{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

bilkyndige personer {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er desværre gået features hinanden efter 3 år. Der er ingen af os som på egen hånd har råd til at vedholde udgifterne til vores bil.
Derfor er vi nødt til at skille mig af med den. Jeg undlader at skrive en købspris på, da det på den måde vil blive mere objektivt.
Jeg har ikke et klap forstand på bilerne og mangler derfor nogle vurderinger.

Jeg ejer en Opel vectra, 2.2 directe elegance - 154 HK.
Søg navnet på Google, og nummer 2 hit der er den model jeg har.

Den er fra 07 og har kørt 135.000 km
Ikke ryger bil
Indvendig er den flot velholdt.
Den har et par skrammer ved venstre forhåndtag efter et mine sammenstød med nogle grene - ingen buler eller noget!
Metallic sort.
Pava behandlet for 1 år siden
Medfølger vinterdæk med std. Fælge og sommerdæk med sort fælge - købt ved forhandleren til 10499 kr.
Nye måtter overalt i bilen
Ny bagagerums måtte.
Er sat til 13/L men kører sagtens 17-19 ved længere kørsel.

Jeg har ikke en dyt forstand på biler og ved ikke rigtig hvilke oplysninger man mere skal bruge.
Hvis der mangler noget så skriv det lige.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilkyndige personer
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#1   31. aug 2012 Features* lorte stavekontrol. Fra hinanden

• #2   31. aug 2012 evt service tandrem olieskift.. andet som evt er blevet skiftet siden køb samt sidste syn så skulle den vare hjemme

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   31. aug 2012 Den har lige fået skiftet olie. Tandem skulle ikke fejle noget, pga den blev synet sidste år i juni. Jeg søger ikke efter bare at skyde den afsted overhovedet! Min kæreste og jeg kan sagtens sammen og bor stadig sammen som venner. Det var mere at vi i fremtiden ikke ville det samme, som er skyld i det.

• #4   31. aug 2012 Syn og tandrem hænger ikke sammen.. tandremmen holder x antal år/x antal kilometer

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   31. aug 2012 Altså vi har for 2 mdr siden haft den forbi en mekaniker som skulle skifte dæk på den og som ville give den et hurtigt tjek for fejl og defekter. Og han nævnte intet om tandremmen. Kan være den er blevet skiftet lige inden jeg købte den. Ved jeg faktisk ikke.

• #6   31. aug 2012 omkring 100 - 110.000..

• #7   31. aug 2012 vectra's 2.2 liters benzin har knastkæde og ikke tandrem. så den skal der ikke tænkes på..

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#8   31. aug 2012 Nicolai K: super tak! 100-110 tusind. Jeg synes nu det lyder en kender lidt. På bilbasen har jeg set nogle stykker som står 5-10 tusind højere, og de har kun et sæt dæk og har i særdeleshed ikke medfølgende fælge til over 10 tusind. Men hvad ved jeg?!

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #9   31. aug 2012 http://www.bilbasen.dk/bilvurdering/

Kender ikke lige alle detajler osv. Men i følge den er det omkring de 100.000

• #10   31. aug 2012 du kan også godt være heldig at få mere, hvis i venter på den rette køber. der er extra fælge og andet der kan trække prisen op, men når en evt køber ser bilen kan der være noget der trækker ned.. sæt den evt lidt højt, når i ikke har travlt med at få den solgt, og se tiden lidt an. så er der også noget at forhandle med, med en evt køber.

finder ikke mange 2.2 - 154 på markedet, men ser man på forhandlernes priser, så ligger de på omkring de 120 - 130, og de skal jo tjene lidt og give garanti

prøv evt bilbasens bilvurdering. den kommer med en ca pris ved salg til forhandler, og så kan du godt få lidt mere ved privat handel

Kommentér på:
bilkyndige personer

Annonce