{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Spg. Ang. Forbrugslån {{forumTopicSubject}}

Jeg har i sin tid taget forbrugslån pga. Bryllup, lejlighed, møbler osv. Det skal jo betales tilbage. Jeg betaler 13,50% i rente for et lån på 120.000 kr. Nu da det er stor skifte bank dag, vil jeg gerne skifte bank, jeg føler at jeg betaler for meget i rente. Ringer rundt til banker men de vil heller holde møde personligt, og det er også fint men problemet er at jeg har fri hverdag kl. 16.00. Og om torsdagen har jeg fri kl. 19. 

Min spg går ud på, har i forbrugslån? Hvad betaler i renter i jeres bank? Og hvilke bank?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spg. Ang. Forbrugslån
  • #1   1. okt 2012 Www.mybanker.dk

• #2   1. okt 2012 Så tag dog de par timer fri en enkelt dag det tager at snakke med en ny bank. Ellers har de fleste banker da åbent til kl. 17 om torsdagen, nogen endda til kl. 18.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #3   1. okt 2012 Kim, han siger jo netop at han har fri om torsdagen klokken 19. smiley

Det bedste du kan gøre er:
    Lave et budget over dine faste udgifter, din løn og andre indtægter og så skrive alle dine lån ned med renter osv.

Så ringer du rundt og aftaler et møde med diverse banker og tager derop personligt.

Men har du nogen opsparing? Har du en solid økonomi? smiley
    Spørgsmålet er om du måske kan samle AL din gæld hos en udbyder og afdrage med lidt mere og dermed få en bedre rente?

Jeg har desværre ingen erfaring med lån.

• #4   1. okt 2012 Syntes også du skal tage fri, lige mens du er til møde. smiley

Mener vi betaler 6,5 % smiley

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #5   1. okt 2012 Mener sku vi gir 12% da det er ren forbrugslån.. Uden noget sikkerhed

• #6   1. okt 2012 Du har jo selv skrevet under på det, så hvad er der at beklage sig over?

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340
    #7   1. okt 2012 majholt din motherfucka, hvad er det han beklager sig over? Han spørg jo bare hvad andres renter er.

• #8   1. okt 2012 Ved det ikke, bruger ikke mere end jeg tjener smiley

• #9   1. okt 2012 jeg har en eller anden latterlig knæk-rente, jeg har en gæld på onkring de 100.000kr, men fra 100.000-50.000 betaler jeg 14,2 % i rente og fra 50.000-0.00 betaler jeg 8.9 % i rente, men jeg skal skifte bank her den 28/10, der er der en fast rente på hele lånet på omkring 6-8 stykker...
    Jeg har sparekassen østjylland, men den gik konkurs så vi skal flytte over til sparekassen kronjylland.

Kommentér på:
Spg. Ang. Forbrugslån

Annonce