{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

Hvornår er en pige 'billig'? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvornår kan en tøs stemples som billig?

Har selv en veninde som blev sur fordi jeg kaldte hende billig. Hun kyssede med 3 forskellige på én aften, og havde en kjole på, som kun gik ned over ballerne, og intet indenunder.

Det vil jeg sgu kalde billigt! Hva med jer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er en pige 'billig'?
  • #1   29. jun 2012 Hvornår er en fyr billig?

• #2   29. jun 2012 Fyre kan ikke være billige. De er player. Tøser er billige.

• #3   29. jun 2012 Jeg tager det ikke så personligt når folk siger det.. smiley

Men tja. Jeg ved ikke, tænker ikke over om jeg synes piger er billige.

• #4   29. jun 2012 Når man tager penge for det, og ikke tager nok.

• #5   29. jun 2012 Ja det er billigt

• #6   29. jun 2012 Krelle

Du var vel bare sur fordi hun virkede nem og du ikke fik noget alligevel !!!

Måske hvis hun havde knaldet de 3 fyre... Men et kys her og der herregud værre var det vel heller ikke !!

• #7   29. jun 2012 thomas S >> Det er min veninde siden jeg var 7 år. Jeg ville ikke kneppe hende om så hun hoppede på. smiley

• #8   29. jun 2012 Ok fair nok smiley

• #9   29. jun 2012 Der er sgu noget i vejen med at være billigt.

Hun gør det fordi hun vil gøre sin kæreste, som gik fra hende, jaloux. Så er det sgu da billigt!

• #10   29. jun 2012 Men jeg ville bare høre hvornår i syntes man kan betragt en pige som 'billig' eller nem. smiley

• #11   29. jun 2012 Det lyder ikke for nemt, Krelle.

• #12   29. jun 2012 Det er det da? Hvis ikke det er billigt at blafre med sin fjap bare på grund af det, så ved jeg da ikke hvad det er...

• #13   29. jun 2012 Man er vel "billig" når man mister sin selvrespekt?

• #15   29. jun 2012 Dont worry, hun skal nok opdage hun er et fjols når hun har prøvet alle kønssygdomme og fået et par børn med nogle fædre hun ikke kan huske.

Det er selvfølgelig sørgeligt at de piger udstiller sig selv på den måde for at få bekræftelse, og i den forstand vil jeg sagtens kunne bruge ordet "billig".
    Billig, behøver jo ikke at være penge relateret, men at pigen er "nem" at komme til.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #16   29. jun 2012 Hun er billig når det bliver under 100 kr for en halv time

• #17   29. jun 2012 kim . du kender hende ikke. Men du burde have været med i byen her i ugen. For satan hvor er de statsskoleelever nemme man smiley

@ På Jagt A

Det er nemlig også sådan jeg ser på det. At når de udstiller sig selv, og ikke har den selvrespekt, så er de billige. Jeg finder en pige der er en udfordring at komme i bukserne på, langt mere attraktiv end sådan en billig kost.

• #18   29. jun 2012 1234; haha, hvor er du da bare sjov. Er sikker på alle griner.

• #19   30. jun 2012 Krelle1911 .

Der findes ikke noget som en anstændig kvinde, der ved hvor hun står i sit liv, frem for en som går i byen hver weekend og knalder en tilfældig fyr fredag aften, for derefter at gentage succesen igen lørdag. Det er ikke fordi jeg ikke har smag for kvinder, for jeg kan sagtens se hvornår en pige ser sød ud. Personlighed + udseende, så er jeg solgt. smiley

• #20   30. jun 2012 Enig.

• #21   30. jun 2012 Jeg vil ikke kalde hende billig, da der jo ikke er nogen der betaler hende på nogen måde.
    Jeg vil derimod kalde hende promiskuøs.

