Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kost vejledning, hjælp!
  • #1   23. jul 2012 Jeg synes at en kalorietæller er god. Så sørger du for du forbrænder mere end du indtager og på den måde taber man sig. Nem at bruge og kan hentes direkte ned på telefonen smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #2   23. jul 2012 Nadia L: Dit vigtigste våben ved en slankekur er... Sund fornuft.
    Spis masser af grønt, lavt fedt % af kød og kylling. Undgå ris og pasta - faktisk alt hvede efter min mening. Drik 3 liter vand om dagen.

Men som sagt.. sund fornuft. Du kan sagtens nyde en stor fed klam pizza med vennerne en dag skulle du ha lyst. Du ved godt selv hvad der er rigtigt og forkert at spise. Tager de sodavand til maden? Ta vand.

Good luck smiley

• #3   23. jul 2012 Tatjana R
    Hvordan henter jeg det, er virkelig ikke god til sådan noget mobil og computer noget /:

• #4   23. jul 2012 Tak for de gode svar (:

• #5   23. jul 2012 spis mindre.

• #6   23. jul 2012 Det er sødt af jer at komme med gode ider, men det jeg mangler en nogle kost planer, jeg kan gå efter (:

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#7   23. jul 2012 Nadia L: Hvor mange penge har du at gøre godt med? +40kr om dagen og jeg kan garantere dig for vægttab.

• #8   23. jul 2012 Hent appen på mobilen som hedder shapeup smiley Den er kanon god til at tælle kcal, og meget meget nem smiley
    Og så dyrk en masse motion smiley

• #9   23. jul 2012 prøv at google 1500 kcal kostplan ? Så spiser du efter den, ser om du taber dig og justere ind derefter.

• #10   23. jul 2012 Nadia
    Hvad skal du bruge en kostplan til? Du ved jo vel godt selv hvad der er sundt a spise og hvad der ik er sundt? smiley
    Princippet i vægttab er bare a forbrænde flere kcal end du indtager, og derfor er den app jeg skriver op over, super god smiley

• #11   23. jul 2012 AssJack
    1500 kcal? Det er da ret mange kcal hvis man skal tabe sig :S
    Her må der max intages 1200 smiley

• #12   23. jul 2012 Ja nok også derfor jeg skriver hun skal justere derfra. Jeg aner jo intet om hende når hun ikke engang gider skrive noget info om sig selv.

Vejer hun 80kg og er 160 burde hun godt kunne tabe sig på 1500kcal.

• #13   23. jul 2012 Jeg vejer 65 kg og jeg er 161 høj (:

• #14   23. jul 2012 Tak for nogle gode svar (:

• #15   23. jul 2012 Bruger osse shape up smiley Den har hjulpet mig med de sidste 20kg, af mit 40kg's vægttab smiley

Når først du har brugt den i en periode, vænner du dig faktisk helt automatisk til hvad og hvor meget du må spise smiley

• #16   23. jul 2012 Lillemy
    Okay, jamen den vil jeg da prøve så (:
    Hvor meget motion har du så dyrket med siden af?

• #17   23. jul 2012 Ofre pengene og find en god diatist, så føles det ikke som en kur idet hun sammensætter en kostplan du skal følge med de ting du godt kan li / sunde ting osv...

Har selv lige smidt 20kg på ca. 14uger

Kan kun anbefales smiley

Mensel

• #18   23. jul 2012 Har været lidt forskelligt smiley I perioder ikke så meget, og i andre perioder en del... Men ca. 5km løb hver-hveranden dag smiley Og ellers en sulens masse gåture, og ridning smiley

• #19   23. jul 2012 du kan jo ikk bare gå på google og finde en kostplan som ligger til dig, det er helt individuelt hvad en person skal have af kcal osv.. så du er nød til selv og gøre noget for det. finde dit ligevægtsindtag udregn dit baselstofskifte og lig dig derefter ca 500 kcal i underskud med noget motion...

derudover så drop de piller, der findes ikk nogen mirakel måde at tabe sig på, det hedder bare en sund og fornuftig kost med motion..

god tur smiley og held og lykke smiley

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #20   23. jul 2012 Spis 6 små måltider om dagen, det sætter gang i forbrændingen.
    Anskaf dig en motionscykel og stil den så du også kan se film/tv
    Sådan tabte jeg 14 kg på 6 måneder.
    Husk kosten skal være fedtfattig og fiberrig
    Der er ingen piller der kan gøre arbejdet, så snart du stopper tager du på igen, alli pillen og de andre virker ved ar sætte afføringen i gang og mange får ufrivillig afføring af dem

• #21   23. jul 2012 Mensel
    Hvad koster det par måned?
    Og hvordan forgår det?

• #22   23. jul 2012 Tak for de mange og gode svar (:
    Det er altid godt med en god opbakning.

• #24   23. jul 2012 Chris - det var da noget lort at lukke ud smiley

• #25   23. jul 2012 Er selv igang med en omlægning og for at være helt ærlig kræver det ikke det store.
    7000 kalorier underskud på en uge giver et tab på 1 kg fedt. Så 1000 kalorier i underskud om dagen. Og det er absolut ikke svært, skal bare indtage omkring de 2000-2200 og så forbrænde de 1000, som tager en times tid.
    En Pizza (1800-2000 kal) frister ikke så meget mere, når jeg ved jeg skal cykle med ca. 25 km/t i 2 timer for at den er forbrændt.

• #26   23. jul 2012 Føj for fanden, jeg tør ikke tænke på alle de pizza slize jeg har spist efter en by tur, haha! føj for den da.
    Du får det til at lyde så nemt, det tror jeg nu ikke på den er (:

Men tak for det gode svar smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#27   23. jul 2012 Er det så nu jeg skal sige jeg lige har spist 1 kebab pizza med ekstra ost? 1 stor pommes med pomfrit dressing OG drukket 1½ coca cola.. til MORGEN MAD ?! smiley

Det er så også det eneste mad jeg får i løbet af idag hehe. Hvad er det? + / - 2500 kalorier for idag, og jeg har intet lavet. Tager jeg på? NEJ.

+ det har også meget at sige hvordan din krop arbejder og fungerer og hvad du laver i løbet af de næste par dage.

• #28   23. jul 2012 Morten p
    Hold da op, bare man bare kunne spise det man ville og ikke tage på af det, snyd snyd!

Men det vildt at tænke på hvor mange kalorier du lige har spist på en dag /:

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #29   23. jul 2012 Alm sund fornuft, skær ned på fedt og kulhydrater samt mange små måltider, det holder forbrændingen i gang
    Desuden en tur på motionscykelen samtidig med du ser dine ynglingsprogrammer., jeg cykler mens jeg ser NCIS og Bones, og er nu oppe på 15-20 km om dagen 6 dage om ugen

Kommentér på:
Kost vejledning, hjælp!

Annonce