621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Til bodybuilderne på BB - Hjælp søges Til bodybuilderne på BB - Hjælp søges

Godaften/nat Baboom.
Jeg sidder her og overvejer at købe NO-XPLODE 1025G, samt Super Mass Gainer 5,44KG

Mit første spørgsmål til jer lyder således: Ville det være en fin kombination? - Jeg har også noget Bodylab kreatin herhjemme -
Ville det være dumt også at tage ved siden af?

Andet spørgsmål: Skal jeg tage andet udover weightgaineren, boostet og muligvis kreatinen?

Tredje spørgsmål: Har i nogle erfaringer med de forskellige produkter?

Tak på forhånd! - Mvh.

(link fjernet)
http://www.gymnordic.com/product/show/369-dymatize-super-mass-gainer-5-44kg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til bodybuilderne på BB - Hjælp søges
  • #1   5. jul 2012 1 råd.. læs, spis og træn, derefter kig på alt det der..

spg 1: ville sikkert være udemærket.. men ville det ikk være fint nok at bare at spise noget mad? smiley
    spg 2: det er dine penge din krop smiley kreatin er fin nok..
    3 spg: No eplode = spild af penge.. Supermass = jeg gainet da lidt men det er jo bare kcal som du kan få igennem kosten.. kreatin føler jeg har en virkning, men muligvis et placebo, men det er fint til mig, men mon ikk det virker bare lidt når det er det eneste dokumenteret kosttilskud der har en dicideret effekt på dig...

• #2   5. jul 2012 Inden jeg vil svare, så forklar mig lige hvorfor du vil tage bo xplode, og kreatin samtidig? Du aner jo åbenbart ikke hvad det er, hold fog nu bar til din protein, og træning til at starte med

• #3   5. jul 2012 Jesus Christ læs nu selv, så svært er det heller ikke?

• T.J V
    T.J V Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
    #4   5. jul 2012 Det okay og ha all de her ting som supplerende - MEN før du kan få noget brug af det her skal du ha lagt din kost morgen til aften og kun lade aftens maden variere i forskel..

Jeg bruger Myo - Blitz på de dage jeg total udbrændt, så tager jeg det lige 20 min inden træning så jeg lige får noget koffein/energi..

Omkring kreatin og protein, start kun på protein og få regnet ordentlig ud fra din kost og vægt hvor meget du mangler per dage, og del det så op i 2 scoop, og tag det ene scoop ved måltid hvor du ikk får noget protein i maden, og tag det sidste scoop LIGE efter træning! Og så hjem og spise kosten... Så får du max gain ud af dit protein..

Og hvis du så efter en kur med det, stadig føler du mangler energi/punch i selve dine muskler, altså det sidste powerpres, så sæt dig ind i en kreatin kur, og mix den oven i din proteinkur...

Tror det hva lidt og starte på.. :´) MEN tag nu og læg den kost rigtig, og træn træn træn HÅRDT.. Og får lagt dine kost og træing ind som en livsstil, for ellers mister du bare penge og alt det du har gainet..

Kommentér på:
Til bodybuilderne på BB - Hjælp søges

Annonce