996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Thomas G
Thomas G
Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780

gør pige glad gør pige glad

Hej bb, mig og min eks slog op for ca 2 måneder siden, efter vi havde været sammen over 2 år. Vi har stadig snakket sammen, og jeg har fundet ud af hvor meget jeg har fortrudt det, men hun ved ikke helt om hun vil igen. En af hendes kammerater har så skrevet til hende at han er lidt vild med hende. Men hvad kan jeg gøre for at få hende tilbage, et eller andet så hun bare ikke kan sige nej, noget alle piger vil elske. Jeg skal være sammen med hende i aften. Kun seriøse svar, jeg magter ikke lort i hovedet pt. Bare kom med gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør pige glad
  • #1   18. jun 2012 inviter hende ud og spise på en fin restaurent. brug nogle penge på hende. giv hende en oplevelse. det plejer piger og være glade for

• #2   18. jun 2012 Du skal forføre hende og finde den "lille mand i båden"

• #3   18. jun 2012 Du har været sammen med hende i 2 år, DU kender hende...

Hvis du ikke selv ved hvad du skal gøre, men spørger fremmede mennesker om hjælp til en person, som du selv burde kende ret godt.. Så bør i sku nok ikke være sammen..

Det er hårde ord, men det er nu engang min mening.

men i må have nogle minder sammen, eller en "ting" som i plejede at gøre sammen.

• #4   18. jun 2012 Surt show, når først en piges hjerte bliver kold, så er der ingen vej tilbageee..

Rasmus Seebach haha..

Men det er korrekt

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #5   18. jun 2012 Du skal være dig selv, ikke gøre alt muligt for at få hende tilbage, Det er hendes valg om du er det værd.

• #6   18. jun 2012 Har selv været i dit sted for 6 måneder siden... Pas på hun ikke fucker dig, det gør alt for ondt.
    OG er du sikker på du er vild med hende. Og ikke bare savner trygheden i at have et forhold?

Tænk dig godt om

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#7   18. jun 2012 Jeg ved hun er glad for sushi mange lys og blomster, køber nogle roser og tulipaner som er hendes yndlingsblomster, så spiser vi det og snakker om tingene, og for at det ikke bliver for kedeligt, går vi en tur i en skov. Jeg er helt skudt i hende, har virkelig indset den fejl da jeg slog op med hende. Tak for hjælpen folkenes smiley rart man kan få lidt til og dulme nerverne med smiley

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#8   18. jun 2012 Det skal også lige siges at hun først kan være sammen fra kl halv 10, så det kan ikke være noget vildt idag:)

• #11   18. jun 2012 Hvis hun har sagt ja til at ses med dig i aften kl. halv ti, så har hun nok ikke helt opgivet dig.
    Hvis jeg var 100 procent færdig med en eks, så ville jeg ikke bruge tid på at ses med ham (specielt ikke om aftenen) smiley

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#12   18. jun 2012 Dejlige svar, og tak for dem, jeg bliver mere rolig af det smiley

Kommentér på:
gør pige glad

Annonce