360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mail med Billede signatur ? Mail med Billede signatur ?

Hay alle sammen smiley håber jeg kan finde noget hjælp her

Skal have lavet mig en mail hvor jeg kan lægge et billede ind som signatur ?

Fx. Mit firma logo også med navn og det på, så jeg ikke selv skal lægge det ind hver gang at jeg sender en mail smiley

Er der nogen som kender til sådan noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mail med Billede signatur ?
  • #1   12. sep 2012 du kan f.eks. uploade billedet (gerne meget lille fil størrelse) på din hjemmeside, og så vedhæfte billedet hvor der så bliver henvist til hjemmesiden, således mailen ikke kommer til at fylde ekstra blot pga. din signatur smiley

• #2   12. sep 2012 eller også kan du vedhæfte billedet i selve mailen (helst meget lille fil størrelse igen) smiley Men her kommer det lidt an på, hvilket mail program du bruger.

• #3   12. sep 2012 Lav den i tekst istedet for hvis du vil ha' alle skal kunne se den. De store firmaer blocker for billed filer som er imbedded i en mail. Pr. automatik står f.eks outlook til IKKE at hente imbedded filer automatisk, der skal bare trykke på "hent" først. Mails modtaget på en mobil henter heller ikke billed filer automatisk smiley

• #4   12. sep 2012 Hvilket mail program bruger du. Hvis du bruger outlook så er det da bare at lave en signatur med det billede indlagt i.. Det er ikke så svært.

• #5   12. sep 2012 Bruger ikke noget mail program eller noget smiley det er det jeg søger,

et sted jeg kan lave en mail hvor jeg kan vedhæfte et billede som signatur smiley

Kommentér på:
Mail med Billede signatur ?

Annonce