{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

LOPPEMARKED I AALBORG D. 8/7 kl. 10 {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige sprede nyheden herinde, da jeg ved der er mange købere og sælgere i Aalborg omegn.

(Taget fra facebookgruppe)
Pernille Lepianka
Halløj Alle!
Nye regler og retningslinjer for markedet d 8.7:
Til fleres glæde opkræves ikke 50 kr for opstilling af bod, hvilket bevirker at alle må være flinke til at dele og reklamere for markederne! I må gerne dele gruppen, lave flyvers og hænge op/dele ud. Jo flere jo bedre:)
Regler for opstilling af bod:
ALLE som ønsker at opstille en GRATIS bod skal like denne Update således vi har et ca tal på boder.
ALLE som opstiller bod på markedet skal henvende sig til administrators bod og oplyse navn, mail, nummer således at alle boder hæfter for eventuelle ødelæggelser. Dette skal ske FØR opstilling af bod - jeg laver er skilt så i kan finde mig smiley såfremt der opleves snyd, opkræves der 50 kr for næste markede d 14.7.
Man er velkommen til at stå flere sammen men der må max opstilles 1 stativ og 1 bord/tæppe pr person eller evt 2 stativer og intet bord/tæppe.
Tag hensyn til hvor andre har opstillet deres boder så vi ikke ødelægger noget for hinanden smiley
Igen er det kun tilladt at opstille på fliser og asfalt så vi ikke skader græsset.
Markedet åbner kl 10 og slutter kl 16 ( med minder der er stort fremmøde) og alle kommer på det tidspunkt de lyster.
Alle rygere bør medbringe en form for askebæger og fjerne skodder mm efter markedet.
Flere efterlyste prøverum sidst, så se evt om i kan arrangere dette.
Mht salg af eget design skal der muligvis søges tilladelse hos kommunen og mht salg af madvarer skal fødevarer kontrol kontaktes, hvilket alle selv sørger for da arrangementet er gratis.
Husk at man selv hæfter for evt. bøde.
Vi optegner heller ikke bodepladser som ellers planlagt, da der ikke er indsamlet penge til optegning og afvaskning af dette.
Igen bedes alle rydde pænt op efter sig, som i var så gode til sidst.

Husk kontanter og inviter en masse købere!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOPPEMARKED I AALBORG D. 8/7 kl. 10
Kommentér på:
LOPPEMARKED I AALBORG D. 8/7 kl. 10

Annonce