{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye Baboom!
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #1   1. aug 2012 Nej hvor er det dog klamt det nye design her.. Hvorfor fanden lave om på noget som i forvejen var pisse godt? Suk !

• #2   1. aug 2012 Så kan en side vidst heller ikke blive mere uoverskuelig..

• #3   1. aug 2012 Morten: uhhhh det er svært at vænne sig til forandringer, hva? fssst!

• #4   1. aug 2012 R.I.P Baboom! Troede ikke det skulle ske for dig så hurtigt smiley

• #7   1. aug 2012 Endnu engang .. hvor er forbedringerne af handels delen herpå for at forhindre snyd ?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #8   1. aug 2012 gas *: Find en stige og et reb tak

• #9   1. aug 2012 Man skal bare vænne sig til det! Jeg har vænnet mig til det på Hundegalleri og nu syntes jeg det er meget bedere end det gamle.

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #11   1. aug 2012 Som sagt, så skriv hvad der kunne gøres bedre, istedet for at skrive at det er dårligt.. på den måde finder vi jo ikke ud af hvad der kunne gøres bedre.. smiley

• #15   1. aug 2012 Hvad søren, kunne baboom virkelig slippe 90'er designet? Endelig!

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101932 Emner: 36 Svar: 74
    #16   1. aug 2012 Chris: Tak for dine forslag - dem tager vi med videre smiley Når du skriver "Klamme-mennesker"-filter, så går jeg ud fra, at du mener en form for "Skjul"-funktion? smiley

Hvis I skulle opleve at blive snydt på siden, så skriv til kontakt på www.baboom.dk/faq. Så hjælper vi i første omgang med at kontakte brugeren, og hvis der ikke kommer løsning på sagen, så inaktiverer vi brugeren.

Vi kan ikke videregive de oplysninger om brugere til private, men hvis I melder sagen til politiet, kan de udleveres hertil.

Vi håber at I med tiden vil vænne Jer til det nye design, når I har klikket lidt rundt - men vi modtager gerne konstruktiv kritik, så hvis I kan sætte lidt flere ord på, hvad det er der er forvirrende og uoverskueligt, så kan vi tage det med videre, og se om vi kan gøre noget bedre.

Mvh. Rikke/Baboom smiley

• #17   1. aug 2012 Jeg er meget positivt overrasket, syntes det er utrolig let at navigere rundt i, samt jeg kan slet ik forstå hvorfor folk syntes det virker uoverskueligt, jeg har knap været på en halv time, og ikke stødt på noget endnu jeg ikke kunne finde herinde...

• #19   1. aug 2012 Jeg synstes det fedt smiley

elsker forandringer hehe

• #20   1. aug 2012 Jeg står stadig fast i at det går for hurtigt, .. jeg synes ikke om systemet, men med tiden, kommer det nok, og når alle endelig har vænnet sig BABOOM, så er det lavet om til noget nyt igen,

• #21   1. aug 2012 .. Men Ja, Cpr Validering, til handels delen, måske noget paypal mulighed, den er jo også moderne, lave annoncerne så de kan oprettes med Bud modtages, og hvis sælgeren ikke ønsker bud skal dette respekteres, og det skal være muligt og få spammere blokeret fra den enkelte annonce, ikke alle men bare den ene han irritere,

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#22   1. aug 2012 Julie P: "Demensbjælken" er fjernet fra forumdelen, så den ikke kommer frem, når man svarer på indlæg smiley

Daniel P: Tak for dine input - dem tager vi med videre smiley

Mvh. Rikke/Baboom

• #23   1. aug 2012 Julie P - Hvad er demensbjælken? smiley

Jeg synes det nye layout er meget bedre end det gamle, som bare var håbløst umoderne at se på.
    Dog synes jeg, som flere andre, at man godt kunne højne sikkerheden med handelsdelen. smiley

• #24   1. aug 2012 demensbjælken er vidst en gul bjælke der kom op i toppen af siden, når man havde sendt et indlæg afsted, i forum. Det var inde på HundeGalleri, og var super irriterende smiley

