Unge søges til landkollektiv! :) {{forumTopicSubject}}
Hej folk
Jeg er blevet træt af byen og alt dens pladsmangel og bilos og gråhed og vil flytte på landet, eller dvs. til et naturskønt område med længere mellem naboerne og plads til sig selv og sin hund (får en hvalp om ca. 3 måneder, en borzoi, russisk mynde <3). Men har ingen intentioner om at opgive det sociale liv af den grund. Min plan er at være 3-7 stykker, dejlige mennesker, med en husleje på omkring de 2000 (SU-venlig). Og ja nu sagde jeg SU, og flytte på landet; min plan er at tage hf enten i klasse eller på enkeltfag, så det skal også være et sted med ikke aaaalt for langt på cykel til en by med hf-muligheder. Jeg kan godt betale indskuddet
Lidt om mig: jeg er en pige på 18 år, der sidste år droppede ud af 2.g fordi jeg blev involveret i en masse Occupy aktivisme (jeg er en af de der ustyrlige bidløse vegetar anarkist permakultur pippi man-skal-have-det-skæg-uden-regler-(men-være-ordentlig) piger)- Siden da har jeg aktivistet, demonstreret, arrangeret, organiseret, skraldet, sunget, levet, blaffet, rejst, filmet, udgivet, mødt, SNAKKET, tænkt og drømt. Jeg har levet sigøjnerlivet og tjent penge ved at spille musik på gaden, boet hist og her, udgjort den lille del af avantgarder, hippier, bohemer, aktivister, der tager sig af alt det, de andre ikke lægger mærke til. Jeg har fået lyst til at læse biotek på uni samt at bo et smukt sted i 2-3 år med tid til at tage studentereksamen, læse, male, skrive, synge, træne - kort sagt: til at øve, sammen med dejlige personer!
Eventuelle muligheder til et hus (hurtig søgning, bare for at hjælpe fantasien lidt på vej
http://www.lejebolig.dk/lejebolig/1250917/bindingsvaerkshus
http://www.lejebolig.dk/lejebolig/1250899/forpagterbolig-ved-holstenshuus-gods
http://www.lejebolig.dk/lejebolig/1257038/super-soe-vila-med-stor-grund-til-knudsoe
http://www.lejebolig.dk/lejebolig/1278397/ny-istandsat-bolig-med-panoramaudsigt-til-storebaelt
Så kom! Flyt med! Vær med til at skabe et awesome sted! Jeg søger nogle nice, friske, sjove, cool unge mennesker (eller whatever ) med mod på landlig/skovlig/strandlig idyl, evt. med mulighed for hestehold. Det kunne fx være at du har haft et vildt liv (eller ikke) og også gerne vil tage studentereksamen ligesom mig, måske hvis du er kunstner og vil bo et billigt inspirerende sted med indbygget atelier og let til koncentration, arbejder hjemme, vil være selvforsynende eller noget andet. Det ville være superfedt hvis du har/tænker på at anskaffe dig en hund, så de kan nyde hinandens selskab. Whatever your reasons; findes der nogle på KG?
Du kan eventuelt skrive til mig på roesles@hotmail.com eller ringe på 41109131
Røsle
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Emner: 299 Svar: 2.844
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 444
Jeg tænkte også bare "vegetar, hvad skete der lige der?" Næh du jeg skal have kød, men jeg er nu også by-menneske så tror ikke jeg skal på landet
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.257
jeg læser pt. på SDU odense, så tror der bliver for langt for mig at skulle til messinge, som ser ud til at være det tætteste på sdu
Mvh
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 152
Havde jeg været et år ældre havde jeg nappet Kento (min hund) og ville mødes med dig for at snakke. Har desværre andre planer her i Kolding, og kan ikke blive en del af projektet.
Held og lykke med det
Og til jer andre - se nu lidt positivt på tingene engang imellem. Selvfølgelig vil der altid komme knas. Det ville også være kedeligt uden jo
jan 2012
det lyder for mig som sagt som en genial idé, jeg kan bare ikke selv deltage.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Der stod jeg af
jan 2012
Jamen jeg tænkte på at der netop ville være en del der står fra når man snakker om et kollektiv på landet, når det mest ses i byerne
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
Ellers godt initiativ!
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 26 Svar: 116
Hvad mener du med "tror der bliver for langt for mig at skulle til messinge, som ser ud til at være det tætteste på sdu"? xD
Babooms Debat ( TJØRRING) -
Ja, det har jeg faktisk... man har kun det sjov man selv laver...
At bo sammen er da ikke det samme som at være i et parforhold... i et kollektiv kan man jo godt gå ind på sit eget værelse, hvis man vil være alene?
Jen
Tak! tjah vi holdte vores første møde sammen i dag, og der er da i hvert fald 3 allerede nu, der er interesserede
Comilla
Stedet finder vi ud af sammen.... som jeg skriver, så skal det for mig bare ligge forholdsvist tæt på et vuc-sted
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Køb en ny lommeregner.... 4000,- * 15 = 60000,-
70000,- * 12 = 840000,- men efter som der "kun" ville komme 60000,- ind om måneden til husleje vil der kun være 720000,- til rådighed om året....
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.257
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 26 Svar: 116
ah. Ja, meningen er jo, at det skal være på landet
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Hvad snakker du om ??
4000,- * 15 det bliver jo ikke 70000,- uanset hvordan de vender og drejer den..
og 70000,- * 12 vil heller aldrig blive 814000,-
Og den holder ikke bare at sige at det er fordi der ikke er regnet forbrug med i ;-/ Og desuden skriver du osse at det er 70000,- de kan komme af med om måneden i husleje og forbrug..
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 548
Meget hyggeligt, dog hørte jeg i for et par weekender siden, at de har 'flyttestop'.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 66
jun 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
Unge søges til landkollektiv! :)