Asus defekt ladestik Punit 1 {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom...
jeg har en Asus X53S købt for omkring 3 måneder siden i Punkt 1.
nu er ladestikket så gået i stykker... man skal holde det i en bestemt vinkel før den lader....
det er kommet "af sig selv" der har ikke været hiv, flåen eller hvad ved jeg i stikket.... så vil klart mene den hører på reklamationsretten. computeren er som ny at se på.
MEN nu er mit spørgsmål så... hvad er jeres erfaringer med at få lavet ting i punkt 1 / Asus... om de plejer at sige den tager vi... eller om der altid er bøvl med dem?
frygter nemlig lidt at det er en fejl de siger er min egen skyld.... for det burde jo kunne holde........
og inden i fortæller om at jeres acer i bilka... så er det fuldstændig ligegyldigt!!! KUN erfaringer med ASUS og Punkt 1 søges!
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
aug 2012
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
1: der er IKKE garanti på noget mere.
2 : det er de første 6 måneder i reklamationsretten man går ud fra at fejlen har været der fra starten.
3 : ang. hærværk... tja som jeg sagde i mit indlæg er det ikke det men det kan jo ske at asus/punkt 1 påstår det...
4 : dit indlæg var 100% ubrugeligt.
5 : det her lagt sammen med det andet emne du os kloger dig i om noget du INTET ved om = velkommen til min filter liste.... for at lytte til dig vil være det samme som at spørge en 6 årih til råds omkring opførelsen af et hus... han kan sikkert komme med en masse men det er helt sikkert forkert det han kommer med!
aug 2012
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Så du tager bare ind til Punkt 1 og forklare hvad der er sket. Så sender de den ind og så får du højest sandsynligt nok bare en ny oplader?
Kunne ikke forestille mig andet.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Majholt: Så har du været uheldig. Min G2Sg kører på sit 5. år hvor kun batteriet er træt. Overvej om der sidder noget der kan kortslutte forbindelse i stikket (metalsplinter/støv osv), evt blæs det rent med noget trykluft. Ellers har du flået og rykket for meget i det når det tilsluttede skulle ud.
Asus defekt ladestik Punit 1