{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bank skifte
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #1   27. jun 2012 hold dig fra nordea - de er pisse ligeglade med deres kunder når lortet brænder på.

    både min mor og min far har været kunder der siden jeg var helt spæd (midt i 80'erne) og da de ville gerne hjælpe mens det gik godt.

    Da det så brændte på, jamen så lukker de da bare for kontierne, samt spærer hævekort osv, og så siger de "fuck jer" - ikke ligefrem noget der gør at hverken min mor eller min far har lyst til nogensinde at "kunne" betale tilbage selvom de måske godt kunne.

    Så vælg en af de banker på bankernes "guld-liste" eller hvad man lige kalder den - find en lokalbank hvor det går godt og der er penge i, de er ikke blege for at låne penge ud - hvis du kan vise at det kører nogenlunde.


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #2   27. jun 2012 Har selv en bankrådgiver og har lige været inde og forhøje mit lån for 4 mdr siden med en sjat - han sagde at hvis der blev noget så måtte jeg endelig komme igen, for de var glade for at låne penge ud lige for tiden - men nu har det så også kørt kanont for mine kontier de sidste 4 år så jeg har bevist at det kører smiley

  • #3   27. jun 2012 Enig med Allan R

    Jeg har selv lige skiftet bank, væk fra Nordea. Jeg havde en sag de skulle undersøge, om den kunne finansieres. De ville ringe tilbage om mandagen, men ringede først 2 uger efter. Her sagde de at min sag ikke kunne lade sig gøre. Men de havde intet undersøgt.

    Jeg er meget tilfreds der hvor jeg er bankkunde nu. Det tog dem 10 minutter at sige ja til at finansiere min uddannelse. smiley


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #4   27. jun 2012 Når det går godt så vil de gerne hjælpe, men brænder det på så er de kolde i røven - og så går de lige glip af de penge som mine forældre (hver især) skylder dem for de kan ikke plukke penge ud af en skaldet høne.

    Jeg skiftede fra nordea fordi at jeg fik 3 rådgivere på 3 mdr - hver gang med et brev om at de gerne ville have et møde med mig hvor JEG skulle bruge tid på at forklare om min situation - og det gad jeg ikke, så jeg skred - og siden har jeg været godt tilfreds - eneste minus var at banken ikke ville finansiere min bil for 4 år siden, så den røg igennem forhandlerens finansiering og de scorede renterne i stedet for banken - og det kan min rådgiver godt se i dag, at det var nok et lidt dumt valg de lavede dengang men sådan er det nu engang smiley nu kan han se at det kører og er villig til at låne penge ud smiley


  • #5   27. jun 2012 Hvad ville i så vælge hvis ikke danske Bank eller Nordea er muligheder? hvad har i af bank?

Kommentér på:
bank skifte

Annonce