• #23   30. jun 2012 Tatiana G > Det er fordi du ikke forstår hvad jeg mener med billig. Der er en grund til det er i gåseøjne.
    Mit spørgsmål var heller ikke angående hende - mit spørgsmål var hvornår i vil definere en tøs som værende 'billig/nem at komme i bukserne på'. smiley

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#24   30. jun 2012 Krelle1911 .

Du er så sej, må være fedt at troll'e sig igennem hverdagene på baboom.

• #25   30. jun 2012 Gid jeg var lige så hård som dig. Du kører mig jo helt ned med de sygt personlige bemærkninger.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#26   30. jun 2012 Krelle1911 .

Haha din nørd man, flot fotoalbum med din computer.

• #27   30. jun 2012 1234 ; Du sgu hård nok med de comebacks. Men i det mindste er jeg ligeglad med hvad folk tænker om mine interesser. Jeg har brugt meget tid og penge på min PC, og ville derfor lade andre med samme interesse kunne se den. At du så rider på heste eller går til dans, så du ikke tør lave et album er vel ikke min fejl. Prøv at grav dybere, og se om du kan finde noget der faktisk generer mig. Lige nu er du ren underholdning fordi du er så latterlig, og dårlig til at lave comebacks smiley

• #28   30. jun 2012 Anyway, har fornuftigere ting at bruge min tid på, end at diskutere med en som ikke kan finde ud af det.
    Hygge-hejsa.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #29   30. jun 2012 Alle piger er billige. Sorry.

• #30   30. jun 2012 Argh det er vidst at generalisere lidt for meget. Der findes nu modne piger derude.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#31   30. jun 2012 Krelle1911 .

Hehe lad os mødes face to face og diskutere, nu hvor du ikke har tid til en lille diskussion her smiley

• #33   30. jun 2012 Der findes ikke billige piger. Der findes kun tabere af mænd. Alle kvinder kan kneppes første gang man er sammen med dem.. Sidste 3 jeg har prøvet har været succes. Og jeg er endda begyndt at blive lidt tyk. Bare ha lidt hjerne og vær sjov så kan man sq få dem alle.

• #35   30. jun 2012 Men ja, sådan som du beskriver din veninde, så er hun "billig"

• #36   30. jun 2012 Tatiana G > Det ville jeg nemlig også mene. At udstille sig selv, og ikke pakke 'goderne' væk er sgu lidt billigt syntes jeg.

• #37   30. jun 2012 Jeg har så godt som INGEN forståelse for de piger, der knalder til høje og venstre, går klædt som en gadeluder og samtidig forventer at blive respekteret. Man kan ikke blæse og have mel i munden...

• #38   30. jun 2012 Ej, det er sgu da ikke sikkert hun rent faktisk knepper enhver bare pga hendes tøj!

• #40   30. jun 2012 Who cares?: Jeg skriver heller ikke at hun gør det jeg skriver "de piger"

• #42   30. jun 2012 ALTID

• #44   30. jun 2012 Det var heller ikke til dig, Tatiana.

Shit man.. Kys med 3 forskellige er sgu da ikke så slemt..

• #46   30. jun 2012 Camilla: Hvorfor skulle de ikke gå efter de piger, hvor der næsten er garanteret et nemt knald, hvis det er det eneste de er ude efter?

• #47   30. jun 2012 hvorfor ser mennesker ikk sådan på det at de samler erfaring lige ind til de finder den rette om det er piger eller drenge der knalder til højre og venstre gør inge forskæl tror de personer der har så tralvt med at sætte personer i bås som billig bare er misunderlig. hvis en dreng knalder 4 tøser på en ligge uges tid er han SEJ og omvent ville tøsen være billig.
    <Hold nu op jeg kalder det erfaring

• #48   30. jun 2012 Martin Bager,
    jeg ville nu ikke kalde en fyr sej for det.

og ville ærligt have det noget anstrengt med det, hvis jeg gik ind i et forhold med en fyr, som tidligere havde været så lemfældig med hvem han valgte at dyrke sex med.

jeg er håbløst gammedags og nederen - jeg ved det godt. Men for mig er sex nu noget intimt, om man elsker hinanden eller ej, og at dyrke sex med hvem som helst, blot fordi det er weekend, er for min en indikation af at man har nogle indre dæmoner, som man nok hellere burde arbejde på..

