733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kost i vægt tab Kost i vægt tab

Hej baboom

Da jeg ikke rigtigt har forstand på sund kost rigtigt
men jeg er træning i fitness 4 gange i ugen som jeg kalder fedt forbrænding som både løbet og opbygger stille rolig muskler
men nu kommer spørgsmålet
hvorfor går jeg ned i vægt og næste gang jeg er i fitness igen vejer jeg mere igen er ved at være træt af det og ved ikke om det er pga af min kost spiser både rygbrød et stykke kød til aften mad men det bliver sku ved med at stige og ned

Håber lidt seriøst svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kost i vægt tab
  • #1   12. jul 2012 Er du i tvivl om din kost, så prøv at tælle kalorier smiley Det er simpel regning, og meget nemt smiley Du skal osse regne med at når du træner, ophober du væske i kroppen, og kan faktisk først se din reelle vægt 1-2 dage senere smiley

Mit ordsprog er: Ingen mad er usund i den rigtig mængde smiley

• #2   12. jul 2012 btw. har selv tabt 40kg nu smiley

• #3   12. jul 2012 Jeg vil også foreslå at tælle kalorier.
    Hvis du har en smartphone kan du hente en App til det, hvilket gør det utroligt nemt.

Angående træning skal du huske at muskler jo vejer mere end fedt, eventuelt derfor du ikke taber dig kilomæssigt smiley

• #4   12. jul 2012 Jeg fatter ikk en skid af hvad du skriver :S
    Kan slet ikk forstå spørgsmålet.. Det er ligesom om der mangler nogle kommaer osv..

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #5   12. jul 2012 Det er sikkert fordi du vejer dig på forskellige tidspunkter. Prøv og nøjes med at veje dig 1 gang om ugen om morgenen efter du har tisset af, så vil du sikkert opleve at vægten går ned.
    Spis fedtfattig og gerne 6 små måltider om dagen, det sætter gang i forbrændingen
    Husk så, ikke for meget frugt på grund af frugtsukkeret

Kommentér på:
Kost i vægt tab

Annonce