1.739 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
tattoo værd at vide om tattoo,s tattoo værd at vide om tattoo,s
hej har lige købt en masse tattoo grej. sammen med en kammerat.
har øvet en del men der er stadig mange ting jeg ikke kan finde ud af med nåle og tubs. hvad er de forskelige til og vilken tubs hvordan det passer sammen.
DETER KUN TIL BRUG PÅ MIG OG MIN VEN.
GIDER IKKE HØRE PÅ ALT MULIGT LORT OM VI ALDRIG KOMMER TIL DET OG DET BLIVER LORT BENET RYGER AF ELLER HVAD I NU KOMMER MED.
HELLER LIDT HJÆLP MANGE TAK
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 228
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
Hvis jeg var dig, ville jeg finde et tatto-forum med erfarne folk, som kan guide dig igennem. Man skal jo helst få det bedste ud af det første gang
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 65
sep 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 65
sep 2011
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 335
Det kan aldrig skade at spørge
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
De 2-3000 kan være givet ufatteligt godt ud. Og vil let kunne tjenes ind igen når det viser sig at kammeraten ikke skal have amputeret benet alligevel
sep 2011
sad lige og kigget på maskiner og strømforsynger hvad kan i anbefale
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
Søg efter en autoklave, de er temmelig dyre men, den eneste måde at rengøre ordentligt på !!
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 106
Mit råd er køb et billigt sæt på ebay der koster et kit typisk 300kr og så er det magen til det du køber her i dk til 2000kr.
Det billige sæt stiller dig en udfordring da det virkeligt er noget bras så du lær at indstille din maskiner og lær at arbejde med sløve nåle.
Du smider dit øveskind væk og køber nogle grapefrugter og begynder at tusse dem med lige streger cirkler og blokbugstaver og senere begynder du med texter og motiver.
Når du så har rigtig styr på det køber du en friskslagtet steg luner den op på 35 til 40 grader og tusser de motiver du mener du er stærkest i.
På stegen opdager du at dit udstyr virkelig får problemer og derfor er det tid til at du ofre mellem 1500 og 4000 på en ordentlig maskine den kan trække læsset og giver ikke op som de billige maskiner, den køre hurtigere og mere sikkert.
det næste du opgradere er dine nåle og så køber du en sort kvalitetsfarve for så får du rigtige gode resultater.
Strømforsyningen er ok men holder ikke i længden da den ikke er bygget til flere timers brug men den holder nok til en time eller to af gangen.
Når du er tilfreds begynder du at tegne hver dag med en blyant spendt fast i maskinen indtil du kan tegne noget som ser ordentligt ud.
Nu er du fremme ved din første tus som skal være noget nemt og småt som kan rettes af en pro hvis det ikke bliver ok.
Inden du tusser et menneske sørger du for at købe nye nåle og engangs tuber ny vaseline og alt det andet du skal bruge, du spritter alt af rengør alt hvad du kan så hygiejnen er i top for de fleste skader er opstået af urene ting som kommer i såret og resten er fordi folk ikke bruger en godkendt farve.
En vigtig ting er at du aldrig skal spare på tingene og aldrig genbruge noget eller købe brugt.
Husk alt skal være nyt rent og ingen genbrug, der findes 3 sygdomme som ikke kan autoclaves væk så hold dig til engangs udstyr og brug rigeligt sprit og vitawrap folie til indpakning af alt som kan komme i nærheden af dit arbejde.
Husk en hygiejnefejl kan være skyld i infektion stafalikokker eller en sygdom og det vil du ikke udsætte din ven for.
Hvis der er mere er du velkommen til at kontakte mig og spørge.
feb 2013
Følger: 1 Svar: 1
hvor har du fundet det læse matriale du skriver om
tattoo værd at vide om tattoo,s