834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Mads  .
Mads .
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31

full sleeves tattoos, hjælp full sleeves tattoos, hjælp

Jeg går og overvejer at få lavet en hel arm, men er bare i tvivl om jeg har fysikken til det. Da jeg kun vejer 65kg og er 1,82 høj - så har meget tynde arme.

Har spurgt kammerater og veninder om det vil se godt ud, hvor der er blandet svar.
Så vil gerne høre fra flere folk hvad de syntes om det?

Her er et billede af den stil jeg selv tænker at få lavet.

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  full sleeves tattoos, hjælp
  • #1   29. jun 2012 Hvis du selv synes det er pænt, så er det vel fint?
    Du bliver ikke klogere af at 10 personer kommer med deres egen mening..

• #2   29. jun 2012 Hvis man tænker over hvad andre folk synes, så skal man ikke få lavet sådan noget. Gør hvad du selv har lyst til. Ik hvad andre synes

• #3   29. jun 2012 Bare fyr den af!!. Jeg har stort set lukket begge arme, den højre er helt lukket og er snart færdig med den venstre.. Jeg har heller ikke selv de største bøffer!!.

• #4   30. jun 2012 synes du skal gøre det er jo din egen mening der er vigtigst og ham på billedet har jo heller ik for store arme smiley

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #5   30. jun 2012 100% enig med Peter K
    Tænk at gå rundt med sådan noget sort skidt resten af livet .. man kan sikkert ikke engang få det laseret væk når det sådan set er hele armen der er dækket .

• #6   30. jun 2012 Jeg vejer 63kg, er 178 høj og har full sleves på begge armene. Har KUN fået positive kommentarer.

• #7   30. jun 2012 Peter - At du synes det er grimt, gør det ikke grimt og du burde nok tænke før du skrev næste gang. Lidt mindre mundlort og lidt mere der rent faktisk kunne bruges til noget. Lad mig gætte, du er også en af dem der synes hash ikke burde legaliseres?

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #8   30. jun 2012 Hold en pæn tone! Hold jer til emnet!

• #10   30. jun 2012 Hvornår er tattoo´s blevet reserveret til pumpede arme, fyldt op med krudt ?

En tattoo er noget som DU vælger. Og det skal være en tegning eller et symbol som DU står inde for eller kan relatere til. På den måde fortryder du aldrig.

Jeg har aldrig hørt om f.eks australian aboriginals, der ikke havde en tatovering, fordi de følte at deres arme var for tynde.

Det har intet med din kropsbygning at gøre, men det standpunkt som du har taget.

• #11   30. jun 2012 Det er jo David Beckhams arm smiley

Tyk/tynd har intet at sige om en tusch, men den der laver den og hvem der bærer rundt på den. Tusch er en livstil, som afspejler sig ud fra den/det man er.

Nogle kan bære en stor sleeve, andre kan ikke. Kig dig selv i spejlet og vurder om du er typen der kan bære den. Er du selv i det mindste i tvivl, så har du allerede svaret smiley

• #12   30. jun 2012 Peter K - You fail soo hard.

• #14   30. jun 2012 jo tynder arme du har jo billiger bliver det bare for dig og blive tusset for jo mindre timer ta det

• #15   30. jun 2012 Du er satme ik nem at narre nicolai s.

• #16   30. jun 2012 Var det et forsøg på at være sjov Dalle eller fangede jeg bare ikke din pointe?

• #17   30. jun 2012 (link fjernet) . Så tror de fleste har regnet ud det er beckhams arm : )

• #18   30. jun 2012 Vidste jeg så ikke, tak! smiley

• #19   30. jun 2012 Så kun billedet, men kan godt se det står i teksten også. Jeg skal ikke kunne sige om alle kan se det er hans.

• #20   30. jun 2012 Der står Beckham i linket . Men nej ik sikkert alle ligger mærke til det smiley var skam heller ik noget negativt ment hehe.

• #21   30. jun 2012 Hehe..Så ikke teksten, men bare billedet. Og som United mand, så behøver jeg ikke tekst, for at kunne se at det var en gammel United spiller smiley

Back to TT smiley

Kommentér på:
full sleeves tattoos, hjælp

Annonce