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#25   1. aug 2012 Jonas C: Det er simpelthen fordi Baboom blev oploadet i allernyeste version. Og i løbet af dagen vil det også være fikset på de øvrige gallerier smiley

Mvh. Rikke/Baboom

• #26   1. aug 2012 Okay, den har jeg bare aldrig bemærket, hverken her eller på Bilgalleri smiley

• #27   1. aug 2012 hej Rikke/baboom

i det gamle forum kunne man skrive navnet paa en anden bruger, og saa dukkede (normaltvis) tidligere forums op som vedkommende havde deltaget i... synes ikke det virker nu...

og har ikke gennemtjekken siden endnu, men har man mulighed for at foelge andre brugere?

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#28   1. aug 2012 Darkwing Duck: Når man søger i fritekst i forum, så søger systemet kun på overskrift og tekst i indlægget, så det er givetvis derfor, du får et anderledes resultat end tidligere.

Hvis du vil se en brugers indlæg, så skal du gå til vedkommendes profil, hvor du se alle oprettede forumindlæg smiley

Man kan ikke følge andre brugere - men du kan vælge at se dine venners statusopdateringer på "Min konto", og så kan du selvfølgelig oprette abonnement på forumindlæg, gallerier etc. som man altid har kunne.

Mvh. Rikke/Baboom

• #29   1. aug 2012 - kunne man ikke tilfoeje saa man kunne lave en krydsreffererende soegning?

- og kunne man overveje en subscribe funktion?

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#30   1. aug 2012 Darkwing Duck: Vi tager dine forslag med videre smiley

• #31   1. aug 2012 har lige et forslag mere!

det har vaeret oppe foer - der er nogle der oftere er i kampulage med Hjaelpe admins end andre ... det er ikke pointen men starten:

jeg mener at det ville vaere mere demokratisk at i tilfaelde hvor en bruger bliver slettet boer der vaere 2 HAere til at godkende beslutningen, saa stiger trovaerdigheden og man risikerer ikke at en hjaelpe admin handler irrationelt fordi vedkommende er i daarligt humoer (eller bare er teenager tosset)

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#32   1. aug 2012 Darkwing Duck: Det input tager vi også med videre smiley Jeg vil lige tilføje, at hvis man bliver inaktiveret fra siden, og mener at der er tale om en fejl eller forkert beslutning, så er man meget vilkommen til at skrive til os via "Kontakt" ( www.baboom.dk/faq ) , så kigger vi nærmere på sagen.

Mvh. Rikke/Baboom

• #33   1. aug 2012 - det kan vaere i har forbedret jer saa, for kundeservice lige paa det omraade har lagget paent meget ^^ men dejligt at hoere smiley

• #34   1. aug 2012 Nu vi er ved forslagene, kunne i måske droppe holdningen om at i ikke er en handelsside og bare erkende at baboom rent faktisk er en handelsside, og begynde at påtage det ansvar der kommer når man tilbyder en tjeneste som i har gjort med baboom.

Her tænker jeg på når folk bliver snydt, fordi der ingen sikkerhed er herinde overhovedet!

• #35   1. aug 2012 BaBoom.dk
    Det er udemærket med et nyt design.. Men jeg synes det er lidt besynderligt at i ikke har valgt et design der passer bedre til widescreen skærme eftersom nok 98% af alle mennesker idag har det.. Gør dog brug af de kæmpe store grå bjælker vi har på hver side af selve hjemmesiden .. De kan måske bruges til at vise hændelser osv ?

• * Fjordside *

#36   1. aug 2012 Darkwing Duck . - Det skal lige siges at hvis der er en bruger der er blevet slettet her inde fra, så er vi nogle stykker der tager beslutningen og ikke kun en, der er bare én person som skal være "lorten" og sende brevet ud.. smiley

• #37   1. aug 2012 Jeg vil vove at påstå at en simpel ting som CPR validering herinde, vil gøre svindel noget sværere i fremtiden. Måske Bazoom skulle tage et kig på den del.

• #39   1. aug 2012 Fjordside...

saa det du siger er at du ikke alene kan slette min bruger?

