{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

icloud vs dropbox vs google drive? {{forumTopicSubject}}

Hvad er bedst vil I mene? Skal kun bruges til skole relateret ting. Har selv en iphone men ingen macbook. Savner at benytte en af disse 3 services til skolen.

Så.. hvad er bedst?? Er "ligeglad" med pladsen da det alligevel kun er word filer og projekter der bliver uploadet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  icloud vs dropbox vs google drive?
  • #3   30. aug 2012 Dropbox!

  • #4   30. aug 2012 Dropbox.. Det fungere virkelig godt synes jeg ..

  • #5   30. aug 2012 Må holde med Dropbox her, det fungere super nemt og er rigtig brugervenligt

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #6   31. aug 2012 iCloud bruger jeg.
    Nu siger du at du ikke har nogle Macbooks. Så ved jeg ikke hvor effektivt det er? Om det kan snakke sammen med en windows-maskine?

    Men altså alt det jeg laver på min Macbook i skolen, kan jeg bare åbne på min iMac herhjemme og så er den også ajour på både iPhone, iPad osv. Så alt er up to date. Det kan de andre programmer sikkret også? Jeg synes bare det er dejligt at man ikke skal trykke på noget, eller gøre noget. Men den af sig selv opdatere hele tiden. Kender ikke de andre tjenester du nævner. Så kan ikke udtale mig om, hvad der er bedst. Men iCloud virker bare 100%


  • #8   31. aug 2012 Jeg foretrækker google drive, synes det spiller godt sammen med telefonen..

Kommentér på:
icloud vs dropbox vs google drive?

Annonce