{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Hvordan stopper jeg facebook i at blokkere min profil? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige fået en ny mobil som jeg har købt hjem fra Kina.
Den har et preinstalled Facebook application.

Værd gang jeg prøver at bruge facebook så blokere den min facebook fordi det åbenbart ser min telefon som om jeg prøver at logge ind fra en mobilenhed kina. Det gør den værd gang jeg prøver at logge ind smiley

Er der noget filter på facebook man kan deaktivere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan stopper jeg facebook i at blokkere min profil?
  • #1   16. sep 2012 smiley

• AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #3   16. sep 2012 Har du overvejet at skrive en besked til "facebook support". under help finder du en kontakt formular. Der kan de helt sikkert svare på dit spørgsmål smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #4   16. sep 2012 du smider din Kinamobil ud og køber en ordenlig mobiltelefon i stedet. Så er problemet løst.

• #5   16. sep 2012 Det er en ordentlig mobil.

• #7   16. sep 2012 Du ved ikke hvad du snakker om.
    At jeg køber en ting direkte ved kilden gør ikke at det er lort. En tilsvarende mobil koster 800 i Danmark.

Kender i de populære solbriller som bliver solgt op til 160 kroner? der findes i et hav a farver? De kan fåes for under 2$ stykket med gratis fragt. Har i set de små armbunds uer der sælges til 50kr stykket i butikker? de kan du få 10 for 30 kroner med gratis fragt. De såkalde balancebånd der går til 200kr stykket, ja et par kroner stykket OGSÅ med gratis fragt. Kunne blive ved.

At jeg køber det i Kina gør det ikke til lort? det de samme sider som jeg bestiller ved, som butikker importeret vare fra.

profilbillede
  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 217
    #9   16. sep 2012 alle mobiler bliver produceret i Kina.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #12   16. sep 2012 fortsæt du bare med dine Kina modeller.
    Er din kæreste også en oppustelig Kina model..? Når du nu er så vild med billige kopivare.

• #15   16. sep 2012 Ja der er kopivare man kan købe fra Kina men eksemplerne overfor er ikke en kopivare.

Og nej det ikke en kopi Iphone. Det bare en noname mobil telefon. Jeg har ikke problemer med den, andet end når man er på nettet så ser siderne den åbenbart som om den er located i kina.

seriøst... forstå det nu.

• #18   18. sep 2012 Unsub !
    Fat det nu selv, det er facebook der går ind og blokere den pga ''mistænkelig aktivitet'' da den ser mobillen som om jeg logger ind fra Kina.
    De ville jo nok ikke lave noget software og så blokere dem selv! det facebook der går ind og lukker, for at undgå at andre for fat i min account.

Forstå det selv...

• #20   18. sep 2012 Unsub
    Ja men facebook er jo ikke blokeret på mobilen!
    Når jeg går på nettet ser den min mobil som mobil enhed i kina og blokere mig. Det har intet med Kinas cencur. Samt det ikke ligger i software men internet udbyderne i kina der laver censur, som man ser det med pirate bay her hjemme.

Nej det ikke en skod mobil, din egen er lavet i kina.

Smut, du er tydeligvis ikke til stor hjælp i dette emne, du lukker kun pis ud.

• #22   18. sep 2012 Hvis de ville blokere min mobil, så havde jeg nok heller ikke kunne komme ind på facebook via app og internet browseren.

Og jo, din mobil er både samlet OG lavet i kina, værd en del af den.

• #26   18. sep 2012 Telefonene er heller ikke blokeret.

Det ses også med World of Warcraft, hvis man logger ind fra udlandet, så går der ikke lang tid før accounten bliver lukket pga mistænkelig aktivitet som de siger. Det samme gør facebook.

• #27   18. sep 2012 hidemyass.com

• #29   18. sep 2012 haha for du er tudse gammel du er så gammel at tyngdekraften har skubbet alt dit hår til dine nedre regioner smiley

• #31   18. sep 2012 ja for den er min bedste ven, den er gammel og erfaren i modsætning til så mange andre smiley og rigtig flot at det er det du kan komme med smiley var der krig blandt de sidste hjerneceller om den rigtig rigtig "rammende" kommentar der rystede min verden smiley

• #33   19. sep 2012 bare sjovt at man kan dl et program der som kan fixe dns probs

• #34   19. sep 2012 David hvis du ikke allerede vidste det, så er det en telefon vi snakker om.

• #35   19. sep 2012 ja sæt stikket i computeren

Kommentér på:
Hvordan stopper jeg facebook i at blokkere min profil?

Annonce