392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hjælp til iphone 4s vision 6,0 hjælp til iphone 4s vision 6,0

jeg har idag sat den til min pc,så iTunes siger så der er en vision som heder 6,0,før var det 5,0,men nu er problemet så bare,alt hvad jeg har på kontakter står anderledes,altså hvis en kontakt havde en mail som jeg havde skrevede ind,viser den kun det ikke telefonnummer,og billede som jeg har lagt ind på vedkommende er der heller ikke længer,går jeg ind og ser på beskeder,så dem jeg havde navn på er også væk nu,hvad har jeg lige gjort galt,jeg har samtidlig oprettet iCloud,der gik det helt i kage,er det den der har lavet nummer med mig,håber der er en der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til iphone 4s vision 6,0
  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #1   30. sep 2012 Lyder som om du har klikket "ja" til at overføre din facebook kontakter til selve telefonen.. Er ikke lige klar over hvordan du laver det om. Nu hvor jeg selv klikkede nej til det efter at have hørt det ville fucke lidt op i ens kontakter..

• #2   1. okt 2012 der er ikke nogle fra facebook som er kommet ind,og den bruger jeg heller ikke smiley

• #3   1. okt 2012 Når du har opdateret/gendannet, spørger den bagefter om den skal stille til at være som en ny iPhone, eller om den skal indlæse en backup den har taget lige inden opdateringen/gendannelsen.

Det lader til du har fået sat den til at være som en ny iPhone, så prøv at gendan den igen og vælg den backup som iTunes har liggende fra den dag du opdaterede.

Kommentér på:
hjælp til iphone 4s vision 6,0

Annonce