• #49   30. jun 2012 Se på det på denne måde:

Har du en nøgle der kan låse mange forskellige låse op, er det en masterkey, den er fed at have.
    Har du en lås der kan låses op af mange forskellige nøgler, er det en billig lås, og så skal du ikke brokke dig over at dette bliver udnyttet.

• #50   30. jun 2012 Babooms Debat ( TJØRRING)

Det sagde jeg ikke noget om! smiley
    Men det kunne da være meget fedt, specielt hvis jeg så også måtte se filmen bagefter.

• #53   30. jun 2012 Vitos mor ! tror ikk du forstod mig
    jeg mener ikk fyre er seje bare fordi de har været sammen med mange piger. i min verden er det lige meget med om piger eller drenge har været sammen med mange det er jo op til en selv.

men fed holdning du har dig det er sejt nogle gør som du.

men pointen er forhelvede kan det ikk være lige meget. sex er sex og kærlighed er noget andet det er min holdning.

det er sku let at knalde en masse piger men på et tidspunkt bliver det sku for kedelig og der kan komme et tidspunkt hvor man kan føle sig lidt klam.

sex er meget beder når der også er kærlighed i det

• #54   30. jun 2012 Det der med at tøser kaldes for billige, ødelægger det hele for os drenge. Man kunne jo forestille sig, at en del piger skammer sig over at være billige, og at en del piger gerne vil undgå at blive kaldt billige, og derfor holder meget igen. Hvis vi nu lader være med at kalde tøserne for billige, tror jeg vi drenge får meget mere sex.

• #55   30. jun 2012 Martin,
    men du giver udtryk for et samfundsmæssigt problem, hvor en stor del af os unge, mener at det er normen for unge mænd at have sex med mange.

jeg vil sådan set ikke blande mig i om man har sex med 500 eller 2 forskellige i sit liv.
    Men jeg ser det bare ikke som noget positivt, hvis man er lidt flov over det.

Hvis man ikke står ved det, og ikke kan se sin partner i øjnene dagen efter. Har man behov for at snige sig ud (som det er mit indtryk folk ofte gør?) handler det nok i virkeligheden ikke om sex, men om noget som er svært for en, og måske et behov for bekræftelse?

Jeg synes at vores samfund er belvet alt for seksualiseret og det er en skam!

• #56   1. jul 2012 Nu er jeg en dreng, og tag lige forbehold for det i min holdning.

Fra mit synspunkt, virker det generelt som om piger ikke kan definere en dreng billig. Nu har jeg gået i byen et utal af gange, og er først nu begyndt at slappe lidt af, da jeg er ved et vendepunkt i mit liv. Fra den erfaring, har jeg oplevet gentagende gange, at visse piger selv søger til dem som har været sammen med et utal af tøser. Dette er sagen relevant, da det delvis bekræfter at piger ikke ser noget abnormt i at en dreng har været sammen med mange.

Min holdning til hvornår man kan kalde en pige billig, er når hun knalder til højre og venstre, fordi hun ikke ser noget problem i det. Og forstå mig ret, jeg siger ikke at et one-night-stand automatisk skubber en ind i båsen som billig. Et one-night-stand kan ligeså vel være fordi man virkelig trænger.

Men personligt sætter jeg mere pris på sex med en person man deler kærlighed med.
    Og apropos gå i et forhold med en som har været sammen med mange, ville jeg personligt aldrig gøre det. For mit vedkommende, betyder det at hun har været sammen med mange bare at hun ikke lægger noget i at have sex. Jeg ved godt det er generaliserende af HT, men som sagt er det bare min holdning.
    For mig er sex en bekræftelse på at modparten ser mere i dig, og vil mere med dig.

Kommentér på:
Hvornår er en pige 'billig'?

Annonce