1.230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178

ophæve bindingsperiode. ophæve bindingsperiode.

Hey folkens.

Nogle der ved om man kan kræve sin bindingsperiode på sit abonnement ophørt? Jeg købte en Galaxy S3 for 3 mdr siden og intet fungerer.

Jeg havde før en Iphone 4 med præcis samme problem!
Jeg har stort set aldrig signal. Her til morges måtte jeg blive ved med at trykke send, og efter 53 minutter lykkedes det at sende en sms.

Jeg har kontaktet telia flere gange, som umiddelbart ikke kan se problemet ligger hos dem, men at det skulle ligge hos telefonen. Netop derfor jeg skiftede min Iphone ud. Men har stadig samme problem! Den svinger hele tiden mellem INGEN signal og 1 streg. YDERST sjældent har jeg 2 streger, og tror endnu ikke jeg har oplevet fuldt signal her i hjemmet. Jeg har prøvet med andre Telia sim kort, og det er præcis det samme.

Havde så en ven på besøg igår som havde Oister! Der var fuld smæk på HELE tiden!!

Er det på en måde muligt at få din bindingsperiode annulleret, for på godt gammeldags jydsk er jeg satme træls over at skulle betale til noget som jeg slet ikke kan bruge! Og jeg gider virkelig ikke betale 2 sideløbende abb.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ophæve bindingsperiode.
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#1   9. sep 2012 Landet?! smiley

Jeg bor midt i centrum af Viborg som jo ikke er en helt lille by! Kan vel ikke passe man skal til en STORby før at ens abb virker. Og ja selvfølgelig har jeg skrevet under på en kontrakt, men det er jo under forudsætningerne at det HELE VIRKER! De opfylder vel ikke kravene til kontrakten, når jeg 90% af tiden ikke kan bruge min telefon stort set.

• #3   9. sep 2012 Har de lovet dig dækning?

Det er jo stadig ikke alle steder, der er dækning fra samtlige abonnementer.

Vores sommerhus ligger langt ude på landet i jydeland. mine forældre blev lovet fuld dækning deroppe, da de købte mobil, men der var ingen mast og ingen dækning, så abonnementet endte med at blive annulleret.

• #4   9. sep 2012 http://telia.dk/mobil/daekning

Umiddelbart skulle der jo være dækning. Har du oplevet at andre i dit område har samme problem? For så må der jo være en fejl et sted.

• #5   9. sep 2012 det kan også være huset du bor i der blokkere signalet havde en kammi der ikke kunne få signal i hans hus lige meget hvilket abb men lige så snart han gik ud af døren var der fuld signal

Dog synes jeg så det er mærkeligt at din ven kan få fuld signal så:s

• #6   9. sep 2012 Hehe det var det samme hos mig der var mega mange fejl med min samsung gs 3 jeg kunne heldigvis aflevere den tilbage da det var inden for 14 dage. Du kan ik gøre noget når der er gået så lang tid. Ik andet end a sende den til rep og håbe på du får en ny.
    Men telia er bare skod, lorte dækning og dårlig kundeservice. Havde ingen dækning hjmme hos mig, ringede ind og brokkede mig en milliard gange og fik til sidst lov til s sige mit abb op da de ik kunne gøre noget

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#7   9. sep 2012 Min telefon fejler ikke det mindste. Det må være huset jeg bor i som gør det, for jeg kan træde 3 skridt ud af min hoveddør, også kan jeg pludselig godt sende og modtage beskeder. Men går jeg indenfor, så mister den alt signal og jeg kan intet modtage! Men ja, Oister kunne køre herinde på fuld skrald!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#9   9. sep 2012 Stef: Desuden er det heller ikke et krav at den skal til rep. I henhold til den nye købelov sammenholder sælgers udgifter til reparation med sælgers udgifter ved ombytning. Her er der tale om et tab på mellem 25-30% før det for butikkens side bliver uforholdsmæssigt dyr at lave en ombytning frem for en reparation.

Min telefon er 2 mdr gammel. Den har siden dag 1 haft shield på skærmen og cover på bagcoveret. Der er altså ikke EN ENESTE ridse på telefonen - sammenhold det med at butikken kan sælge dem som demovare og dermed give 2 års reklamationsret. Den kan derfor højest sandsynlig godt sælge til mellem 3200 kr, hvilket ikke er et for stort tab når man tager mindste prisen i betragtning - 4444 ved Elgiganten så vidt jeg ved.

• #10   9. sep 2012 Moderator
    Okay så jeg ik han havde men altså jeg fik os en iphone bagefter og havde slet ik de samme fejl på den som på den gamle, på den nye var det kun signlet der fuckede.

Rasmus B
    Hvis den fejler alt muligt så jo det kunne jeg da? smiley
    Men hvis det er signalet jamen så må du gøre som jeg gjorde, få dem til a opsige din binding smiley Men tviler sgu på de tar din mobil retur smiley

Kommentér på:
ophæve bindingsperiode.

Annonce