At skrive en regning {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens
Hvad kræver det at skrive en regning ?
Jeg ved du må ha omsætning på op til 50.000,- om året uden brug af revisor, advokater osv, og ikke behøver CVRnummer
Landet ligger sådan at jeg hjalp en ekskærestes rigtig gode veninde med noget arbejde og nu er hun den sygeste bitch.. så hun skrev sin adresse og at jeg bare kunne dukke op hvis jeg turde osv osv..
Bliver jeg straffet for noget, så ryger arbejdet desværre.. men så tænkte jeg "HA! jeg sender sgu da bare møgsoen en regning på arbejdet istedet" så kan hun jo ikke gøre noget.. der var ikke snak om det hverken skulle være sort eller hvidt arbejde, dvs der står ikke nogen steder hverken sms, facebook eller lign hvad det drejer sig om, så uanset hvad, kan de ikke tage mig for det..
Og ja, så skal skattefar ha oplyst hvad det drejer sig om, men hellere dét, end slet ikke få noget..
Så tænker lidt der måske er en venlig sjæl der lige kunne lære mig lidt om det
Bare en langt ude ide, og slet ikke sikkert det bliver til noget, men ku være fedt lige jorde hende på den måde nu når hun regner med jeg kommer og tager livet af hende..
Mvh
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Emner: 299 Svar: 2.844
aug 2010
apr 2007
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 208
apr 2007
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 208
apr 2007
Det sidste jeg hørte var lidt ala "skifter nummer nu, ha et godt liv"
og fik en adresse.. dvs pånær etage og side, men det burde ikke være så svært medmindre der er falsk selvfølgelig.. hun har nemlig flyttet to gange efter..
Og har efterfølgende fået afvide hun fucker alle venner og veninder op ang låne penge og så glemme betalingen.. men syntes sgu ikke hun skal slippe for det her altså
aug 2010
Nu er selv tilhænger af at man godt kan gøre ting for princippet alene, men hvis det ikke er alverden så er det nummere at bare skære hende fra. Specielt hvis hun alligevel fucker alle hendes venner, så er det jo hende der ender med at stå tilbage med intet. Du har trods alt kun mistet lidt penge.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 68 Svar: 668
Hvis det er 500 kr. er det sgu spildt arbejde du vil til at gøre, men er det derimod 10.000 forstår jeg dig godt
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.328
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Hvis ja, så må du jo lave et personligt søgsmål på hende? Men det kræver beviser! Men hvis det er af princip og du har noget optaget/på skrift/screenshots eller lignende.
At skrive en regning