2.004 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mærkelige opkald?? Mærkelige opkald??

Vi får ugentligt mærkelige opkald. Det er altid noget med at den ringer, og så siger vi self "hallo" osv.
Der bliver intet sagt, og pludselig efter 5 sek eller sådan noget kommer der en MEGA høj skrige lyd, også et "goodbye", med sådan en rigtig robot stemme som f.eks man får ved oplæsning på google smiley
- nogen der har prøvet det samme? smiley
- evt ved hvorfor? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelige opkald??
  • #1   2. jul 2012 jeg havde en der ringede med ukendt nummer på alle mulige tidspunkter kl 2 om natten kl 5 om morgen og det eneste man ku høre var en kat det miavede... og den ku blive ved i flere timer... så skiftede jeg nummer

• #2   2. jul 2012 Thagaard - Det lyder sgu mystisk smiley

• #3   2. jul 2012 Fuuucking mærkeligt!
    - og skide træls!
    Kan være alt fra klokken 05 om morgenen, til midt på dagen og til klokken 02 om natten -.-

• #4   2. jul 2012 Lad være med at besvar hemmelige opkald, så enkelt er det.
    Hvis folk vil en noget vigtigt, ringer de sgu nok ikke på hemmeligt.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #5   2. jul 2012 Politiet osv. ringer da med hemmeligt?
    Men jeg tager næsten aldrig hemmeligt. Kun hvis der bliver ringet 3 gange i træk smiley

• #6   3. jul 2012 Gør jeg heller ikke, men det er på hjemme telefon, uden nummer viser.. smiley

• #7   4. jul 2012 Nicolai, er det et trickspørgsmål? Alle dine udtalelser er spørgsmål? Dette er faktisk ikke et spørgsmål...?

On topic:
    Jeg tror du har set båndet fra The Ring og dør om et par dage.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #8   4. jul 2012 Tja Tjo?
    Altså jeg er blevet ringet op af politiet en del gange. Det har altid været fra hemmeligt nummer. Så man kan jo ikke som sådan lade være med at tage det? Men når folk bliver ved med at ringe med hemmeligt nummer, uden at ligge en besked eller give et nummer man kan ringe tilbage til. Så er det irriterende smiley

Kommentér på:
Mærkelige opkald??

Annonce