikke regnede med, da de ikke lagde nogle beskeder.
Men har lige snakket med dem, da 118.dk, åbenbart godt kunne slå nummeret op.
Men ellers tak
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 9 Emner: 6 Svar: 375
maj 2012
maj 2012
Forskellige telefonnumre ringer? Ingen idé hvem?