{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Ham den s
Ham den s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

ARRG Weekend {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der ikke kan lave en skid sådan en lørdag aften fordi jeg skal på arbejde imorgen tidligt smiley ?
hold da op sidder jo næsten og sover foran skærmen KEDSOMHED! smiley

Andre der skal arbejde imorgen tidligt ? :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARRG Weekend
  • #1   6. okt 2007 Neej søndag er min fridag smiley

• Ham den s
    Ham den s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #2   6. okt 2007 Jeg er chefens "yngs medarbejder" så gæt hvem han altid ringer til når han mangler hjælp ? /;

• #3   6. okt 2007 jeg har taget fri hele den her weekend, er sku dejligt, og så lige en uges ferie i 42.. da damen har en uges ferie på handelsskolen smiley

• #4   6. okt 2007 Hehe kender det godt, bare ikke i dag, jeg er herre afslappet lige nu. Jeg var i skole (som sædvanlig) i fredags, kl 4 var jeg ved at tabe hovedet men det var der ikke noget at gøre ved =) så kom jeg hjem kvart over 2 tror jeg, så spiste jeg lidt. Så kom min fatter hjem og han ville have mig til at rydde op fordi min mor kom hjem fra tyskland om aftenen. Så da jeg havde ryddet op spiste vi aftensmad, også tog jeg til gymnasie fest, kl lidt i syv.
    Der var jeg indtil halv tolv, hvor jeg så gik hjem og lagde mig til at sove indtil lidt over seks om morgenen, fordi der skulle jeg op og på arbejde. Så blev jeg afløst på arbejde kl 12 og så gik jeg bare hjem og sov så meget jeg nu kunne. Så vågnede jeg op 17:30 og nu sidder jeg bare her og slapper af, jeg kan ikke sove men er alligvel også for træt til så meget andet =)

• #5   6. okt 2007 nej, skal dog ikke på arbejde men skal til aalborg ,,

Kommentér på:
ARRG Weekend

Annonce