{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bmw 530d e61 eller audi a6 2.7tdi
  • #1   16. jun 2012 Ikke alle af de store VW diesel maskiner er lige driftsikre, dog kender jeg ikke til 2.7 modellen men 2.5 V& TDI er som at vinde i lotteriet nogle holder, andre brænder sammen.

Ingen tvivl om at uanset hvilken du vælger, får du en præstigefyldt bil. BMW er dyre i service, men nok ikke dyere end Audi når det kommer dertil, hvis man bruger de autoriserede værksteder. Dog har BMW´s værksteder et rigtig godt ry, modsat Audi´s værksteder.

Synes dog at BMW er lidt mere fedtet med udstyr i forhold til Audi. jeg synes lige godt om begge modeller.

hvad med en E-klasse fra Mercedses? jeg synes W212 er en af de flotteste biler der er lavet.

• #2   16. jun 2012 Godt nok er jeg også VAG mand, men ville sku nok gå efter en BMW.

VAG er bare ikke hvad det har været må man indse smiley

• #3   16. jun 2012 Klart bmw'en...

Meget bedre kvalitet og deres diesel motorer kører virkelig godt.

Kender ikk dit budget, men har du evt. overvejet en 3.0 tdi (quattro)?

• #4   16. jun 2012 A6 3,0tdi var efter min mening et bedre valg. Mellem de to du lister havde jeg nok taget bmw'en

• #5   16. jun 2012 E-Klassen W212 kører også fantastisk! Og der er masser af plads og som regel meget udstyr også smiley

Hvad ligger dit budget på? 600.000,- eller deromkring?

• #6   16. jun 2012 Ja der får man sku ikke meget W212 for smiley

• #7   16. jun 2012 nu er jeg en audi mand men ud af disse 2 havde jeg valgt bmw selvom jeg i princippet helst ville have audi'en. den har bare mere klasse end bmw'en...

hvis du tager en 3.0 tdi istedet så er det klart audi'en du skal have ! smiley

• #8   17. jun 2012 Hovsa jeg mente W211 smiley Stadig en kongevogn efter min mening, og klart den der har mest elegance.

Kommentér på:
bmw 530d e61 eller audi a6 2.7tdi

Annonce