523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kasper B
Kasper B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Hjælp til i kampen mod kræft! Hjælp til i kampen mod kræft!

Hej BaBoom,

Jeg har sat mig for at prøve at slå verdensrekorden for hurtigste tid rundt om Australien, på cykel.

Som det ser ud nu, så er det australieren David Ally der er indehaver af rekorden som lyder på 37 dage, 20 timer og 45 minutter.

Ruten er 14.250km – det giver et gennemsnit på lige under 400km hver eneste dag 37 dage i træk... på cykel.

Jeg laver ikke kun dette projekt for sjov og verdensrekords gejl, men endnu mere fordi jeg ønsker at samle penge ind til Kræftens Bekæmpelse.
Jeg har tidligere cyklet både Europa Rundt og USA på tværs, for at samle penge ind

Jeg har altid haft kræftsygdommen tæt inde på livet, da en meget stor del af min nærmeste familie kæmper dagligt med sygdommen. Hele cykel konceptet startede da min mormor døde af kræft. Hun havde altid fortalt om at hun glædede sig til at jeg skulle være garder-soldat, og at hun skulle have et stort billede af mig og min bjørneskindshue i hendes stue. Jeg har desværre astma og kan derfor ikke komme i militæret. Da hun døde, så var det min måde at ”ære” hende – jeg cyklede Europa Rundt for at gøre hende stolt, for at give hende et smil på læben ”deroppe i himlen”.

For at hele dette projekt kan realiseres, så kræver det hjælp udefra - og her kommer I ind i billedet. For at gøre dette projekt interessant for sponsorer, medier o.l. så kræver det omtale og at der er viden i befolkningen om at dette projekt eksisterer. Derfor vil det hjælpe os rigtig meget i kampen for sponsorer, hvis I ville delle dette opslag med familie/venner/kollegaer og gad bruge 30 sekunder på at trykke "Like" på vores Facebookside og herefter "Del" med dine venner.

Det vil betyde at vi får spredt ordet, øget muligheden for at nå indsamlingsmålet samt øge muligheden for at finde de sponsorer der skal til for at projektet kan realiseres.

Har I nogle spørgsmål til projektet e.l. så fyr endelig løs :).

Kasper Thornton
CancerCycling
http://www.fb.com/CancerCycling (FB-side)
http://www.CancerCycling.com (Vores hjemmeside)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til i kampen mod kræft!
  • #1   18. jul 2012 Syntes godt om!!!

• #3   18. jul 2012 Nice. Er det ikke svært at cykle så langt når man har astma egentlig?

• Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    nov 2009

#4   18. jul 2012 @Legenden / Camilla Tilla

Tak for støtten - det betyder virkelig meget for os :).

@Dalle.

Det er ikke nemt, heldigvis er jeg ikke så hårdt ramt af det længere - det er mere gået over i anstrengelses astma, så når jeg træder til over længere tid, så kommer det også skal der bruges lidt medicin :).

• #5   18. jul 2012 Fed oplevelse og afprøvning af egne grænser under dække af velgørenhed? smiley Hvorfor ikke bare søge sponsorer? Det andet er da semiklamt, men bare min mening.

• #6   18. jul 2012 Dr Perle
    Nu var der trods alt ingen der bad om din mening.

• #7   18. jul 2012 Har liket! smiley fedt initiativ.

• Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    nov 2009

#9   18. jul 2012 @Dr Perle,

Det er fair at have en skarp holdning, og bliver tit mødt af dit spørgsmål. Jeg gør det fordi at jeg desværre ikke selv har råd til at lave en stor donation til KB - det jeg kan gøre er at stille min krop til rådighed for at gøre opmærksom på sygdommen og Kræftens Bekæmpelse.

Du kan evt høre mere om mine grunde i dette interview fra TV2
    http://www.youtube.com/watch?v=Hza9dBmdMX4

@Resten
    Tak for støtten - det gør mig virkelig glad at læse! smiley

• #10   18. jul 2012 Selvfølgelig !! Har synes godt om !

• Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    nov 2009

#11   18. jul 2012 @Laust A

Sådan - tak for støtten smiley

• Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    nov 2009

#13   24. jul 2012 @Mikkel Hansen

Tak for dit rosende ord :). Det er en rigtig lang tur og rigtig mange timer hver dag på cyklen - det bliver en udfordring, men jeg føler mig overbevist om at det hele nok skal lykkes! smiley

Kommentér på:
Hjælp til i kampen mod kræft!

Annonce