831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Gode råd, hjælp! Gode råd, hjælp!

Hej Baboom (:

Her efter sommerferien, vil jeg til at tabe mig, jeg vil tabe omkring de 10 kg.
Jeg vil gerne have nogle gode råd og vejledning.
Er der nogle der har en god plan at gå efter?
Det skal være en plan hvor jeg ikke skal bruge for meget tid i køknet, eller dyrke overdrevet motion.
Jeg cykler ca 12 km om dagen da jeg cykler på arbejde.
Jeg vil også gerne høre fra dem som har prøvet nogle slange piller der virker.

JEG ØNSKER KUN AT HØRE SERIØSE SVAR!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd, hjælp!
  • #1   22. jul 2012 12 km tager dig vel omkring 20 min du skal op og cykle mindst 30. 40 min da man ikke forbrænder fedt de første 20 min. og så skal du bare lige i kalorie underskud så taber man sig, undgå smør, hvidt brød kartofler osv. jeg har selv tabt mig 20 kg siden sidste sommer bare med lidt fornuftig spisning og en smule motion

• #2   22. jul 2012 Tak for dit svar (:
    Okay, Har du været stor?

• #3   22. jul 2012 jeg har været lidt af en bamse jo:) spis et stort sundt måltid om morgenen, og så gør måltiderne mindre resten af dagen undgå at snacke om aften, det er faktisk ikke så kompliceret bare man tænker sig lidt om,:)

• #4   22. jul 2012 Ja det tænkte jeg nok for det er sku svært at tabe sig 20 kg på et år hvis man ikke er lidt af en bamse.
    Ja du får det sku til at lyde så let, men det er det ikke smiley

• #5   22. jul 2012 jeg synes ikke det var så svært igen, man tager en beslutning og holder ved det har været nemt for mig:)

• #6   22. jul 2012 Okay (:
    Jeg tager sku hatten af for en som dig, jeg syntes det er utrolig flot at man kan sige til sig selv man vil tabe sig, og så man taber sig så menge kg, det er rigtig flot! (:

• #7   22. jul 2012 takker, men det kan også sagtens jeg synes virkeligt ikke jeg har lidt det store savn,man vænner sig hurtigt til ikke at spise smør på brødet osv. og motion skal også være sjovt vælg noget som du kan lide bare man bevæger sig 30-40 min 3 gange om ugen det nok, og så droppe junkfood:)

• #8   22. jul 2012 kan du sku der stå

• #9   22. jul 2012 her http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=34123

• #10   22. jul 2012 Okay (:
    Tak for det gode svar.

• #11   22. jul 2012 Det er bare nemmest at gå efter kg men du har nok ret, at man nok skal tag efter mål i stedet for at gå efter kg.
    Men jeg Vejer 63-65 kg lige pt, vil rigtig gerne ned på 55 kg, det syntes jeg heller ikke der lyder overdrevet.
    Jeg er 161 høj og vil ned på 55 kg det lyder da meget rimelig, syntes jeg (:

• #12   22. jul 2012 ja det med kg skal du tage relativt, du skal gøre det indtil du synes din krop er pæn, jeg tabte mig godtnok 20 kg fra 100 til 80 men efter jeg begyndte at træne for et halvt år siden er jeg kommet op på snart 90kg uden at jeg er blevet tykkere

• #13   22. jul 2012 jeg er 189høj

• #14   22. jul 2012 Ja okay det kan jeg godt se (:

• #15   22. jul 2012 Jeg vil stadig gerne høre fra dem der har en godt kostplan, og nogle slankepiller der virker (:

• #16   22. jul 2012 Maximus P - Hvor har du det gylle fra at 12km om dagen på cyklen ikke hjælper? Har selv været buttet da jeg gik i folkeskolen, og jeg cyklede til og fra skole hver dag i 1½år og det resulterede i jeg blev slank.

• #17   22. jul 2012 fordi det er et videnskabeligt bevist faktum at man først forbrænder fedt efter at kroppen har været aktiv i 20 min med puls omkring 120bps , 12km tager ikke over 20 min at cykle

Kommentér på:
Gode råd, hjælp!

Annonce