{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyrkiet eksperterne.. Har du?
  • #4   5. jul 2012 Ok. Tusind tak for jeres svar. smiley

Er der nogle af jer der ved hvad der går ind under; Lokal Producerede drikkevare?

• #5   5. jul 2012 Jeg har haft en ekstrem dårlig oplevelse, med skimmelsvamp og ikke rengjort lejlighed. + det tog dem 2 dage at finde os et ok værelse.

• #6   5. jul 2012 Jeg har rejst med dem 6 gange.. 2 af gangene rejste vi uspesificeret, og den ene gang, kom vi på et lækkert 3' hotel, hvor alt bare var kanon, lå nærmest på stranden, og utrolig rent..
    Den anden gang kom vi på noget lort.. det lå faktisk ikke i alanya (som vi bestilte til) det lå lige udenfor, i en anden by. Da vi kom ind på værelset, lå der brugte kondomer, alt var beskidt, og det var klamt. Men vi kunne ikke få et andet hotel-.-

Ellers var de gange vi har bestilt til et bestemt mål været fine, dog var der engang, hvor der lå en mand og sov på det værelse vi fik nøgler til. Toilettet kunne ikke skylde ud, der var huller rundt om vinduer, så insekter og dyr kunne komme ind.. men det fik vi så opgraderet til et 4' for et ekstra beløb.....

men vi rejser med dem igen, men vi skal bare se nogle anmeldelser fra andre folk først...

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 95
    #8   5. jul 2012 Jeg har rejst med dem rigtig mange gange, og de fleste gange har alt været i orden. Jeg har dog også oplevet lidt bøvl med hotel værelser og en enkelt gang et helt hotel der ikke var åbnet, men vi blev heldigvis flyttet til et meget bedre.

Mille .
    Lokalproducerede drikkevare er selvfølgelig dem som er lavet i tyrkiet. Du spørger nok i forhold til all inclusive, som kun kan benyttes af disse. Det vil sige der ikke er fri bar i Barcardi og alle de kendte, men kun Tyrkiets egne drikke.

• #9   6. jul 2012 har rejst med dem 5 gange og har slet ikke nogle klager, der var guider på hotellet som var meget hjælpsomme osv. men man skal bare huske at man FÅR hvad man betaler for

tilgængæld har jeg rejst med spies et par gange og der har jeg været mindre tilfreds.

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #10   6. jul 2012 Har rejst med dem mere end 20 gange og har aldrig haft det mindste problem

• #11   6. jul 2012 gå på dr.dk
    og søg på det under kontant
    så skal du bare se løjer smiley

• #12   6. jul 2012 kenneth J

var det ikke tyrkiet ekspressen og ikke eksperten?

• #14   6. jul 2012 altså kan kun sige at de rejser jeg har været med dem til tyrkiet(5 gange) har været ganske udemærket.

men det kan jo godt være en anden historie hvis man skal til en af deres andre destinationer end tyrkiet kunne det se ud som.

• #15   6. jul 2012 har jeg også

ingen problemer der... smiley ganske tilfreds

Kommentér på:
Tyrkiet eksperterne.. Har du?

Annonce