- for det tror jeg godt du kan

• #40   1. aug 2012 - maaske skulle bazoom ogsaa overveje hvorfor de ligger saa langt nede paa
    trustpilot smiley - og hvordan man kan vende det....

• #41   1. aug 2012 Darkwing Duck .

"saa det du siger er at du ikke alene kan slette min bruger?

- for det tror jeg godt du kan"

Både ja og nej for det kræver et antal udstemmer før en bruger kan udelukkes.

• #42   1. aug 2012 nu har jeg haft mine snakke med dig bartok smiley

- saa det du siger er at hvis jeg, kamp sviner dig til nu her i forum og evt. udhaenger dig med navn og adresse (og ikke faar nogen udstemmer) - saa kan du ikke slette mig?

hvis du skriver at du kan, saa loeg du i sidste indlaeg smiley

• #44   1. aug 2012 Kunne være fedt hvis man kunne se hvem som havde trykket "Jeg er enig" smiley

• #45   1. aug 2012 krelle 1991

taenkte praecis det samme ^^

• #46   1. aug 2012 Enig.

• #47   1. aug 2012 chat funktion istedet for besked mellem brugere ku ogsaa vaere rart

• #48   1. aug 2012 fuck dis shit

• #50   1. aug 2012 Er jo bare en anden udgave af facebook

• #51   1. aug 2012 Kiksen - og alligevel så langt fra :))

• * Fjordside *

#52   1. aug 2012 Darkwing Duck - nej jeg kan ikke gå ind og slette dig, bare fordi jeg sys at du er træls.. smiley

Det skal vi være enige om.. smiley

• #53   1. aug 2012

Darkwing Duck .
    i dag kl.17:05

nu har jeg haft mine snakke med dig bartok

- saa det du siger er at hvis jeg, kamp sviner dig til nu her i forum og evt. udhaenger dig med navn og adresse (og ikke faar nogen udstemmer) - saa kan du ikke slette mig?

hvis du skriver at du kan, saa loeg du i sidste indlaeg

Det er korrekt jeg ville ikke kunne slette dig da det jo som tidligere nævnt kræver et antal udestemmer.
    Men jeg vil selvfølgelig kunne slette evt. indlæg der bryder regler samt tildele dig advarsel og om nødvendigt midlertidigt lukke din konto "fryse dig"

• #54   1. aug 2012 Notifikationerne i toppen, er det meningen de ikke skal køre i real time? For det kunne være lækkert hvis de gjorde.

• #55   17. aug 2012 Bumper lige.

Kan man evt. sætte tidsbegrænsning på hvornår du må slette dit eget emne?

Det er så plat når folk starter en debat, og regner med alle holder med trådstarter, men fordi folk argumenterer imod trådstarters holdning, sletter trådstarter tråden.

• #56   17. aug 2012 Det samme med indstemmer. Hvorfor skal brugerne bestemme hvem der må komme ind med en fotoprofil? Som om Baboom er en lille elitær klub der er for lækker til at være til.

Lad dog folk lave en fotoprofil hvis de vil.

• #57   17. aug 2012 Babooms Debat ( TJØRRING) -

Nu er det jo bestemt heller ikke alle der bliver smidt for porten trods modtaget udstemmer, langt de fleste vil få en advarsel og evt. en frysning af deres konto 1-5 dage.

• #58   17. aug 2012 Babooms Debat ( TJØRRING) -

Vi sidder jo og vurderer om der er hold i de udstemmer hver gang en bruger har modtaget det antal som gør at de står til udsmidning, det betydet jo også at der skal være hold i de stemmer der ligger er der ikke det vil udstemmerne blive annulleret.

• #59   17. aug 2012 Hvis du er en pige i badetøj uden tekst, kommer man ind på minutter hvis man ser godt ud. Nøjagtig som Tjørring siger.

Er man en fyr med fornuftige billeder, en masse tekst og god indstilling kan man vente dage, nogle gange uger.

Typisk at teenagere er så forudsigelige.

Kommentér på:
Velkommen til det nye Baboom!

Annonce