{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SSD harddisk hjælp ??
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
  • #2   15. jun 2012 Jeg ville tage den samsung 830, den kan fåes til 840kr i andre butikker, har selv lige købt 2 af dem og sat dem i raid så de smider cirka 1Gb/s, ellers sådan en enkelt disk levere cirka 500 læse og 300 skrive

    Hvis du skal have windows 7 og et par spil, så skal du nok have min 200gb, men så er vi oppe i 1600kr for en harddisk.

    Før jeg købte de samsung brugte jeg en Intel SSD med 128gb, der havde jeg 17gb tilbage, når jeg havde installeret windows og alle mine normale programmer + BF3 (spil), så vil sige at 128gb er lige i underkanten hvis man spiller meget i hvert fald.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #4   15. jun 2012 En idé kunne være fx at købe 2x 60gb hvis du gerne vil have omkring 120gb plads. Så har du bonus farten fra at have dem opsat i RAID.

  • #5   15. jun 2012 Koeb en Intel 520 60/120gb.

  • #6   15. jun 2012 Jeg har 2 patriot wildfire på 120gb hver, den ene til windows, programmer osv og den anden til spil, det funger glimrende, fint med plads, vanvittig hurtige loadtider. Kan klart anbefales, men det også nogle dyre diske.

    Ellers så få en 120gb eller lign ssd til at kører windows også en normal sata slavedisk smiley


  • #7   15. jun 2012 Steffen F >> Ja det har du sikkert, men så har du også brudt den gyldne SSD'regel nr. 1 = Fyld aldrig din SSD mere end 75% op. Den midster hastighed smiley

    Men jeg vil anbefale:
    Intel SSD som nr. 1
    Corsair som nr. 2
    Crucial som nr. 3
    Samsung som nr. 4
    OCZ som nr. 5


    OG!!! Alt under 120 GB er ikke en harddisk. Det er jo bare en usbpind!


  • #9   15. jun 2012 60GB er stadig ikke en ordentlig HDD.

    Jeg har KUN Windows, og så Office og andre meget små programmer på min (C) 120GB SSD. Og den er godt pakket. Jeg vil ikke installere mere på den i hvertfald.
    Og min (F) 240GB SSD vil jeg heller ikke fylde så meget mere på. Det går lige at fyre et par spil mere der på, men så skal der heller ikke mere på den.

    (link fjernet)

    Og den sidste er bare min WD Green smiley

    Det er min holdning, og det funger. Ingen af mine SSD'er har tabt ydeevne.


Kommentér på:
SSD harddisk hjælp ??

Annonce