{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

regler om start af NETSHOP ??? :):) {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

har gået lidt med tanken om hva der ligger i alt det med at starte sig egne hjemmeside med salg af evt elektronik eller tøj, så går mit spørgsmål på om der er forskel hvilke lande man får sin vare fra, og hvilke vare det er ?? og ska man så betal Skat af det man får solgt på sin side ?? smiley og vil generalt gerne høre hvis der nogen ting man ska være opmærksom på smiley :) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler om start af NETSHOP ??? :):)
  • #1   3. jun 2012 Selvfølgelig skal du betale skat og salgsmoms (hvis du er momsregistreret) af de ting du sælger.

• #2   3. jun 2012 Det er ALT for krævende at skrive her. Hvis du er intra i at starte op, så tag et iværksætterkursus. Det er det mindste man kan gøre for at sætte sig ind i det. Hvis du ikke engang ved om der skal betales skat, må jeg nok fortælle dig at der er langt igen.

• #3   3. jun 2012 jaja har er ik helt blank så jeg ik ka google nogen af de ting så din hjælp behøver jeg nok ik, mener mere hvis nogen sådan mere ka forklar nogen ting omkring det som måske ik står på hjemmesider, og lidt mere overskureligt smiley

Sebastian J , ja det klart men har hørt noget om at det først er efter et bestemt beløb man ska betal skat af det man sælger ?? smiley

• #4   3. jun 2012 carsten, det da også godt at høre for nogen gange ka det lyde enkelt men synes når man kigger lidt på det så er det nok ik helt sådan alligevel, mange tak smiley

• #5   3. jun 2012 Du skal ALTID betale skat. Men Moms er først hvis din indtjening overstiger 50.000 pr år

• #6   3. jun 2012 Female bandit. Forkert.

Du skal stadig betale dansk moms. Det er bare ikke et krav at du bliver moms registreret hvis du omsætter for under 50.000 kr. smiley

• #7   3. jun 2012 Det der er ikke noget man bare lige lærer på en formiddag, du er tilsyneladende på bar bund, og kunne godt have brug for noget skole eller kursus.

Det der er ikke noget man bare lige gør, uden at vide noget som helst om loven og hvordan man starter.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #8   3. jun 2012 Der findes mange hundrede indlæg omkring dette inde på amino.dk smiley
    Kig forbi.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #9   3. jun 2012 Du behøver ikke at køre ned på dit lokale skattekontor, det er hvert fald spild af tid. Der plejer vel at være voldsom kø.

Du kan bare logge på nettet eller gå ind på virk.dk eller en anden side og oprette en virksomhed og dermed få et cvr-nummer.

Du skal bare huske at indberette oplysninger til skat.

Der findes mange metoder angående at lave en webshop, der findes færdige løsninger, hvor du bare kan uploade billeder og skrive tekst og det er det. Du kan også få lavet en, med unikt design til alt fra 2000-50.000 kr. Alt efter hvad dit budget tillader.

Du kan finde rigtige mange leverandører, bare ved at google. Det samme med svar.

Ellers er det bare ind på amino og deltage i debatten! smiley

Held og lykke med projektet.

• #10   7. jun 2012 ok mange tak allesammen smiley tror jeg sådan har fået et lille indblik i hvordan det nogen lunde fungere, så jeg har noget at tænk over ihvert fald smiley

Kommentér på:
regler om start af NETSHOP ??? :):)

Annonce