{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du facebook?
  • #3   14. sep 2012 Kan ikke rigtigt se nogen god grund til at snage i hvad andre laver, og de kan se hvad jeg laver.
    Man kan også holde kontakt på mange andre måder.


  • #4   14. sep 2012 Jep, og ja tidsfordriv smiley

  • #5   14. sep 2012 Ja, samme grund som Bossi og Bulgarska

  • #8   14. sep 2012 .....

    profilbillede
  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #10   14. sep 2012 Ja i 2 år ca og har kun en ven:)

  • #11   14. sep 2012 Ja smiley

  • #12   15. sep 2012 Jeps, og det er jeg glad for smiley

  • #13   15. sep 2012 nej, jeg har ikke brug for at andre skal vide hvad jeg laver konstant og hele tiden. desuden kan jeg godt have det sjovt og have et godt liv uden at gå og reklamere med det. jeg har min mobil, og det er mere end rigeligt...

  • #14   15. sep 2012 Har en, men bruger den virkelig sjældent....

  • #15   15. sep 2012 Heller ikke noget facebook her, har da nogen gange tænkt på at få en profil men det var da kun for at kigge på en masse smukke piger smiley kan ikke se at man skal have en profil for at holde kontakt med folk , der er sku så mange andre måder og gøre det på! Dem som har profil fred være med det, jeg har bare ikke ikke gået så meget i det smiley Forsat god lørdag til alle!

  • #16   15. sep 2012 Jeg har facebook.. lærte man hurtigt at bruge nå man blev sendt på "jobkursus" som aktivering dengang jeg gik ledig.. og så har det bare hængt ved.. det er egentligt godt til mange ting, desværre mest tidfordriv, da man kan blive meget fanget af det.

    Der ville nok være et tomt hul hvis jeg slettede min profil, så er nok blevet afhængig hehe smiley


  • #17   15. sep 2012 Jeg har det, og jeg elsker det... der er mange salgs grupper, film grupper, pinlige grupper og ligende, følger med i manges liv derinde, får invitationer til fødselsdage og fester derover. Deler sjove billeder og link med vennerne.



  • #18   15. sep 2012 For at holde kontakt med vennerne, spille og ellers som andre skriver - tidsfordriv generalt smiley

    profilbillede
  • #19   15. sep 2012 ja.

    Bruger den til følgene:
    Stalke piger med for lidt tøj på ( primært det samme som her inde faktisk )

    Få mit daglige raseri anfald over endnu en tøs som fandt ud af hendes kæreste ikke var " the one and only " og så læse hendes ynk de næste 14 dage.

    Invitationer til events.

    Samt skrive lidt med folk som man ikke har mobil nummer.

    Og en gang i mellem være flabet når folk skriver et eller andet citat... Får knopper af det smiley


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #20   15. sep 2012 who cares ? & Rasmus S
    Nu behøver andre heller ikke vide hvad man laver konstant, for man kan bare lade vær med at skrive statusopdateringer omkring alt hvad man laver.

    Jeg har haft min i lang til og har aldrig lavet en statusopdatering, det behov har jeg ikke. For jeg lever ikke livet igennem FB.
    Jeg bruger den også til at holde kontakt til familie, venner kollegaer osv.


  • #21   15. sep 2012 nej men sådan er facebook efterhånden blevet desværre! selfølgelig er der ingen regl uden undtagelser.


    men helt ærligt hvis man gerne vil holde kontakten til et familiemedlem, en kollega eller nogle venner, så er det vel ikke svære end at løfte knoglen og snakke?


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #22   16. sep 2012 Magter ikke dem der skriver statusopdatering hvert femte minut om alt muligt ligegyldigt lort:

    Eks: Har lige været på toilet, og glemte at tørre mig!
    Har lige fanget mig en forkølelse piv piv!
    Og hader virkelig krokodillenæb 3


  • #24   16. sep 2012 MR x - men så er det jo bare for at snage i andres...

  • #25   16. sep 2012 Yeps.

    I starten var jeg ikke interesseret i det, men i 2008 flyttede min søster og svoger til USA og ville gerne have mig på fb. Så det kom jeg.

    jeg synes det er en genial opfindelse. Man kan dele sit liv med en masse venner og bekendte, det er jo lidt som en slags blog, med nem adgang til alle.

    Jeg elsker at "snage" og følge livet for en masse hundevenner, gamle venner og tidligere klassekammerater.

    Jeg har en mindre kontakt med gamle bekendte og har fået et meget bedre forhold til min faster, efter hun kom på fb.
    Både min søster og min mor rejser til på forretning og er væk i længere tid - så er FB også en dejlig måde at følge lidt med på.

    Eneste ulempe ved FB er IMO at det kan tage lidt overhånd, og at det i perioder fylder ret meget.


  • #26   16. sep 2012 IMO??

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #27   16. sep 2012 Camilla Tilla

    smiley

    smiley

    smiley



    smiley


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #29   16. sep 2012 Afsindigt meget smiley

Kommentér på:
Har du facebook?

Annonce