549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

PRESSEMEDDDELSE HJÆLP!! PRESSEMEDDDELSE HJÆLP!!

Hvordan skriver men en perfekt Pressemeddelse, hvor man laver et salgsfremstød og hvor man ligger meget vægt på en virksomheds sciale ansvalighed. Man skal os plænlgge aktviter hvor salgsfremstødet skal ingå i .. smiley

Aner ikke hvordan man skal lave en perfekt pressmeddelse, skal bruges til Dansk eksamen.

Håber nogle har ide til hvad man kan putte i og hvordan den skal stilles op.. smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PRESSEMEDDDELSE HJÆLP!!
  • #2   4. jun 2012 Tak! Har tjekkt Google, det var noget af det første jeg gjord.. Men vil bare gerne høre det fra nogle andre i stedet.. Så det bliver nemmer at forstå!

• #3   4. jun 2012 gå på bibliotek og lån en bog , vel ik menningen andre folk skal lave din eksamen , dete r jo snyd?

• #4   4. jun 2012 Er det snyd at høre andres meninger?
    Det er første gang jeg har hørt den.

Hvis det er noget hun har fået med hjem som lektie, er internettet også lovligt at bruge, og hvis baboom ikke køre over nettet, så hedder jeg Henning! smiley

• #5   4. jun 2012 Tak!! Thomas.. smiley

I skal jo helle ikke lave min opgave, jeg vil bare gerne have noget hjælp til at gør den god! -

• #7   4. jun 2012 Find et stykke papir og skriv de første 10 firmaer ned, der falder dig ind.

Bagefter går du ind og tjekke disses website og lurer deres pressemeddelelser af. Får du ikke hjælp og inspiration af det, så er du rimelig meget på skideren.

Ydermere er det nok en god idé at læse pensum op smiley

• #8   4. jun 2012 Malene N**

Var da så lidt.
    Er bare seriøst træt af sådan nogle kommentare herinde.
    Men som Julie P** også siger, så er det svært at spørge om noget seriøst herinde, de fleste har sku så mange latterlige kommentare til alting. Man burde kunne slette andres kommentare under ens egent indlæg og spære dem adgang dertil, hvis de ikke kan afligge et seriøst svar.

Kommentér på:
PRESSEMEDDDELSE HJÆLP!!

Annonce